• -

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 23:34 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    mijn topics


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hello. ;3


    :)

    Haaaiiii! Ik ben nu Duits aan het leren, met een beetje geluk reageer ik vanavond nog...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    MT :'D

    Welk deel van het schooljaar is het? :x
    Zoals net na de zomervakantie of ergens tussendoor?


    :)

    Matthew staat heel zielig voor het schilderij van de common room van Slytherin en heeft geen flauw idee wat hij moet doen. Iemand die hem uit zijn leiden wilt verlossen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Helaas, Franky is al in de Common Room, anders had hij misschien wel geholpen...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Sebastian zit in de Common Room van Huffelpuf, ik zal zo via Nicoletta een post plaatsen. ^^

    Alter schreef:
    Welk deel van het schooljaar is het? :x
    Zoals net na de zomervakantie of ergens tussendoor?


    Ongeveer een dag na de vakantie :p


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nici schreef:
    (...)

    Ongeveer een dag na de vakantie :p

    Oki c:


    :)

    MT


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ga zo naar een feestje toe, en ben pas na twaalf uur thuis. Morgen heb ik ook afgesproken met iemand, dus waarschijnlijk kan ik dan ook niet reageren.
    Misschien post ik 's morgens/vannacht dan nog wel wat!

    @VitaIncoluma: Ik denk dat ik voor vandaag even stop met posten aangezien we anders het hele topic volspammen. :')


    :)

    @Alter: Ja, is goed... Helaas....


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    VitaIncoluma schreef:
    @Alter: Ja, is goed... Helaas....

    Ik wil best wel posten hoor, daar niet van. :p

    @Lovina, veel plezier op het feestje.


    :)