• Vannacht heb ik met een vriend Slender Man zitten spelen; en ondanks dat we allebei superbang waren, willen we mééééér. Alleen, geen Slender -of Pizza Delivery- dus, want die hebben we al gedaan.

    Wij weten dus niet echt welke andere games er zijn; en toen dacht ik: Hey! Misschien weten die leuke mensjes op Q. wel iets :3 Dus. Mijn vraag: kennen jullie nog leuke horrorgames voor ons? Het moet in ieder geval eng zijn; want dat geeft een kick, enzo.

    oh. En als je nog nooit Slender Man gespeeld hebt en je weet dat je snel bang bent: speel het niet om 3 uur 's nachts, in het donker.


    We need a bigger boat.

    Amnesia the dark descent / Amnesia a machine for pigs, Penumbra the black plague / Penumbra: Overture, Silent Hill, S.T.A.L.K.E.R..

    Ghehe, Slender. Amnesia, Siren, F.E.A.R., Outlast en Dead Space kan ook wel.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Amnesia, en Silent hill ken ik alleen.
    Pewdiepie speelt wel wat horrorgames. Kijk even op zijn youtube profiel ;D

    Wheeping Angels. Een soort Slenderman maar dan heb je andere opdrachten. Volgens mij alleen een app, maar zou ool kunnen dat er een pc spel van is.


    :)

    Mad Father!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov