• Justin Bieber heeft zondag geholpen met het bouwen van een school in een arm dorpje in Guatemala.

    "Vandaag was waarschijnlijk een van de meest magische dagen uit mijn leven. Ik heb een dorpje bezocht waarvan ik niet eens wist dat het bestond met zoveel mooie en lieve kinderen", aldus Bieber in een videoboodschap.
    De kinderen die hij bezocht hebben erg weinig om van te leven. "Niet eens arm, ze hebben helemaal niks. Ze wonen met z'n tienen in een soort schuur. Dit was echt een wake-up call voor mij", aldus de zanger.
    "Als ik een probleem heb dan is dat niks in verhouding met wat zij hebben. Ze hebben geen eten, geen water, geen scholing, maar toch zijn ze gelukkig." Bieber bedankt vervolgens zijn fans dat ze hem altijd steunen. "Iedereen, het maakt niet uit hoe oud, kan het verschil maken."
    Op de website van TMZ staan foto's van Bieber terwijl hij helpt met het bouwen van de school. Op een ander kiekje is te zien hoe Bieber zijn schoenen aan een jong jongetje geeft.

    Bron

    Ik vind het zelf goed dat hij zoiets doet. Hij heeft er ook een filmpje overgemaakt en op youtube gezet:


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Ook alleen maar om in een goed blaadje te komen. Zorg voor publiciteit en verdoezelt zijn foute daden. Hij is zo doorzichtig...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Maleficia schreef:
    Dat celebraties dit soort dingen doen waardeer ik enorm. Ze hebben toch geld zat, dus waarom dat niet steken in mensen die het minder hebben dan zij? Maakt niet uit of het nou Justin Bieber is of iemand anders. Ik vind deze dingen goed. Deze acties maken het verschil.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hmm, ik vind het lief/goed voor die kinderen dat er zoiets komt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    nerveus schreef:
    Ook alleen maar om in een goed blaadje te komen. Zorg voor publiciteit en verdoezelt zijn foute daden. Hij is zo doorzichtig...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mooie plakplaatjes.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    nerveus schreef:
    Ook alleen maar om in een goed blaadje te komen. Zorg voor publiciteit en verdoezelt zijn foute daden. Hij is zo doorzichtig...


    Tenzij je dit over elk beroemd persoon zegt die aan liefdadigheid doet. Als Justin Bieber wordt beoordeeld op zijn foute daden, moeten we hem ook beoordelen op zijn goede. En daarmee wil ik niet zeggen dat de goede daden de foute wegwassen, maar andersom geldt dat ook niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Spotgaai schreef:
    Dus soms doet die dipshit toch wel wat goeds.

    Titan schreef:
    (...)
    +
    Grappig dat fans meteen weer beledigd zijn als je zoiets zegt. Personal opinion is still allowed.

    Die zijn meestal toch wel beledigd x'D


    ars moriendi

    Nym schreef:
    (...)


    Tenzij je dit over elk beroemd persoon zegt die aan liefdadigheid doet. Als Justin Bieber wordt beoordeeld op zijn foute daden, moeten we hem ook beoordelen op zijn goede. En daarmee wil ik niet zeggen dat de goede daden de foute wegwassen, maar andersom geldt dat ook niet.

    Dit.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Blijkbaar heeft hij dus ook nog een andere kant dan arrogant. Niks mis mee knul.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Maleficia schreef:
    Dat celebraties dit soort dingen doen waardeer ik enorm. Ze hebben toch geld zat, dus waarom dat niet steken in mensen die het minder hebben dan zij? Maakt niet uit of het nou Justin Bieber is of iemand anders. Ik vind deze dingen goed. Deze acties maken het verschil.


    Alleen maar tranen van geluk

    Leuk toch? :')

    Elk nieuwsartikel die jij hier op Quizlet post gaat over Bieber. Dat valt mij de laatste tijd heel erg op. Gelukkig is dit niet zo'n stokoud artikel, maar ik vind het wel een goede actie van hem. Zoals Maleficia al zegt, maakt het niet uit wie het gedaan heeft, het is gewoon een goede actie, wie het ook is, maakt geen verschil.


    Some people are art and do art at the same time

    nerveus schreef:
    Ook alleen maar om in een goed blaadje te komen. Zorg voor publiciteit en verdoezelt zijn foute daden. Hij is zo doorzichtig...


    Ja hoor, je ziet duidelijk dat 'ie werkelijk om die kinderen geeft. Hij is echt zo doorzichtig, hé?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Scorpia schreef:
    Elk nieuwsartikel die jij hier op Quizlet post gaat over Bieber. Dat valt mij de laatste tijd heel erg op. Gelukkig is dit niet zo'n stokoud artikel, maar ik vind het wel een goede actie van hem. Zoals Maleficia al zegt, maakt het niet uit wie het gedaan heeft, het is gewoon een goede actie, wie het ook is, maakt geen verschil.


    Dat was iemand anders :]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."