• Het leek me veel handiger als je een cookie zou zetten met PHP als iemand op de "Verberg RPG topics"-knop drukt (en de text dan veranderd naar "Weergeef RPG topics", voor als mensen het weer willen zien). Daardoor hoeft men er niet telkens op te drukken en dat is, als je het mij vraagt, net iets makkelijker. :Y)

    EDIT: Mods / Rutger, het is misschien handig om een topic in het "Nieuws"-subforum aan te maken over de nieuwe "Verberg RPG topics"-functie.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 19:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben voor!


    From these ashes, I will rise

    Voor. :]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben voor, als je niet van RPG's houd kan het echt buitengewoon irritant zijn als de gehele eerste pagina volstaat met allemaal superorginele RGPs en hun bijsluitende Praattopics.

    Wow, het is ook echt gebeurt! Nice :Y)


    Tijd voor koffie.

    GreaterGood schreef:
    Wow, het is ook echt gebeurt! Nice :Y)

    Ik gok dat je op het verkeerde topic reageert, want deze suggestie is nog niet toegevoegd, haha.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 17:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zie de RPG's sowieso niet, maar ik kan me voorstellen dat dit erg handig is voor mensen zonder GM, dus voor. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zal het binnenkort even programmeren. Nu moet ik effe eten koken :)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Ik zal het binnenkort even programmeren. Nu moet ik effe eten koken :)

    Haha okay. Eet smakelijk :Y)

    EDIT: Het is misschien ook fijn als men de mogelijkheid heeft om de "RPG Forum"-knop te verbergen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 17:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Haha okay. Eet smakelijk :Y)

    EDIT: Het is misschien ook fijn als men de mogelijkheid heeft om de "RPG Forum"-knop te verbergen.

    Ja, dat zal pas fijn zijn. *O*


    -

    Rutger schreef:
    Ik zal het binnenkort even programmeren. Nu moet ik effe eten koken :)

    Geweldig. *O*
    Smakelijk, haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Is die knop er dan? Of is dat alleen voor GM? :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja? Vroeger als iemand zoiets voorstelde waren de reacties iets zoals ''koop GM''..


    Some people are art and do art at the same time

    Die knop is er al, bij actieve topics, voor jullie allemaal verder als blinden reageren. wauw wat past de stelling van de week hier goed
    Mitchell stelt enkel voor om deze op te slaan in je cookies zodat hij zo blijft, in plaats van dat je elke keer erop moet drukken.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Die knop is er al, bij actieve topics, voor jullie allemaal verder als blinden reageren. wauw wat past de stelling van de week hier goed
    Mitchell stelt enkel voor om deze op te slaan in je cookies zodat hij zo blijft, in plaats van dat je elke keer erop moet drukken.


    Oh. Maar hij had geen GM en daardoor raakte ik in de war.


    Some people are art and do art at the same time

    Ohja ik zie het, wat geinig. Hij is wel mooi subtiel en ik denk dat de "koop GM" hier wel van toepassing is, al begrijp ik je punt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.