• om een trailer te zoeken. :'D Voor zover ik weet heb ik nooit een trailer gehad voor een story, maar ik vond het wel leuk om er eentje te hebben.

    Eigenlijk heb ik geen voorkeur qua filmfragmenten of zo, ik laat jullie helemaal vrij.
    Het liefst wel een mysterieuze/horror sfeer.

    Dit is de beschrijving van mijn story. Hopelijk kunnen jullie er iets mee.

    Als je klein was, moest je de wereld nog verkennen en moest je nog opgevoed worden, voordat je alles om je heen snapte. Dat was wat de ouders van de drie-jarige Gaby Midnight dachten. Het was ook waar, dachten ze, maar ze twijfelden meer en meer wanneer Gaby in een donkere nacht plots verdwenen was en na een vijf minuten terugkwam. Naar de wc was ze niet geweest. Ze deed alsof ze niet weg was gegaan. Haar ouders snapten er niks van en besloten verder te gaan slapen. Maar Gaby deed dit steeds vaker en vaker en het duurde ook elke nacht langer voordat ze terugkwam.
    De ouders van Gaby wilden hulp gaan inschakelen, maar daarna gingen ze dit toch zelf 'onderzoeken'.


    In het begin zou ik zo'n zwart vlek met mooie sierletters 'In the midnight' willen. Na de derde/vierde filmfragment weer zo'n tekst maar dan met 'when everyone's asleep'. Aan het einde gewoon 'Midnight'.
    Ik weet ook niets voor een liedje, misschien weten jullie wel iets bijpassends?

    Dus wees creatief en maak er iets leuks van! Ik zou het wel leuk vinden als er ergens 'A quizlet story' staat, maar dat hoeft niet per se. Ook vind ik bloedvlekken wel leuk of messen.
    Ik kan eigenlijk je niks geven als beloning omdat ik geen credits heb, als je wil kan ik wel reclame voor je maken, anders niks.

    Alvast dankjewel! (:

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 11:24 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Niemand?


    Some people are art and do art at the same time

    Nee sorry, maar ik kan géén trailers maken, haha. Mijn excuses. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Nee sorry, maar ik kan géén trailers maken, haha. Mijn excuses. :x


    Geeft niet, ik denk ook niet dat er zoveel goede trailermakers op Q zijn, to be honest. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zou het kunnen doen als je wat geduld hebt.

    Dit is een trailer van mij.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Ik zou het kunnen doen als je wat geduld hebt.

    Dit is een trailer van mij.


    Ik heb wel geduld, maak je daar maar geen zorgen over.
    Wat een leuke trailer! Had je die voor jezelf gemaakt of voor iemand anders?

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 11:36 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Geeft niet, ik denk ook niet dat er zoveel goede trailermakers op Q zijn, to be honest. :')


    Och, als er niemand komt die wel een trailer voor je maken wil, kun je het ook zelf uitvogelen met windows media player oid.
    Hoewel ik al zie dat Deilia wel iets voor je maken wil. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Scorpia schreef:
    (...)

    Ik heb wel geduld, maak je daar maar geen zorgen over.
    Wat een leuke trailer! Had je die voor jezelf gemaakt of voor iemand anders?


    Voor iemand anders, maar ze heeft er geen tekst of ideeën of zoiets bij gegeven dus het is een beetje leeg. Ik heb vanavond nog niks op de planning staan, ik zal eens kijken wat ik kan doen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Voor iemand anders, maar ze heeft er geen tekst of ideeën of zoiets bij gegeven dus het is een beetje leeg. Ik heb vanavond nog niks op de planning staan, ik zal eens kijken wat ik kan doen.


    Oh oké dan. Ik vind het ondanks dat alsnog wel mooi. Dankjewel! (:


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Oh oké dan. Ik vind het ondanks dat alsnog wel mooi. Dankjewel! (:


    Tof! Als je nog meer ideeën hebt, of stukken uit series of films die je erin wilt hebben moet je het zeker melden!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Tof! Als je nog meer ideeën hebt, of stukken uit series of films die je erin wilt hebben moet je het zeker melden!


    Hahaha, ik zal later wel denk ik zoeken, maar anders niet. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Sorry, maar ik ben dus nog steeds opzoek naar een trailer. :x


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Sorry, maar ik ben dus nog steeds opzoek naar een trailer. :x


    Daar ga ik je niet bij kunnen helpen. Sorry! :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •