• Amaretto kwam in de plaats.
    De meeste van mijn usernames hebben niet echt een betekenis en kwam ik er gewoon op. Deze is hetzelfde, ik kwam er gewoon op en vond het wel tof.

    Heeft jou username een betekenis?


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    I like!

    Orianna is een figuur uit mijn favoriete game: League of Legends


    26 - 02 - '16

    Me gusta.

    1913 is het 'geboortejaar' van mijn favoriete voetbalclub PSV Eindhoven


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Leuk! Even onthouden..... Jep! opgeslagen!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Woah, ik vind het echt een prachtige naam. :9~ Alleen vind ik het wel wat jammer dat je je avatar ook meteen verandert, eerst had ik geen idee wie je was.

    Rosarum is Latijn voor "van de rozen". Tijdens het opdreunen van verbuigingen voor Latijn hoorde ik 'm en werd er op slag verliefd op.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Amaretto betekent wel iets, toch? Het is een of andere alcoholische drank. Maar het is ook gewoon een mooi woord, natuurlijk. (:

    Mijn username is Engels voor vierkant, maar er was verder geen bijzondere reden dat ik hiervoor koos. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuke naam.

    Mijn naam is van Aragorn, uit Lord of the Rings. Ben nogal fan van hem <3 .


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Amaretto met cassis. Heerlijk drankje! Of Amaretto met sinas ook prima te drinken haha.
    Anyways I like it! Mijn username is de naam van mijn favo personage uit de serie Violetta.

    Ergens tijdens seizoen 4/5 van een serie (Supernatural) was mijn OTP Meg en Castiel (= megstiel) .

    Ik vind hem leuker dan je vorige, eerlijk gezegd.

    Pirouette is een beweging die ik vaak doe op mijn sport. (:


    Do what people say you can't.

    Square schreef:
    Amaretto betekent wel iets, toch? Het is een of andere alcoholische drank. Maar het is ook gewoon een mooi woord, natuurlijk. (:

    Mijn username is Engels voor vierkant, maar er was verder geen bijzondere reden dat ik hiervoor koos. ^^

    Dat dacht ik dus ook. Het is dus best wel knap van je dat je zomaar een woord verzint, dat al bestaat. :') De meeste woorden die ik verzin slaan helemaal op niets.

    Maar echt, ik vind drankjes altijd mooi klinken. Als ik Rosarum beu ben (hoewel ik hem voor een langere tijd wil houden), dan zoek ik ook naar een (alcoholisch) drankje als username.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 22:12 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Jups, zoek mijn naam maar op. C:
    En mooi hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Amaretto betekent wel iets, toch? Het is een of andere alcoholische drank. Maar het is ook gewoon een mooi woord, natuurlijk. (:

    Mijn username is Engels voor vierkant, maar er was verder geen bijzondere reden dat ik hiervoor koos. ^^


    Ik bedoel dat ik er gewoon op kwam, ik kende het woord al. En ja het is een alcoholische drank. Als ik een username pak, denk ik meestal niet na en pak ik gewoon de eerste de beste die in mij op komt (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Er bestaat toch ook zoiets als amaretto ijs?
    I like. :]
    De mijne is een Italiaans eilandje.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Klinkt awesome!
    Jups, mijne is van de awesome zanger Eros Ramazzotti. :9~


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    I like it :)


    Bad decisions make good stories.