• Iedere keer als ik een pol in heb gevuld en dan naar de uitslag kijkt staat er boven aan.

    Je hebt deze pol als eens ingevuld.

    Hij telt mijn stem dan ook niet.. Ik denk dat het aan mijn ligt want er zijn nog wel steeds polls die worden ingevuld.


    ©1998

    Niet aanvallend bedoelt of zoiets, maar kan je dit niet beter naar een moderator of anders naar Rutger sturen?
    die kunnen je beter helpen dan wij :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    ... Misschien heb je geen stem. D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Felidae schreef:
    Niet aanvallend bedoelt of zoiets, maar kan je dit niet beter naar een moderator of anders naar Rutger sturen?
    die kunnen je beter helpen dan wij :Y)

    Daar dient dit subforum toch voor?

    OT: Geen idee hoe het komt, sorry. :')

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 22:52 ]


    Take me to wonderland

    Hmm, ooit had ik dat ook een keer met een poll dat ik die melding kreeg terwijl ik nog niet gestemd had daar, maar dat was maar één keer voorgevallen.


    16 - 09 - '17

    Ik heb dat nog nooit met een poll gehad, maar wel eens een keer met een Quiz. Geen idee hoe het kwam.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Ik snap het niet, maar mijn slaperige brein kan niet zo goed denken nu.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik snap het niet?

    Of over welke poll gaat het?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik snap het niet?

    Of over welke poll gaat het?


    Ze vult een poll in en dan komt er te staan dat ze die al heeft ingevuld. Dus alsof ze al alles heeft ingevuld en niet meer kan stemmen terwijl ze in werkelijkheid nog niet op die poll eerder heeft gestemd. Geloof ik. En dan gaat het om elke poll die ze tot nu toe is tegen gekomen de laatste tijd.

    OT: Weet je zeker dat je de polls niet een keertje eerder hebt ingevuld ghehe?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    (...)

    Ze vult een poll in en dan komt er te staan dat ze die al heeft ingevuld. Dus alsof ze al alles heeft ingevuld en niet meer kan stemmen terwijl ze in werkelijkheid nog niet op die poll eerder heeft gestemd. Geloof ik. En dan gaat het om elke poll die ze tot nu toe is tegen gekomen de laatste tijd.

    OT: Weet je zeker dat je de polls niet een keertje eerder hebt ingevuld ghehe?

    Oh zo. Ik had het anders begrepen.

    Maar misschien zit er wel een verschil op tussen gewone polls, moderatorpolls (vb IOTM) of officiële polls (Quizletpolls die ondertussen al eeuwen oud zijn)?

    Als je een printscreen kunt geven, is het misschien gemakkelijker voor Rutger om de fout te zien.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Orchard schreef:
    ... Misschien heb je geen stem. D:


    Dat zal het zijn xD


    ©1998

    Je hebt pas stemrecht vanaf 18+

    Vreemd ik heb het niet.


    Queer zijn is gewoon alles