• Yo! Ik heb alvast een plot bedacht voor een nieuwe story, maar nu heb ik nog een titel nodig om me te inspireren en te motiveren! (:

    Het plot
    Het is tien jaar geleden sinds Joanie alles om zich heen zag wegvagen in een sneeuwstorm. Niet een stad, of een gebied, maar het lijkt wel alsof de hele wereld is getroffen. Als je het geluk hebt om eraan te ontkomen, is de kans groot dat je later alsnog sterft van de honger of de kou. In de ruïnes van de steden houden zich soms nog kleine groepjes overlevenden verborgen. Joanie heeft haar familie nog steeds niet gevonden, en iedere dag dreigt ze haar laatste beetje hoop te verliezen. Het liefst blijft ze alleen, want ze weet dat de kou en de honger soms niet eens haar grootste vijanden zijn.. Maar het lastig om te leven als je niemand vertrouwt. Ook jezelf niet.

    Ik heb zelf wel wat ideeën voor titels, maar ik ben niet zo goed in keuze's maken, en ik denk dat jullie misschien nog wel veel betere ideeën hebben. Dus alles is welkom! Als je reageert krijg je van mij een virtuele knuffel (:


    Ideeën die ik zelf al had:

    - hopeless wanderer
    - all seasons long
    - a clouded mind and a heavy heart
    - cold star
    - (don't) let your heart grow cold


    (ja, een paar zijn geïnspireerd door het liedje van Mumord & Sons :'D )

    Ik weet geen titel, maar zou je me wel willen waarschuwen?


    There is nothing more badass than being yourself

    Never give up the fight.
    Never give up what you love.
    Ice queen
    Ik weet niks meer :P

    Bedankt voor de titels iedereen! De coolste heb ik aan mijn lijstje toegevoegd (en dat zijn er heel veel, oeps)
    En de mensen die gewaarschuwd willen worden zal ik een berichtje sturen (;