• 'Kay, ik open dus eigenlijk net de appstore en zie ineens dat m'n Macbook een software-update heeft; Mac OS X Mavericks. Ik durf hem eigenlijk niet te doen, omdat ik niet weet hoe de update bij mensen bevalt.
    Dus heeft een van jullie hem misschien al? En zo ja, bevalt het?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    To infinity and beyond •

    Gelijk heb je, vertrouw updates van Apple NOOIT. Zoek eff op google over reviews. Dan vind je vaak al genoeg.

    Sterkte ermee


    It's high noon.

    Ik heb hem nog niet, en ik heb eigenlijk dezelfde vraag als jou :'D Maar volgens mij is het geen hele grote verandering, toch?

    ST0RMY schreef:
    Ik heb hem nog niet, en ik heb eigenlijk dezelfde vraag als jou :'D Maar volgens mij is het geen hele grote verandering, toch?


    Ik heb geeeeen idee. Iemand die ik ken heeft 'm wel al, maar reageert niet --'


    To infinity and beyond •

    Van wat ik heb gelezen is er niet veel veranderd, vooral uiterlijk en performance. Hier kun je vinden wat er veranderd is:
    Apple kondigt OS X 10.9 Mavericks aan, met Finder Tabs, Apple Maps en tagging

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 19:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb 'm gedownload. Niks veel aan veranderd eigenlijk (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Averalda schreef:
    Ik heb 'm gedownload. Niks veel aan veranderd eigenlijk (:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial