• Een algemeen fan-topic, omdat deze er nog niet was en ik vermoed dat er meer Q'ers zijn die het kijken (:



    The Carrie Diaries
    The Carrie Diaries begint in 1984, als Carrie net zestien is. Ze woont op dat moment nog buiten New York en haar vriendinnen Charlotte, Samantha en Miranda zijn nog even niet in beeld. Daarvoor in plaats krijgen we drie andere vrienden. Mouse (gespeeld door Ellen Wong), Maggie (gespeeld door Kate Findlay) en Walt (Brandan Dooling). Carrie wordt zoals jullie misschien wel weten gespeeld door AnnaSophia Robb.
    Carrie woont in 1984 met haar vader en zusje in Connecticut, haar moeder is een paar jaar ervoor overleden. Carrie's vader wil dat ze advocaat wordt en Carrie vertrekt voor een stage bij een advocatenkantoor naar New York. Daar ontmoet ze een redacteur van Interview Magazine en dan....




    Carries:
    Ubiquitous
    Regba
    Arendelle
    Gibbs
    Nyctophilla
    Amaretto



    Inmiddels is seizoen 2 gisteren begonnen en elke zaterdag kan je dan weer genieten van een Nieuwe aflevering

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 9:28 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wie heeft de nieuwe aflevering al gezien? (: Wil even fangirlen met iemand, hehe.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ken het niet, maar het klinkt wel leuk. En nu ik UTD toch al helemaal heb bekeken, denk ik dat ik eens aan deze serie beginnen zal. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OMG, WAS SEASON 2 BEGONNEN? Het enige wat ik wist, is dat het misschien niet meer door zou gaan. D:
    Ik moet kijken o-o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Gibbs schreef:
    Ik ken het niet, maar het klinkt wel leuk. En nu ik UTD toch al helemaal heb bekeken, denk ik dat ik eens aan deze serie beginnen zal. (:


    UTD? En ja, het is echt heel gezellig ook! Het speelt zich af in die 80's dus je hebt van die gezellige plekken, leuke kleding, nostalgische muziek en het is echt onwijs leuk gewoon (:

    Einde van seizoen 1 vond ik wel dom, die knipperlicht relatie met Sebastian, beetje te overdreven naar mijn mening.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    UTD? En ja, het is echt heel gezellig ook! Het speelt zich af in die 80's dus je hebt van die gezellige plekken, leuke kleding, nostalgische muziek en het is echt onwijs leuk gewoon (:

    Einde van seizoen 1 vond ik wel dom, die knipperlicht relatie met Sebastian, beetje te overdreven naar mijn mening.


    Under The Dome, de serie van Stephen King. :9~

    Hoe veel episodes bevat het eerste seizoen eigenlijk dan?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Under The Dome, de serie van Stephen King. :9~

    Hoe veel episodes bevat het eerste seizoen eigenlijk dan?


    Oh, had het kunnen weten, haha. Hij bevat er 13, maar je vliegt er doorheen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb ooit eens een poging gedaan, volgens mij kwam ik niet verder dan twee afleveringen of zoiets :')


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik heb hem net gekeken, ik vind Carrie's persoonlijkheid zo geweldig. <3 Gewoon lekker fris. c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik heb net aflevering één gezien van seizoen twee, geweldig weer. I'm a Carrie. :Y)


    To love is to destroy.

    Ik ken het niet, maar het klinkt wel interessant. :Y) Stiekeme mijn topics


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Oh, had het kunnen weten, haha. Hij bevat er 13, maar je vliegt er doorheen.


    Aahw, ook maar zo weinig? :c

    Mjah, in de beginpost staat dat seizoen 2 is begonnen en bij UTD duurt dat nog tot zomer van 2014 dus dit is dan minder erg, gelukkig. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Aahw, ook maar zo weinig? :c

    Mjah, in de beginpost staat dat seizoen 2 is begonnen en bij UTD duurt dat nog tot zomer van 2014 dus dit is dan minder erg, gelukkig. (:


    Jup en ik moet toegeven dat ik het wel fijn vind als er elke week een nieuwe aflevering komt (: Het duurt niet te lang, je kijkt er naar uit en je wordt niet dagelijks afgeleid omdat je wil kijken ;p Plus je hebt iets om naar uit te kijken (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Juist ja! Ik moet m nog kijken. Zet me er maar bij op ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aragog schreef:
    Ik ken het niet, maar het klinkt wel interessant. :Y) Stiekeme mijn topics


    Het is ook best wel een lekkere, luchtige serie met precies genoeg drama (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    Hahha, look what I found!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.