• Avalerion or Alerion is a mythological bird. It was "rather small, yet larger than an eagle" and lived near the Hydaspes and the Indus according to European medieval geographers and bestiaries, which were possibly based on a description by Pliny. Only two of the birds were said to exist at a time. A pair of eggs was laid every 60 years; after hatching, the parents drowned themselves. Alerions have been seen in coats of arms, most often depicted as a bird with no beak and feathered stumps in place of legs or no legs at all.


    Alerion
    Ilerion


    Er broeit iets onder de mens. Iets groots. De regering kan het voelen. Zíj kunnen het voelen. Maar wie zijn zij? Straatkinderen. Voor de meeste mensen is dat wat zij zijn. Onbetekenend. Afval. Deze kinderen die hun ouders uit het oog of uit het hart verloren zijn. Kinderen van ouders die misschien zelfs dood zijn. Kinderen die er helemaal alleen voor stonden. Een klein getal werd misschien opgenomen in weeshuizen, wellicht geadopteerd. Maar geaccepteerd? Nee. Dat nooit helemaal. De kinderen waren hoe dan ook op henzelf aangewezen. Totdat hun leven compleet veranderde. Plotseling. Als een donderslag bij heldere hemel.


    Natuurlijk wisten deze kinderen al op jonge leeftijd dat zij stuk voor stuk uniek waren. Maar dat ze waren voorbestemd voor iets dat de wereld zou kunnen veranderen? Nee. Dat was hen nooit verteld. Wie wilde hen immers in bescherming nemen tegen de projecten die de regering aan het voorbereiden was? Op een bepaald punt in hun leven veranderde die status. Hun levens en gaven raakten verwikkeld met elkaar.
    Er was eindelijk iemand die luisterde, iemand die hielp. Iemand die hen kon leiden. Iemand die hen iets heel bijzonders gaf. Ze ontwikkelden gaven.
    Helaas hadden deze gaven tot gevolg dat de kinderen, inmiddels eerder jongeren, enorm interessant werden voor onderzoekers en wetenschappers. Op een enkeling na wonen zij nu allemaal in onderzoekscentra.”


    Ze wonen hier niet vrijwillig. Veel buitenstanders noemen het een gesticht. Sommigen omdat zij denken dat deze begiftigde jongeren gek zijn, of zelfs een andere diersoort. Ze vrezen hen.
    Een enkeling noemt het zo in de wetenschap dat de behandeling in deze inrichting afgrijselijk is, en dat eenieder die deze ondergaat nooit hetzelfde zal zijn. Als hij of zij überhaupt nog levend naar buiten komt.
    Dag en nacht worden onmenselijke tests en onderzoeken op de jongeren afgevuurd. Wie zich niet aan de regels houdt wacht een gruwelijke straf.
    Tot een zeker punt lijkt de Redder, waarvan zij dachten dat die bestond, te zijn vergeten. Toch blijft er hoop groeien onder de begaafden, en deze hoop doet leven. Sommigen zeggen zelfs contact te kunnen leggen met de Redder. Geestelijk en kort, maar het is nieuwe informatie. Opdrachten die naar vrijheid kunnen leiden.

    Hun aanwezigheid in de inrichting is niet het enige dat de begaafden met elkaar gemeen hebben. Langzaam en niet geheel zonder moeite komen zij achter elkaars gaven, levens, hun gevechten en hun littekens. Ze zijn stuk voor stuk hetzelfde, en al voelt het totaal niet zo, ze zijn gezegend met gaven om grootse dingen te kunnen doen.



    Wat ze zelf niet weten, is dat een mythisch wezen, een vogel, hen onder haar vleugels heeft genomen. Hun 'Redder' is dan ook niet zomaar een persoon - maar een machtig en vrij wezen. Precies zoals de meesten van hen ook graag zouden zijn.
    Eén van de dingen die Alerion hen gaandeweg heeft ingefluisterd, is dat er van elke gave maar twee mensen bestaan die hem kunnen bezitten.
    Deze zullen zich sterk tot elkaar aangetrokken voelen, al hoeft dat niet seksueel te zijn. Het zijn ook lang niet altijd mensen van het tegenovergestelde geslacht. Hun band is sterk, geestelijk gezien, en zelfs als zij het niet bewust willen, zullen zij vaak perongeluk in elkaars buurt verkeren. Zo niet, is hun telepathie nog een tweede mogelijkheid op contact. Want hoewel sommigen (twee, als het er dus is) met iedereen kunnen telepatheren, is de connectie tussen 'zielsverwanten'
    altijd het sterkst gebleken. Voor velen is het verhaal van de zielsverwanten echter een sprookje: binnen de inrichting bestaat niet zoiets als liefde. Daar heeft de regering wel voor gezorgd - denken ze.
    Een zeer naar, en nog onopgelost detail aan de begaafden, is de jonge leeftijd waarop de meesten van hen heengaan. De regering is al sinds het begin nieuwsgierig naar deze ontwikkeling in het verloop daarvan, maar vele begaafden kunnen het zelf niet eens bevatten.
    Denk eens in: is het logisch voor een fit, jong persoon om voor de dood te kiezen? Nee. Dat is het allesbehalve.
    Toch zijn er begaafden die gemakkelijk de zestig halen.
    Waarom? Nageslacht. Dat lijkt het voor de hand liggende antwoord.
    Alerion schonk iedere begaafde zijn of haar kracht bij de geboorte, al ontdenken sommigen dit pas later. Zij liet hen leven met de zweem van macht, en verbond hen in koppels om vele van hen ware liefde te geven. Maar wat is de prijs van al die privileges?
    Niet lang nadat een begaafde zijn of haar genen heeft doorgegeven - zullen de krachten en het leven dat deze persoon ooit bezat - wederom opgeëist worden door Alerion.

    Deze RPG speelt zich af in een van de onderzoekscentra waarover je gelezen hebt. Rollen zijn hybriden (deze begaafde jongeren dus), onderzoekers of beveiliging. Onderzoekers mogen absoluut NIET zachtaardig zijn.




    Verhaallijn:

    De onderzoekers besluiten (worden overtuigd?) dat het een goed idee is met de hybriden naar buiten te gaan om te zien welk effect de frisse lucht, verschillende plaatsen etc. op hen hebben.
    Een paar hybriden weten te ontsnappen, maar zijn al snel teruggevonden. De rest wordt snel teruggebracht naar het centrum. Elliott en Stevie-Ann hebben seks. Rosper vindt ze en brengt ze terug.

    Tijdsprong van 9 maanden

    Stevie-Ann bevalt van een kindje en weet zichzelf op de een of andere manier in haar badkamer te verdrinken, alsof ze niet anders kan, gedwongen. De onderzoekers vinden de baby niet interessant en een van de hybriden (misschien Lucy, omdat die Stevie-Ann’s zielsverwant is? Iemand anders mag ook.) neemt de zorg voor het kleine wezentje op zich. Stevie doet Rosper aan zijn verleden denken en hij draait door om haar dood.
    Wat de onderzoekers echter wel interessant is, is wat Stevie-Ann gedaan heeft. Ze beginnen een afschuwelijk onderzoek om de relatie tussen nageslacht en sterfte te onderzoeken (hier kan nog veel creativiteit in geprut worden, qua hoe het onderzoek eruit ziet. Als het maar gruwelijk is.).

    Vanwege deze gruwelijke behandeling beginnen de hybriden een opstand. Dit is waar Avalerion in beeld komt (al kwam de dood van het eerder genoemde meisje natuurlijk ook door haar). Avalerion bestookt al een tijdlang iemand met opdrachten (Ik stel Elliott of Daniel voor, maar als iemand anders volunteert?) en tijdens de opstand neemt zij kort bezit van diens lichaam. Dit heeft tot gevolg dat deze persoon iemand ongezien afslacht (onderzoeker of bewaker lijkt mij het meest logisch, maar als daar niemand bij is die dood mag kan een hybride ook wel).

    Door het besef wat hij/zij gedaan heeft draait hij/zij door en begint meer mensen uit te moorden. Een aantal hybriden schaart zich achter deze persoon, een ander deel gaat ertegen in de aanval. Er ontstaat een heuse oorlog, waarin uiteindelijk iedereen een kant gekozen heeft.

    Een van de twee groepen weet door middel van gaven uit te breken. (Ik stel voor dat dit de groep is waar Alex toe behoort. Als we zorgen dat hij in een van de kamers van de onderzoekers kan komen (door anderen hun vechtgaven) kan hij uit het raam kijken en samen met een hybride die in staat is vanbuiten de deur te openen naar buiten teleporteren. Zo kan de rest dan ook naar buiten.)

    De andere groep hybriden zitten nog een tijd onder extra strenge bewaking vast, maar weet uiteindelijk ook te ontsnappen.


    Ontsnapperds uitstapje (groen wel, rood niet): Elliott, Cloe, Myrcella.
    Alex, Raffaël, Blane, Lavina, Lucy, Maere, Galain, Nathan, Eres, Paisley, Lydia, Andrew, Stevie-Ann (eerst wel, maar werd toen meegenomen door Rosper).



    Regels:
    Niet alleen meiden aanmaken.
    Geen ruzie OOC.
    Geen Mary sue's.
    OOC tussen haakjes. {}[]()
    Minstens 10 regels.
    Tenzij anders aangegeven open alleen ik de topics.
    Langdurige afwezigheid melden.
    Speel met de ander mee, blokkeer niet.
    Niet alleen 1 op 1 spelen.
    Je personage draagt altijd een uniform, verdere versiering zoals sieraden zijn niet toegestaan.
    Huisdieren natuurlijk ook niet.

    Lees andermans posts, a.u.b. Dit is wel zo sociaal...


    Deze kleding krijgen hybriden van het centrum. De onderzoekers dragen een labjas of een pak, inclusief stropdas. Dat ligt eraan wat ze gaan doen.


    De tekst in het plaatje is niet zo heel duidelijk. Onder mannelijke hybriden staat "Mily's (Natsune's vorige gebruikersnaam) advies iets te letterlijk genomen" en onder vrouwelijke hybrides "Maar dan zonder stropdas".
    De hybriden krijgen geen schoenen, en lopen dus op blote voeten.


    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: - Hybride tussen 12 en 25, medewerker tussen 23 en 100-
    Geslacht:
    Uiterlijk: -inclusief foto('s)-:
    Innerlijk:
    Gave: -indien Hybride-
    Extra:


    Rollen tot nu toe:

    Hybriden:
    Nathan James Gibson - 22 - Plaatsen dingen in andermans hoofd - Avalerion - Rollenstory - Zielsverwant
    Alexander Evan “Alex” Anderson - 18 - Teleportatie - Avalerion - Rollenstory
    Elliott Layton King - 19 - Doden of verlammen door gedachten - IAmLightning - Rollenstory
    Raffaël Seager - 17 - Vliegen - Xionn - Rollenstory
    Blane - 19 - Onzichtbaarheid - Xionn - Rollenstory
    Galain Herpïon - 19 - Weer beïnvloeden - LordoftheAir - Rollenstory
    Andrew Forrest - 18 - Alles in menselijk vermogen in een keer kunnen/maken - jasonreina - Rollenstory

    Lavina Tara Carré -17- Transformatie - GreaterGood Rollenstory
    Eres Elena Slowayk - 21 - Kracht - Pwettyness - Rollenstory
    Cloe Marianne Feline Rivière - 17 - Energie controleren/gebruiken/aftappen voor/van planten - annickemiek - Rollenstory - Stand-by
    Myrcella Rhaella Baratheon - 24 - Symplysatie (verdubbelen vervelende emoties) - Pwettyness - Rollenstory
    Stevie-Ann Carter - 16 - Tekeningen tot leven wekken - Avalerion - Rollenstory - Zielsverwant
    Lucy Mary King - 15 - Tekeningen tot leven wekken - IAmLightning - Rollenstory - Zielsverwant
    Maere Rose Lostock - 16 - Telekinese - Traitor - Rollenstory
    Paisley Marybell Couvler - 17 - Mensen aanvallen met hun eigen onzekerheden door haar blik - Interaction - Rollenstory - Zielsverwant
    Lydia Herpïon - 16 - Mensen in slaap zingen - Susye - Rollenstory

    Onderzoekers:
    Dean Edward Collin Rosper - 27 - GreaterGood - Rollenstory
    Emile William Jack Starlek - 30 - annickemiek - Rollenstory - Stand-by

    Valesca Tatiana Charina Raevenwood - 25 - Avalerion - Rollenstory

    Beveiliging:
    Tzin - tussen 24 en 26 - LordoftheAir - Rollenstory


    Mensen die niet meer reageren en dus overgenomen of gedood kunnen worden:
    Josephine Eve "Josy" Valo - Hybride - 19 - Hatsumomo - Rollenstory
    Caine Douglas Wayne - Onderzoeker - 32 - Miserere - Rollenstory
    Deana Collins - Onderzoeker - 24 - Cesaria - Rollenstory
    Daniel Michael Gabriel DiRosilia - Hybride - 20 - Incedunt - Rollenstory
    Nicole Lauraine Harvard - Bewaker - 31 - BromoneaPulp - Rollenstory
    Hieronymos Yaromir Hertz - Onderzoeker - 78 - BromoneaPulp - Rollenstory
    Guinevere Maeve "Gwynn" Warren - Hybride - 13 - Cesaria - Rollenstory
    Connor Marten McGary - Hybride - 21 - Creaturi - Rollenstory
    Jake Douglas Jonshon - 15 - Van uiterlijk veranderen - XbrownieX - Rollenstory
    Andrew Landon James - Hybride - 16 - Weet wat anderen van hem denken - xAlways - Rollenstory
    Hadley Maverie Pastor - Hybride - 17 - Nog geen gave ingevuld - Goldwing - Rollenstory



    Het centrum is aan de buitenkant een betonnen blok, en ramen zijn er alleen in de kamers van de onderzoekers.

    De rollenstory
    Het rollentopic
    Speeltopic 2
    Story met alle posts
    Meedoen kan altijd. c:

    Speeltopic 4

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 21:45 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Avalerion schreef:
    (...)

    [Nee. >.<
    Sorry!
    Ik moet een boekje van 71 bladzijden leren voor ANW, en een aantal opgaven voor Frans maken, anders wordt dat mens panisch.
    Ik heb nog veel meer, maar dit heeft nu de hoogste prioriteit en ik denk niet dat ik veel meer af krijg. Savvy?]


    {oeh frans :) daar ben ik goed in. Kan ik helpen?}


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    (...)

    {oeh frans :) daar ben ik goed in. Kan ik helpen?}


    [Ghighi. Dat ligt eraan... Ik doe 4vwo?
    Maar nee. Ik maak het wel zelf. Niet zo heel veel moeite. p; ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Ik maak anders wel snel een lijstje van de ontsnapperds.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Avalerion schreef:
    (...)

    [Ghighi. Dat ligt eraan... Ik doe 4vwo?
    Maar nee. Ik maak het wel zelf. Niet zo heel veel moeite. p; ]


    {ik doe nu mbo. Maaaaaaaaaaaar daar staat tegenover dat ik frans ben en vloeiend frans spreek :D }


    welkome to my garden of fantasy

    [Ik weet niet hoe groot je budget is voor je feest, maar anders als het koud is zou je altijd nog een zaaltje kunnen huren bij ClubMariz, maar dan moet je informeren hoe duur dat is.]

    Avalerion schreef:
    [Ik maak anders wel snel een lijstje van de ontsnapperds.]


    {school is belangerijker!!!! (maar JEEEJ :3)}


    welkome to my garden of fantasy

    IAmLightning schreef:
    [Ik weet niet hoe groot je budget is voor je feest, maar anders als het koud is zou je altijd nog een zaaltje kunnen huren bij ClubMariz, maar dan moet je informeren hoe duur dat is.]


    [I'll see! Het komt wel goed. Ik ga gewoon met mijn ouders overleggen.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    annickemiek schreef:
    (...)

    {ik doe nu mbo. Maaaaaaaaaaaar daar staat tegenover dat ik frans ben en vloeiend frans spreek :D }


    [Cool! XD
    Vandaar je Franse dudette. C:
    Bij mij lijkt het vreemd genoeg van de leraar af te hangen, echt als enige vak.
    Het ene jaar haal ik gemiddeld een vier, het volgende een 8, etc.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Avalerion schreef:
    (...)

    [Cool! XD
    Vandaar je Franse dudette. C:
    Bij mij lijkt het vreemd genoeg van de leraar af te hangen, echt als enige vak.
    Het ene jaar haal ik gemiddeld een vier, het volgende een 8, etc.]


    {XD dat had ik nou met bio}


    welkome to my garden of fantasy

    Elliott Layton King

    De deur gaat open en beetje bij beetje verwarmt de zon mijn gezicht.
    Ik voel een klein sprankje geluk binnenin mij.
    Herinneringen van toen ik ontsnapt was, vrij was.
    Mijn appartement in New York, de reizen, de vrijheid…
    Maar mijn zusje was belangrijker, dat stond buiten kijf.
    En nu had ik Stevie leren kennen. Ze had een gevoel in me los gemaakt dat ik nog niet kende.
    Zo’n gevoel waar je alleen over leest en vervolgens denkt; ja, natuurlijk, droom lekker verder.
    Opeens hoor ik een bekende stem naast me.
    Haar stem.
    ‘Ik wil eigenlijk huppelen, maar ik denk niet dat ik daartoe in staat ben.’
    Haar volume zwelt iets aan.
    ‘Zullen we met zijn drieën huppelen?’
    Ze wendt zich tot het meisje.
    ‘Hoe heet jij?’.
    Het meisje begint te lachen en ik zie een onderzoeker omkijken.
    'Ik ben Maere en natuurlijk gaan we huppelen!'
    Vervolgens wendt ze zich tot mij. 'Ja toch Elliott?'
    ‘Tuurlijk’ zeg ik, iets zachter, ‘maar we moeten nog niet zoveel aandacht trekken, we kunnen beter even wachten.’
    Ook mijn nieuwsgierigheid gaat uit naar het meisje.
    Ik kan het niet bedwingen om haar ook iets te vragen.
    ‘Wat is je gave als ik vragen mag.’
    Nadat we even hebben lopen praten en ik me realiseer dat we “vrijgelaten” worden pak ik Stevie bij de hand en maak mijn excuses naar het meisje.
    ‘Kom, we gaan daarheen’ zeg ik tegen Stevie.
    Ik zie hoe Lucy op het meisje afloopt.
    Even alleen.

    Nathan James Gibson
    Alexander Evan “Alex” Anderson
    Elliott Layton King
    Raffaël Seager
    Daniel Michael Gabriel DiRosilia
    Blane
    Connor Marten McGary
    Jake Douglas Johnson
    Lavina Tara Carré

    Eres Elena Slowayk
    Cloe Marianne Feline Rivière
    Myrcella Rhaella Baratheon
    Stevie-Ann Carter

    Lucy Mary King
    Maere Rose Lostock


    [Vergeet ik iemand?]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 12:35 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Avalerion schreef:
    Nathan James Gibson
    Alexander Evan “Alex” Anderson
    Elliott Layton King
    Raffaël Seager
    Daniel Michael Gabriel DiRosilia
    Blane
    Connor Marten McGary
    Jake Douglas Johnson

    Lavina Tara Carré
    Eres Elena Slowayk
    Cloe Marianne Feline Rivière
    Myrcella Rhaella Baratheon
    Stevie-Ann Carter

    Lucy Mary King
    Maere Rose Lostock


    [Vergeet ik iemand?]


    {wa zijn de kleurtjes?}


    welkome to my garden of fantasy

    [Hé. Annick. Zou jij trouwens voor Emile willen schrijven? Ik heb Val vanmorgen op hem afgestuurd.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    annickemiek schreef:
    (...)

    {wa zijn de kleurtjes?}


    [Groen ontsnapt wel, rood niet.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Avalerion schreef:
    [Hé. Annick. Zou jij trouwens voor Emile willen schrijven? Ik heb Val vanmorgen op hem afgestuurd.]


    {okii zal ik doen :3}


    welkome to my garden of fantasy