• Hoi hoi,

    Ik zit met een probleem of nogal iets vaags en ik vroeg of jullie mij hiermee konden helpen.
    Het is denk ik wel ingewikkeld dus.

    Het begon hiermee,
    Ik heb ruim 1 maand geleden mijn relatie verbroken met mijn toenmalige vriendin tijdens een hele erge ruzie.
    Deze keuze heb ik toen niet geheel zelf gemaakt en ik ben erop beinvloed door mensen.
    Hoe stom dit ook was. toen kon het naar 2 weken ongeveer weer goed komen omdat het uit was gegaan om vage redenen die ik niet meer goed weet.
    Maar toen konden me ex en ik het niet eens worden over mijn toenmalige "goede vriendin" die ik had.
    Daar kregen we elke keer weer ruzie over. ik had een aantal dingen toen der tijd niet door.
    Dus toen had ik besloten om met mijn ex vrienden te worden.Daarna vondt mijn "goede vriendin" het maar nodig om mij te gaan lopen playen.
    Zij deed dit door misbruik te maken van mijn goedheid en mijn persoonlijkheid hoe ik ingesteld ben naar mensen.
    over mijn goede vriendin konden wij het toen niet eens worden. als ik eerder wist dat zij zulke dingen op mij zou flikken had ik echt totaal voor toendertijd mijn ex gekozen. ik dacht dat mijn goede vriendin was veranderd en nooit meer zulke dingen zou doen. terwijl mijn ex toen gelijk had en ik zei dat dat onzin was. daar kregen wij super erge ruzie over. waar toen der tijd haar ouders zich ook mee bemoeiden. Ik weet dus nu niet wat ik nou moet doen. Ik ben toch op het moment bijna alles kwijt wat ik liefhad dus ik ben wel bereid alles te doen.

    Sorry als het onduidelijk is.

    Sorry, maar ik word er niet heel erg wijs uit.. ;$


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Sorry, maar ik word er niet heel erg wijs uit.. ;$


    wat snap je niet?..

    Die zogenaamd 'goede vriendin' ver bij je uit de buurt houden en er geen contact meer mee zoeken.

    Wat betreft je ex, je schrijft dat jullie besloten hadden vrienden te blijven. Blijf dat dan ook gewoon en zie wat er ooit nog uitkomt. Plus, ik zou met haar praten over die 'goede vriendin' (; Zeggen dat ze gelijk had en dat je het jammer vond dat je dat toen niet inzag. En dat je je erg rot voelt over de ruzie. Zoiets (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Dallis schreef:
    Die zogenaamd 'goede vriendin' ver bij je uit de buurt houden en er geen contact meer mee zoeken.

    Wat betreft je ex, je schrijft dat jullie besloten hadden vrienden te blijven. Blijf dat dan ook gewoon en zie wat er ooit nog uitkomt. Plus, ik zou met haar praten over die 'goede vriendin' (; Zeggen dat ze gelijk had en dat je het jammer vond dat je dat toen niet inzag. En dat je je erg rot voelt over de ruzie. Zoiets (:


    dankjewel, maar eigenlijk wil ik liever dat het misschien weer goed komt tussen haar en mij.. want ze was eigenlijk het mooiste in mijn leven..

    GaiusMarius schreef:
    (...)

    dankjewel, maar eigenlijk wil ik liever dat het misschien weer goed komt tussen haar en mij.. want ze was eigenlijk het mooiste in mijn leven..


    Nou, als je dat echt zo voelt, vertel dat haar dan (: En maak er een mooi gebaar bij ^^ Je kan het in ieder geval proberen, het is niet gegarandeerd dat het ook lukt, maar als je het niet probeert, weet je het nooit (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Is het niet een beetje raar dat je advies vraagt op Q terwijl je ex hier ook op zit? Niet gemeen bedoelt verder of zo hoor, maar in feite kan ze dit dus lezen en weet ze direct hoe de situatie is...

    Draculea schreef:
    Is het niet een beetje raar dat je advies vraagt op Q terwijl je ex hier ook op zit? Niet gemeen bedoelt verder of zo hoor, maar in feite kan ze dit dus lezen en weet ze direct hoe de situatie is...


    ja ik weet dat mijn ex dit leest. ze weet nu denk ik ook wel hoe het zit. maar, als ik het hier zo plaatsen terwijl ik weet dat ze het leest weet je denk ik wel hoe radeloos ik eigenlijk ben ):

    Dallis schreef:
    (...)

    Nou, als je dat echt zo voelt, vertel dat haar dan (: En maak er een mooi gebaar bij ^^ Je kan het in ieder geval proberen, het is niet gegarandeerd dat het ook lukt, maar als je het niet probeert, weet je het nooit (:


    ja dat wil ik ook. maar denk enkel dat het me geheel niet lukt.

    GaiusMarius schreef:
    (...)

    ja dat wil ik ook. maar denk enkel dat het me geheel niet lukt.


    Ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Nu voel je je er ook niet gelukkig bij, toch? Als je weet dat je haar terug wil, zul je daar wat voor moeten doen. En bij voorbaat zeggen dat het je niet lukt, zal zorgen voor een self-fulfilling prophecy. Just try, or you´ll never know.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Dallis schreef:
    (...)

    Ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Nu voel je je er ook niet gelukkig bij, toch? Als je weet dat je haar terug wil, zul je daar wat voor moeten doen. En bij voorbaat zeggen dat het je niet lukt, zal zorgen voor een self-fulfilling prophecy. Just try, or you´ll never know.


    daar heb je gelijk in. maar door alle ruzies en alles is het nogal gecompliceerdgeworden.

    maar bedankt voor je advies. (:

    GaiusMarius schreef:
    (...)

    daar heb je gelijk in. maar door alle ruzies en alles is het nogal gecompliceerdgeworden.

    maar bedankt voor je advies. (:


    Tsja, het zal ook niet makkelijk zijn nee. Maar zoals men zegt: ´Anything you truly want must be worth fighting for.´


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik snap niet helemaal wat het probleem is waar je nu hulp mee wil... In ieder geval lijkt het me verstandig als je ophoudt met omgaan met die "goede vriendin"


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Plenilunium schreef:
    Ik snap niet helemaal wat het probleem is waar je nu hulp mee wil... In ieder geval lijkt het me verstandig als je ophoudt met omgaan met die "goede vriendin"


    ik wil graag advies in wat ik nou richting mijn ex wil. ik wil eigenlijk het leifst dat dat eigenlijk weer goedkomt..

    nogmaal sorry dat het onduidelijk is ):

    GaiusMarius schreef:
    (...)

    ik wil graag advies in wat ik nou richting mijn ex wil. ik wil eigenlijk het leifst dat dat eigenlijk weer goedkomt..

    nogmaal sorry dat het onduidelijk is ):

    Stop het contact met die "goede vriendin" als ze je dus gebruikt en neem contact op met je ex ipv om hulp vragen :'D Het is verstandiger om gewoon contact met je ex op te nemen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Draculea schreef:
    Is het niet een beetje raar dat je advies vraagt op Q terwijl je ex hier ook op zit? Niet gemeen bedoelt verder of zo hoor, maar in feite kan ze dit dus lezen en weet ze direct hoe de situatie is...

    Dit en daarnaast is het misschien geen slecht idee om haar/je ex met rust te laten en haar de tijd te geven. Dit is alleen gebaseerd op wat ik van je ex meemaak op Q. Persoonlijk zou ik daar geen behoefte aan hebben als het allemaal nog zo 'vers' is.


    "I shut my eyes in order to see.'