• Als ik probeer mijn wachtwoord te veranderen, kan ik wel gewoon een nieuw wachtwoord kiezen ect. maar als hij dan is uitgelogd en ik opnieuw wil inloggen, logt hij niet in op het nieuwe wachtwoord, maar alleen op mijn oude. Ik heb nu al meerdere keren geprobeerd het wachtwoord te veranderen, maar elke keer blijft het probleem zich voor doen. Iemand een idee hoe dit kan?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Misschien duurt het eventjes voordat je het nieuwe wachtwoord kunt gebruiken? Geen idee, eigenlijk. Ik heb mijn wachtwoord maar één keer veranderd, een behoorlijk lange tijd geleden, en toen ging het wel goed.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Misschien duurt het eventjes voordat je het nieuwe wachtwoord kunt gebruiken? Geen idee, eigenlijk. Ik heb mijn wachtwoord maar één keer veranderd, een behoorlijk lange tijd geleden, en toen ging het wel goed.


    Ik heb mijn wachtwoord al meerdere keren veranderd, maar tot nu toe is dat allemaal wel gewoon goed gegaan. Ik heb nog nooit last gehad van dit probleem.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Heb je graag dat ik eens probeer? Dan reset ik jouw wachtwoord. Als je dat wil, dan zal ik je een pb sturen met meer informatie.
    Ahja, ik weet niet of het dan wel werkt, maar we kunnen proberen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Heb je graag dat ik eens probeer? Dan reset ik jouw wachtwoord. Als je dat wil, dan zal ik je een pb sturen met meer informatie.
    Ahja, ik weet niet of het dan wel werkt, maar we kunnen proberen?


    Ja, graag. Als je dat zou willen doen c:


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.