• Het is het vijfde jaar voor sommige kinderen op Zweinstein, Beauxbatons en Klammfels. Sommige leerlingen van Beauxbantos en Klammfels worden overgeplaats naar Zweinstein om daar hun schooltijd af te maken. De nieuwe leerlingen zijn onder de indruk van hoe alles op Zweinstein er aan toe gaat. Alle veerheen gaande vrienden van de oudleerlingen van Beauxbatons en Klammfels worden gesplist in andere afdelingen. Echt hierdoor,voelen ze zich niet erg thuis op Zweinstein.


    Leerlingen van Zweinstein(4 Jongens en 4 Meisjes)
    -Danny Vincent Wilgenpad || Zwadderich Nici
    -Franky Whiteson || Zwadderich VitaIncoluma
    -Tyler Stephano DiRomano. || Zwadderich Benzema

    - 'Lorde' Lordeianne(Je zegt Lordeiann) Milah Green || Griffoendor Nici
    - Carma Scarlett Prudencia || Ravenklauw Arratay
    - Catharina ''Cathy'' Wasler || Huffelpuf VanGogh
    -Nicoletta Olivia Maria Rossi || Zwadderich Lovina


    Leerlingen van Beauxbantos(3 Meisjes)
    -Adelaide Clemance Lucile d'Argon || Huffelpuf xxSummerxx
    -Alice Aimée Brations || Ravenklauw VitaIncoluma
    -Louise Améli Porte || Ravenklauw Alter


    Leerlingen van Klammfels(3Jongens)
    - Sebastian Viktor Nils Bergo || Huffelpuf Lovina
    - Velyo Bogomil || Griffoendor Wunjo
    - Matthew Jared Tommo || ZwadderichStyles


    Regels:

    =Geen one-liners! Minimaal 4 regels!
    =Graag ervaren RP'ers
    =OOC tussen haakjes () [] {}
    =Alleen Nici maakt nieuwe topics aan tenzij ik iemand vraag!
    =Reseveringen blijven 72 uur staan!(3 Dagen)
    =Scheld elkaar OOC niet uit!
    =Als iemand een fout maakt geef hem of haar een tip.
    = Heb respect voor elkaar!
    =Niet iemand anders personage besturen!
    =2Rollen per persoon.
    =Het lijken veel regels maar zo wordt de RPG leuker.


    Begin:

    Iedereen komt aan in de leerlingenkamer. De nieuwe leerlingen,lopen met afdelings en jaar genoten mee. Nog erg thuis voelen ze zich niet. Maar dat komt natuurlijk nog. De jongens en meiden die al langer op Zweinstein zaten,doen hun best om aardig te zijn. Maar toch lukt dat niet zo erg in het huis van sommige afdelingen.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 19:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics.


    :)

    [MT]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [mijn topics]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {Mes Topîcs}


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Franky Whiteson || Slytherin || Hogwarts
    Ik liep vermoeid van de zware dag de Common Room van Slytherin en plofte neer op een bank. Ik bekeek even wie er in de Common Room zat. Ik had niet echt behoefte aan huiswerk te maken, daar was ik veel te moe voor. Ik keek of ik een van mijn vrienden zag, toen ik die niet zag, ging de slaapzaal op. Ik kleedde me om in comfortabele kleren en gooide een plens water in mijn gezicht. Ik pakte een boek wat ik aan lezen was over draken en liep weer terug naar de Common Room om me daar te zetelen in een fauteuil. Maar ik kon me vandaag niet concentreren. Er waren te veel mensen aan het kletsten. Ik keek rond en ik zag dat er mensen waren die ik niet kenden. Ik kende zo ongeveer heel Slytherin, al was het bij de meeste alleen van gezicht. Deze jongens kende ik niet.

    [Iemand voor Franky?]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    MT


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Matthew Jared Tommo || Slytherin || hogwarts, dungons
    Ik was nog helemaal uit mijn doen van deze hele verandering. Ik vond het maar niets om opeens overgeplaatst te worden en hier maar mijn draai zien te vinden. Ik hoorde gewoon thuis op Klammfel. De enige reden waarom ik hier ooit zou willen komen, was vanwege het tovertoernooi. Maar dat was nu niet het geval. Ik zou hier mijn opleiding af maken en tot nu toe ging me dat behoorlijk slecht af. Het enige wat ik wist was dat ik naar mijn common room moest en dat deze zich ergens in de kelders bevonden. En na een hele zoektocht, hoe ik überhaupt in de kelders kwam, moest ik nog eens uit gaan zoeken waar de common room was. 'He, jij!' Snauwde ik tegen een jongetje, dat niet hoger kwam dan mijn middel. 'Waar is de common room van Slytherin?' Een klein vingertje vertelde me dat ik naar rechts moest en ik kwam uit voor een groot portret. Was dit een grap ofzo? Ik keek even om me heen en vloekte zachtjes. Ik had nu al een hekel aan deze school.

    [iemand die Matthew uit zijn leide wilt verlossen?]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 23:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louise Améli Porte || Common Room Ravenclaw
    Samen met een aantal voor mij onbekende studenten stap ik een luxe ingerichte kamer in, met blauwe details. Ik ga zitten op één van de luie stoelen in de kamer en kijk ongegeneerd rond, af en toe blikken werpend op leerlingen tussen de 11 en 18 jaar oud. Allemaal onbekende gezichten. Onbekend, net als de rest van dit kasteel. Mooi is het zeker, maar mooier dan Beauxbatons? Tot nu toe kan ik daar alleen nog maar over zeggen dat ik het bekende mis. Ik zucht en steun met mijn hoofd op mijn handen, nog steeds rondkijkend. Waar zou Alice zijn? Tijdens de sorteersessie - blijkbaar wordt op deze school duidelijk onderscheid gemaakt tussen bepaalde eigenschappen - werd duidelijk dat zij samen met mij in Ravenclaw geplaatst zou worden. Dat was een enorme opluchting aangezien ik verder maar moet zien hoe ik vrienden ga maken hier. Ik laat mijn hoofd los en zoek Alice opnieuw tussen de horde leerlingen. Overal zijn zwarte gewaden te zien: zwarte gewaden zijn de schoolgewaden van Hogwarts. Heel anders dan op mijn oude school. Zuchtend kijk ik naar het blauw met bronzen embleem op mijn gewaad: het teken van Ravenklaw. Er is tenminste één voordeel. Blauw kleurt mooi bij mijn ogen. Voor de rest is dit voor mij de hel op aarde.


    :)

    Tyler Stephano DiRomano

    'Ja, ja was leuk. Later.' grijns ik nog even naar de twee meiden uit Ravenklauw en loop dan de hoek om waar mijn grijns meteen verdwijnt. 'Nou, dat doe ik ook nooit meer.' mompel ik. Denk je een gezellige avond te hebben op Zweinsveld als je met twee mooie meiden bent, niet dus.. Oké Ty, uitkijken met wie je omgaat als het om die Nerd afdeling gaat... Al snel kom ik aan bij het portret dat de ingang naar de leerlingenkamer van Zwadderich verbergt en kijk naar de jongen die ervoor staat. Een van die nieuwe gozers dus. Niet mijn probleem. 'Problemen?' grijns ik als ik dan echt voor het portret sta. Snel zeg ik het wachtwoord en de ingang wordt al snel zichtbaar. Ik loop naar binnen. 'Oké! Ik ga het denk ik maar houden bij de meiden van deze afdeling.' grinnik ik als ik een paar mensen zie en plof op de bank.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Nicoletta Rossi, Zwadderich > Common Room

    Ik zuchtte en verliet de Great Hall. De gangen waren al wat drukker geworden, dus wurmde ik me overal er tussendoor. Dit zorgde voor boze blikken die ik met een snauw afwees.
    'Nicoletta, alsjeblieft. Haast je niet zo, we zijn er toch wel eerder!' Pansy trok aan mijn gewaad, wat zorgde voor een irriterend gevoel bij me.
    'Pansy, ik wil hier weg. Al dat kleine gespuis maakt me gek en ik heb niet bepaald veel zin in de komst van die nieuwe mensen. Ik wil wat anders aan gaan doen, niet dit gewaad meer.' Met afkeuring wees ik naar onze gewaden en draaide me weer om.
    Ik snelde de trappen af, opweg naar de Common Room van Zwadderich. Ik zag een jongen van mijn leeftijd voor het schilderij staan, die was vast en zeker een van de nieuwe mensen.
    Ik rolde met mijn ogen en duwde de jongen geïrriteerd opzij. Ik mompelde het wachtwoord en snelde de Common Room in.
    'Ook hallo Franky,' zei ik terwijl ik hem aantikte.
    Franky was een van de weinige jongens op Draco, Blaise en Tyler na die ik mocht.


    Sebastian Bergo, Huffelpuf > Common Room

    Zuchtend verliet ik de Great Hall, vele Huffelpuffers bleven nog aan de tafel zitten. In tegenstelling tot mij, ik had eventjes rust nodig.
    Onrustig liet ik mijn ogen over de drukke gang gaan, hoe kwam ik ooit te weten waar de Common Room was?
    'Huffelpuffers, deze kant op!' Professor Stronk begeleide de eerste jaars naar de Common Room, ik zou dus best mee kunnen lopen.
    Ik keek om me heen, op zoek naar enkele bekende gezichten. Ik ben hier pas één keer geweest, met het Tovertoernooi. Niet dat ik toen veel van de school heb gezien, het enigste bekende gezicht zou nog van Harry Potter en Draco Malfoy zijn.
    Zuchtend volgde ik de groep, het was beter dat niemand me zou opmerken. We liepen enkele gangen door, en kwam uiteindelijk uit bij de plek vlakbij de keukens. Althans, zo'n vermoeden had ik.
    Professor Stronk mompelde het wachtwoord, terwijl ik snel achter hem langs door de ingang glipte. Ik snelde naar een bank toe en liet me daar neer ploffen.


    [Ik weet niet hoe ik qua regels zit, aangezien ik dit op mijn iPhone schrijf.]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 0:53 ]

    Lordeianne Green - Gryffindor common room

    'Dean schiet op!'Zeur ik. Hij moest persee vallen op de trap. 'Leuk dat je me omhoog helpt Lorde.'Mompelt hij en hij veegt wat stof van zijn broek. Ik ren naar hem toe,pak zijn hand en sleur hem mee. Dan moet et maar zo. 'En wat dachten jullie te doen.'Klinkt een oude en ruwe stem. Ik stop en laat Dean zijn hand los. 'Wij dachten naar de leerlingenkamer van Gryffindor te gaan.'Probeert Dean sirieus te zeggen. 'Meneer Flich U kent mij. Ik heb nog nooit het kasteel gesloopt. Dus mogen we alsjeblieeeeft haan.'Vraag ik met puppy oogjes. Ik wacht niet op een antwoord en sleur Dean snel weer mee. Bij het portret vam the fat lady probeer ik weer op adem te komen. 'Wachtwoord?'Vraagt het portret. 'Pumkin juice.'Mompel ik. Ze zwaait open en we lopen naar binnen. 'Wat vind jij er van dat die leerlingen van die andere scholen hier zijn.'Vraagt Dean. 'Euhmm...geen idee. We zien het wel. Een van hun is in Gryffindor geplaatst. Hopelijk is hij een beetje aardig.'Antwoord ik.

    Danny Wilgenpad - Slytherin common room

    Geërgerd door die eerste jaars loop ik maar de leerlingenkamer. Bij de kerkers zie ik zo'n nieuwe gast. Vast een sukkel die op Klammfels zat. Ik loop hem paal voorbij en ga voor de ingang staan. Snel en bijna overstaan baar mompel ik het wachtwoord. Kort draai ik me om naar de jongen. Ik zeg het wachtwoord zo zacht dat alleen hij het moet kunnen horen en loop maar binnen. Ik zie Nicoletta en Franky staan,en mompel een begroeting. Waarna ik op een van de stoelen wil gaan zitten kaar die zijn bezet door eerste jaars. 'Ga uit die stoel.'Zeg ik tegen een van hun. 'Nee ik zit hier.'Zegt een meisjes stem. Geërgerd pak ik haar arm en sleur haar uit de stoel. 'Dan maar zo kreng.'Snauw ik tegen haar.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 12:55 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alice Aimée Brations || Ravenclaw
    Ik rende achter Louise aan en riep haar naam. Maar ze hoorde me niet. Halverwege de gang was ik haar kwijt en bleef ik stil staan. Ik had geen idee waar ik was. Ik wilde zelf niet graag naar deze school, maar omdat het moest, wilde ik me graag aanpassen. Ik liep door en volgde een meisje wat hetzelfde embleem had als ik. Ik was bij de Sorteerceremonie ingedeeld bij Ravenclaw, net zoals Louise gelukkig, dan kende ik tenminste nog iemand. Toen het meisje voor mij stopte bij een schilderij. Het schilderij vroeg iets en het meisje antwoordde na een tijdje nadenken. Toen stond ik voor het schilderij. Hij gaf mij een raadsel en ik dacht er over na. Toen schoot het antwoord me te binnen en ik antwoordde. Gelukkig was het goed en ik ging de ruimte binnen. Er stonden stoelen, banken, tafeltjes en er laaide een knapperend haardvuur. Alles was blauw en bronskleurig uitgewerkt. Ik keek rond en zag Louise. Ik liep opgelucht naar haar toe en vroeg: "Hoe was jouw dag? Mijne was wel goed, denk ik. Als eerste had ik Charms, weet je wel, wat we ook hadden op Beauxbatons, de leraar is echt superklein. Ik weet niet op je hem al gezien hebt, gewoon een lachertje. Daarna had ik History of Magic. De leraar is gewoon een geest, ik bedoel, het was zo saai, ik viel bijna in slaap. Daarna had ik een blok uur Potions, die leraar, een griezel gewoon. Daarna had ik Herbology, dat was wel oké. Hoe was jou dag nou?"

    Franky Whiteson || Slytherin
    "Ook hallo Franky." hoorde ik een meisjesstem en ik zag Nicoletta en Pansy de Common Room binnenkomen. Ik legde mijn boek weg en ging bij hen zitten, aangezien ik me toch niet kon concentreren op de Groene Huisdraken en Hongaarse Hoornstaarten. Ik wist dat Nicoletta en Pansy altijd veel te vertellen hadden dus maakte ik me klaar voor lange verhalen. Ik hoopte dat ze niet te veel zouden vragen aan mij, want ik was niet in de stemming om te vertellen. Dat was ik eigenlijk nooit. Pansy begon al met haar verhaal over hoe sexy Draco wel niet was. Iedereen wist dat zij een oogje had op hem, maar hij niet op haar. Ik hoopte voor haar eigen bestwil dat ze ook nog eens zou bedraaien, anders zou ze een oude vrijster worden. En geloof me, daar had niemand zin in. Toen kwam Danny de Common Room binnenlopen en hij snauwde tegen een eerstejaartje dat hij moest opsodemieteren. Ik grinnikte en ik mompelde: "Heey Danny."

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 10:50 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Velyo Bogomil
    Ik loop door de gangen. We zijn net naar onze leerlingenkamers gestuurd, waar de rest van je afdeling in zit. Ik ben in Griffoendor ingedeeld, ik heb geen idee of dat goed is. Ondertussen ben ik al helemaal verdwaald. Ik door een gang en zucht, waar moet ik in godsnaam heen? Ik zie een paar meisjes lopen. 'Welke verdieping is dit?' Vraag ik ze. Ze kijken me aan alsof ik iets heel vreemds heb gezegd. 'Uhm, de vijfde.' Zegt een meisje. Ik draai me om en loop naar de trappen. Ik moet op de zevende verdieping zijn. Dit school is echt een doolhof, ik vind het nu al vreselijk hier. Ik loop de trappen op en plots zakt mijn voet weg. Ik slaak een korte gil en sla snel mijn hand voor mijn mond. Mijn been is weg gezakt in een gat waar eigenlijk een trede zou moeten zitten. Wat is dit nou weer voor een armoedige school? Kunnen ze niet eens fatsoenlijk een trap laten bouwen. Achter me lachen wat mensen, die kennen natuurlijk elk gat uit hun hoofd. Ik trek mijn been ruw uit het gat, waardoor mijn broek half scheurt. Achter me lacht een jongen kei hard, waardoor ik me razend snel om draai en ik hem met 1 blik tot stilte maan. Ik loop kwaad door. Deze school is verschrikkelijk. Ik spring behendig over een ander gat en loop verder naar de zevende verdieping. Na even zoeken zie ik een portretgat. 'Wachtwoord?' Vraagt de dikke dame op het portret. 'Geen idee.' Mompel ik. Ik wacht wel tot er iemand komt die het wachtwoord wel weet.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lordeianne Green - Gryffindor common room

    'Ugh er is hier niks te doen. Ik ga even naar buiten.'Mompel ik. Mijn blik gaat nog even door de vertrouwde leerlingenkamer.
    De muren zijn bordeauxrood,en de vloer is van donker eikenhout. Er staan twee banken bij de openhaard. Het stof van de banken is ook rood,op de vloer ligt een roodkleed met wat gouden details erin. Er is een marmeren trap die naar de slaapzalen leid,en er staan een wat boeken kasten. Ook staan er tafeltjes met stoelen erom heen. Morgen middag zitten die waarschijnlijk weer vol,met leerlingen die huiswerk maken. 'Tot zo!'Lach ik. Ik loop naar de achter kant van het portret en open die. Als ik er eenmaal uit ben valt die vanzelf weer dicht. Buiten staat er een onbekende jongen. 'Eumm..kan ik je helpen?'Vraag ik hem.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 12:51 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded