• Ik ben vanaf afgelopen vrijdag klaar met school en heb tot het einde van het schooljaar alleen nog maar stage (+ praktijkexamen). Dit betekend dat er ineens gigantisch veel uren per week zijn ik niet meer op hoef te vullen met leren, verslagen maken, huiswerk maken e.d. Vreemd genoeg weet ik niet zo goed wat ik met al deze vrije tijd aan moet, aangezien het maanden geleden is dat ik zoveel vrije tijd tot mijn beschikking had. Ik wilde eigen aan een nieuw verhaal op Q beginnen, maar dit loopt nog niet zo lekker als ik had gehoopt. Dus nu vroeg ik me af of jullie wellicht leuke boeken, series, spelletjes of andere bezigheden weten waarmee ik mijn vrije tijd kan opvullen.

    Het is wellicht nuttig om te weten dat ik het liefst de genres fantasy, horror, (literaire) thriller en misdaad lees.

    TV series die ik al kijk

    American Horror Story, Charmed, Criminal Minds, CSI, From Dusk Till Dawn, Game of Thrones, Grimm, Hemlock Grove, Leverage, Merlin, NCIS, Nikita, Once Upon A Time, Penny Dreadful, Salem, Sleepy Hollow, The Blacklist, The Librarians, The Originals, The Vampire Diaries, True Blood, Witches of East End.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Je zou misschien ook eens kunnen gaan kijken op Wattpad. Ik ben echt helemaal verslaafd aan sommige verhalen die mensen daar schrijven.

    Misschien de series Lucifer, Sherlock of Doctor Who?

    Je zou misschien ook een baantje kunnen nemem? Een beetje extra geld kan nooit kwaad, nietwaar?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Geniet ook van je vrije tijd. Als student weet je maar al te goed hoe snel het over kan zijn!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Probeer eens The Bunker Diary te lezen. Echt een aanrader!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Oeh, begin aan Lost!
    Daar ben je wel een tijdje zoet mee.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Orphan Black! 100 procent. Ge-wel-di-ge serie.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted