• Ben je een Belieber? dan kan je gezellig in dit topic alle andere Beliebers ontmoeten en over jullie idool (Justin Bieber) praten. Heb je een nieuws of een foto die je wilt delen? dan kan je dat allemaal gerust hier kwijt.

    Regels:

    * Je bent hier om wat leuks over Justin Bieber te posten zoals plaatjes, nummers etc.
    * Geen discussie over Justin’s “negatieve” gedrag ik wil het hier gezellig houden.
    * Alleen Beliebers toegestaan mits als je als niet fanzijnde je aan de regels kan houden
    * Geen beledigende plaatjes/teksten posten

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 17:21 ]

    I'm a.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Je mag geen mensen buitensluiten. ;) Mjah, have fun met je topic. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Deilia schreef:
    I'm a.



    Waren de regels niet duidelijk genoeg voor je? :Y)

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Waren de regels niet duidelijk genoeg voor je? :Y)


    Hoe meer je er op hamert en geïrriteerd raakt, hoe hilarischer het voor ons is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hoeveel topics zijn hier al niet van geweest? Dit wordt toch gesloten.
    En sowieso hoor je nergens offtopic te reageren.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 12:33 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Justin Bieber is awesome ^^

    Gibbs schreef:
    Je mag geen mensen buitensluiten. ;) Mjah, have fun met je topic. (:

    Dit is inderdaad tegen de regels. Trouwens, volgens mij zijn er ook genoeg niet Beliebers die de muziek van Biebs best leuk vinden (:


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Dit is inderdaad tegen de regels. Trouwens, volgens mij zijn er ook genoeg niet Beliebers die de muziek van Biebs best leuk vinden (:


    Wat dit betreft: alleen zijn eerste nummers vind ik iets.

    Ten tweede is het niet toegestaan om buiten te sluiten. ;)

    Ten derde wordt ik de fanclubtopics op Q beu.

    Veel plezier?!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 15:23 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Wat dit betreft: alleen zijn eerste nummers vind ik iets.

    Ten tweede is het niet toegestaan om buiten te sluiten. ;)

    Ten derde wordt ik de fanclubtopics op Q beu.

    Veel plezier?!

    Ik ben dus niet de enige die soms zijn eerste paar nummers leuk vond? Cool.
    Ik vond trouwens (om dit topic nuttig te houden) het nummer As long as you love me wel mooi, maar ik vond het niet leuk gezongen door Biebs. Dus toen vond ik deze hele gave cover:


    From these ashes, I will rise

    Deilia schreef:
    I'm a.

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Ik ben dus niet de enige die soms zijn eerste paar nummers leuk vond? Cool.
    Ik vond trouwens (om dit topic nuttig te houden) het nummer As long as you love me wel mooi, maar ik vond het niet leuk gezongen door Biebs. Dus toen vond ik deze hele gave cover:


    Jup, ik kan het nu niet luisteren.(studie op school)

    Maar baby vond ik wel iets hebben. En nog een paar nummers waar ik de naam niet meer van ken.
    Nu zingt hij (soms letterlijk) over domme onderwerpen en op singles zingt er precies een robot.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Jup, ik kan het nu niet luisteren.(studie op school)

    Maar baby vond ik wel iets hebben. En nog een paar nummers waar ik de naam niet meer van ken.
    Nu zingt hij (soms letterlijk) over domme onderwerpen en op singles zingt er precies een robot.

    Ik vond het al vanaf Baby bergafwaarts gaan. Nummers die ik heel leuk vond waren Pray, Somebody to love en Never let you go. Toen kwam hij met Doctor Bieber en was het bij mij meteen over. Hij gebruikt nu zoveel autotune in zijn nummers en playbackt vaker dan dat hij echt live zingt, terwijl hij een hele goede zanger is. Maar hij kan niet zingen en dansen tegelijk, dus laten ze hem maar playbacken.
    I have to admit: Ik was ooit een Belieber. Toen kwam zijn ego langs en Doctor Bieber was de druppel die de emmer deed overlopen. En dat allemaal al voordat Selena langskwam en toen de hype op Q echt begon.


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Ik vond het al vanaf Baby bergafwaarts gaan. Nummers die ik heel leuk vond waren Pray, Somebody to love en Never let you go. Toen kwam hij met Doctor Bieber en was het bij mij meteen over. Hij gebruikt nu zoveel autotune in zijn nummers en playbackt vaker dan dat hij echt live zingt, terwijl hij een hele goede zanger is. Maar hij kan niet zingen en dansen tegelijk, dus laten ze hem maar playbacken.
    I have to admit: Ik was ooit een Belieber. Toen kwam zijn ego langs en Doctor Bieber was de druppel die de emmer deed overlopen. En dat allemaal al voordat Selena langskwam en toen de hype op Q echt begon.


    Baby ging nog, maar idd sinds doctor bieber was het vreselijk! En dan begon hij zich als een kleuter te gedragen en ontwikkelde ik een hekel aan hem.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Baby ging nog, maar idd sinds doctor bieber was het vreselijk! En dan begon hij zich als een kleuter te gedragen en ontwikkelde ik een hekel aan hem.

    Precies! Ik ben geen hater, want ik ga niet iemand haten die ik helemaal niet ken. Maar fan ben ik ook zeker niet meer.


    From these ashes, I will rise


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."