• Hoi hoi iedereen!

          Ik ben op zoek naar actieve users die mee willen werken aan een initiatief om leven in de community te blazen.

    Het project zal gaan over de "origin" van de verschillende gasten.
    Jouw oorsprong, roots, jouw eerste moment dat je verliefd werd op lezen, schrijven, dichten, creativiteit of andere kunst.
    In de Podcast en Story hoek bespreken we met gasten waarom ze zijn begonnen met hun creatieve hobby's, wie hen heeft aangemoedigd, welke verhalen, artiesten, films of auteurs hen hebben geinspireerd en meer.

    Tevens kun je je werk tonen en met de community delen en je liefde voor je creatieve hobby showcasen.

    ***


    P.S. Ik heb ook iemand nodig voor een kick ass lay out want daar kan ik nog steeds niks van haha
    P.P. S. Hieronder in de spoiler staat nog wat extra informatie.



    Q: "Een project" klinkt nogal vaag. Wat bedoel je precies?
    A: Het project heeft verschillende vormen. In principe help je mee aan of een geschreven interview (story) of ben je gast in een podcast. Uiteraard heb je daar een redelijke microfoon voor nodig.

    Q: Waar komt het eindproduct terecht?
    A: Hier op Qreaties worden de afleveringen aangekondigd en kun je teasers lezen! Mogelijk kom je op de instagram pagina van Qreaties.ml :)

    Q: Ik wil wel meedoen, maar ik heb al eeuwen niet geschreven. Wat nu?
    A: Het is niet uitsluitend voor schrijvers of lezers. Dit was het in eerste instantie wel, maar Q is meer dan alleen schrijvers. Wel hou ik graag de doelgroep bij creatieve hobby's. Schilder je? Fantastisch. Boetseer je? Welkom. Maak je van hout en klei poppetjes en maak je animaties? Cool. Schrijf of dicht je? Nog steeds perfect!




    [ bericht aangepast op 22 april 2023 - 20:20 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    ik wil weer actief gaan schrijven, maar het is heel daunting of zo? ik heb in ieder geval een verhaal op non-actief staan wat misschien ooit online komt (flower)


    because i knew you, i have been changed for good

    In het NaNoWriMo topic zijn we actief met WordWars, en ik heb het op hele goede autoriteit dat er binnenkort een wedstrijd aankomt... (wbw) Voel je welkom om bij NaNo lekker aan te sluiten, ook al doe je niet met die challenge mee! Schrijven is schrijven, haha. WordWar partners zijn altijd van harte welkom, cheerleaders evenzo c;


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ah leuk!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Never stopped writing. Just not always on Q.


    [ heaven knows ]

    Hallo! Schrijf nog zeker! Soms hier en soms ergens anders.
    En jij? Of kom je voornamelijk naar Quizlet om te lezen?

    Doe het te weinig wil het wel weer oppakken ;D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik werk hier nog steeds aan een paar verhalen, zij het niet meer zo actief als vroeger.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb wel een paar verhalen klaar staan die ik op Q kan zetten (wbw) Ik weet gewoon niet of er nog lezers zijn.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2022 - 10:31 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik probeer schrijven weer terug op te pakken, nadat ik een jaar of 2-3 amper heb geschreven (of gelezen for that matter) en alleen dingen voorbereidde voor een dungeons and dragons campaign of backstories schreef voor characters voor in andermans campaign. Is ook een beetje schrijven, maar veel minder gedetailleerd en vooral lore voor de wereld.

    Het kost me wel echt veel moeite om eerlijk te zijn :') een goede plotline bedenken is ineens fucking moeilijk, haha.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ben weer aan het schrijven maar het gaat wel met horten en stoten, vroeger ging dat toch makkelijker, ik vraag me af waar dat aan ligt. Ik schrijf momenteel veel voor mijn onderzoeken dus merk ook dat de schrijfmotor na een dag dan ook gewoon op is. Ik probeer hier en daar op Q nu wel weer wat te schrijven en te updaten. Ik zou graag nieuwe stories lezen hier op Q, geen idee of het aanbod nog een beetje groeit op het moment though.


    The truth is out there.

    Ik RPG nu vooral, en ja, dat doe ik ook hier.
    Maar op zich is het wel leuk weer een story te beginnen. Al heb ik dat nu drie keer geprobeerd, zonder dat het zijn vruchten afwierp hihi.

    Maar mochten actieve schrijvers op zoek zijn naar actieve lezers, dan hou ik me aanbevolen hoor :)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2022 - 16:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    De laatste tijd rpg ik vooral en gaat dat ook niet op zo'n hoog tempo. Maar door nanowrimo ben ik weer helemaal druk geworden met een ander verhaal, dus sinds maanden schrijf ik weer echt, en ook fanatiek ^^ ik vind het heerlijk, die schrijfdrang weer terug te hebben


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben mijn eigen schrijfdrang een beetje aan het hervinden, maar blijf een beetje zo'n gigantisch writers block hebben. Leuk om te horen dat jullie nog actief zijn!!

    Volgens mij lezen er niet zoveel meer op Quizlet, maar ook al een tijdje geen reclame topics gezien.
    Hopelijk leeft het weer een beetje op en kunnen we elkaar een beetje aanmoedigen en helpen.
    Leuk om een groepje proeflezers en betas op te stellen denk ik, weet dat de functie op Q ook is, maar is vgm wat gestorven :')
    Maar ik zat weer te denken om wat te creëren hier op Q.
    Een aantal maanden geleden wilde ik nog met een podcast bezig over schrijven enzo met Quizletters, maar dat was een beetje een passion project wat tevens is gestorven.
    Ik vond de Q interviews die ik heb gedaan heel leuk, maar was steeds minder animo voor. Ik hoop dat Quizlet weer wat actiever wordt en we dit soort dingen met elkaar kunnen doen :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik ga binnenkort weer een One shot/Short story schrijven want ik organiseer een Secret Santa in mijn schrijvers/co-working/study twitch community (krul)
    Luna x Rolf Scamander guest teacher plot (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik ga binnenkort weer een One shot/Short story schrijven want ik organiseer een Secret Santa in mijn schrijvers/co-working/study twitch community (krul)
    Luna x Rolf Scamander guest teacher plot (blush)


    woooo wat leuk! Veel plezier en succes.

    En alle andere mensen in dit topic ook, wat leuk dat jullie het allemaal weer gaan proberen!

    Ik zou heel graag weer iets beginnen over lezen en schrijven op en over quizlet, maar zijn mensen daar geinteresseerd in?
    Bijvoorbeeld een story waarin verschillende quizletters over hun origin vertellen in hun schrijfcarriere/ wat heeft geleid dat ze willen schrijven, welke verhalen ze altijd dichtbij zich hebben gehouden of heel erg tot hen spreken.
    Of dat ik het podcast idee weer oppak en verschillende mensen hier rondvraag hoe ze hun stories schrijven en editten? Hoe ze over plotproblematiek komen, over perfectionisme en ''everything's been done before'' dilemma's?
    Of iets over juist iets persoonlijks, waar mensen een verhaal of brief/ column achtig iets schrijven binnen een thema?

    Of is het een beetje wasted effort :') ?


    SIC | PARVIS | MAGNA