• -

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 23:34 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @Nici, hoe willen we Danny en Louise elkaar laten ontmoeten / tegenkomen / zien in de les?


    :)

    Alter schreef:
    @Nici, hoe willen we Danny en Louise elkaar laten ontmoeten / tegenkomen / zien in de les?


    Ja of ze botsen in de gang tegen elkaar op en snauwen van uitkijken....en dan beseffen ze dat die gene er niet verkeerd uit ziet XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Iemand voor Matthew? Hij zit in de great hall.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sebastian zit in de Common Room van Huffelpuf, maar ik zie dat er nog niemand uit Huffeluf heeft gereageerd dus kan ik eigenlijk weinig ._.

    Ik heb de gene met het andere karakter in Hufflepuf een berichtje gestuurd.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nici schreef:
    (...)

    Ja of ze botsen in de gang tegen elkaar op en snauwen van uitkijken....en dan beseffen ze dat die gene er niet verkeerd uit ziet XD

    Is goed haha. Louise zit nu samen met Alice op de binnenplaats, tegenover de grote zaal.. mocht je Danny er al heel willen sturen. En dat ze dan bijvoorbeeld de volgende dag samen les hebben?


    :)

    Omdat ik later inspring, is het goed als ik mijn student later laat komen omdat een familielid is overleden of zo? Het is meer een rede omdat ik er later bij kom door mijn toetsweek, niet per sé als een item in de RPG. Alleen als jullie er o.k. mee zijn!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    VanGogh schreef:
    Omdat ik later inspring, is het goed als ik mijn student later laat komen omdat een familielid is overleden of zo? Het is meer een rede omdat ik er later bij kom door mijn toetsweek, niet per sé als een item in de RPG. Alleen als jullie er o.k. mee zijn!


    Ik heb er geen problemen mee, alleen is het nogal jammer dat ik Sebastian niks kan laten doen met mensen uit zijn afdeling, als je me snapt.

    Lovina schreef:
    (...)

    Ik heb er geen problemen mee, alleen is het nogal jammer dat ik Sebastian niks kan laten doen met mensen uit zijn afdeling, als je me snapt.


    Ik zit helaas met de toetsweek. Ik vind het op zich prima als mijn personage ziek is en niet kan deelnemen aan de lessen i.v.m. vreemde magische ziekte die niet erg genoeg is voor het ziekehuis maar niet makkelijk te genezen is en dus een tijdje duurt. Als je, je kan houden aan hoe mijn karakter in elkaar zit (de geheime liefde in Franky, ook belangrijk) en je die af en toe wilt gebruiken voor conversaties, pesterijen, bijles, whatever, mag dat van mij.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nici schreef:
    Ik heb de gene met het andere karakter in Hufflepuf een berichtje gestuurd.


    Ik heb geen mail gehad, of de mail is per ongeluk verwijdert. :x

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 20:41 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    VanGogh schreef:
    (...)

    Ik heb geen mail gehad, of de mail is per ongeluk verwijdert. :x


    Jou reden Weet ik al. En het is goed dar die ene ziek ofz is.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nici schreef:
    (...)

    Jou reden Weet ik al. En het is goed dar die ene ziek ofz is.


    Oké, top!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Misschien is het handig om in dit topic en het speeltopic, eventjes links te zetten.
    Voor dit topic zijn dat dus links naar het rollentopic & speeltopic, voor het speeltopic links naar het rollentopic & dit topic. Is handiger, anders moet men steeds gaan zoeken als ze het snel nodig hebben ^^

    ^ Daar liep ik inderdaad ook steeds al tegenaan. ^^


    :)

    Alter schreef:
    ^ Daar liep ik inderdaad ook steeds al tegenaan. ^^

    Ik dacht er al aan nadat de topics geopend waren, maar ik was steeds te lui om het voor te stellen :')