• Justin Bieber heeft zondag geholpen met het bouwen van een school in een arm dorpje in Guatemala.

    "Vandaag was waarschijnlijk een van de meest magische dagen uit mijn leven. Ik heb een dorpje bezocht waarvan ik niet eens wist dat het bestond met zoveel mooie en lieve kinderen", aldus Bieber in een videoboodschap.
    De kinderen die hij bezocht hebben erg weinig om van te leven. "Niet eens arm, ze hebben helemaal niks. Ze wonen met z'n tienen in een soort schuur. Dit was echt een wake-up call voor mij", aldus de zanger.
    "Als ik een probleem heb dan is dat niks in verhouding met wat zij hebben. Ze hebben geen eten, geen water, geen scholing, maar toch zijn ze gelukkig." Bieber bedankt vervolgens zijn fans dat ze hem altijd steunen. "Iedereen, het maakt niet uit hoe oud, kan het verschil maken."
    Op de website van TMZ staan foto's van Bieber terwijl hij helpt met het bouwen van de school. Op een ander kiekje is te zien hoe Bieber zijn schoenen aan een jong jongetje geeft.

    Bron

    Ik vind het zelf goed dat hij zoiets doet. Hij heeft er ook een filmpje overgemaakt en op youtube gezet:


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Bicycle schreef:
    (...)

    Dat was iemand anders :]


    Ja dat was ik :')

    Bij deze, geef ik Justin Bieber een compliment: Goed gedaan!
    Hij is zich er iniedergeval van bewust dat hij het mede doet om zichzelf beter te laten voelen, en dat kan niet iedereen bij zichzelf inzien, dus m'n complimenten.


    You are beautiful, you are love.

    Felina schreef:
    Bij deze, geef ik Justin Bieber een compliment: Goed gedaan!
    Hij is zich er iniedergeval van bewust dat hij het mede doet om zichzelf beter te laten voelen, en dat kan niet iedereen bij zichzelf inzien, dus m'n complimenten.

    (Y)

    Er was wat positieve publiciteit nodig en deze is ook nog eens echt nuttig voor iemand anders!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik vind het erg goed dat hij dit heeft gedaan. Maar ik vind het grappig hoe fans van hem zo erg voor hem opkomen en nooit zijn slechte daden zien.
    Het is alleen maar: 'Justin Bieber doet nooit iets verkeerds. Kijk, hij heeft geholpen.' En blablabla.
    Het is heel goed van hem, maar mensen. Hij doet niet alleen goede dingen. --'


    -

    Cymry schreef:
    Er was wat positieve publiciteit nodig en deze is ook nog eens echt nuttig voor iemand anders!


    Alleen een beetje lomp om meteen daarna terug een stommiteit te begaan.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Alleen een beetje lomp om meteen daarna terug een stommiteit te begaan.:')


    Ik volg het niet, dus geen idee... Maar dan heb je wel helemaal gelijk!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Gylvie schreef:
    Leuk dat hij voor de verandering geen asshole is.


    Never forget who you are

    Ik heb ergens gelezen dat Scooter zijn manager juist ervoor gezorgd heeft dat Justin negatief de nieuws in voorkomt omdat hij daaraan bakken geld zou verdienen. Als Justin in de nieuws komt, betekend dat "bakken geld" verdienen -.-'

    xAdelaide schreef:
    Ik vind het erg goed dat hij dit heeft gedaan. Maar ik vind het grappig hoe fans van hem zo erg voor hem opkomen en nooit zijn slechte daden zien.
    Het is alleen maar: 'Justin Bieber doet nooit iets verkeerds. Kijk, hij heeft geholpen.' En blablabla.
    Het is heel goed van hem, maar mensen. Hij doet niet alleen goede dingen. --'


    Ik wil niet in de verdediging gaan, maar ik zie zeker de fouten van Justin. I mean, echt normaal noem ik het niet om je fans lang te laten wachten voor je concert, als ik daar bij zou staan zou ik goed klaar met hem zijn ;')


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    JerryCrew schreef:
    Ik heb ergens gelezen dat Scooter zijn manager juist ervoor gezorgd heeft dat Justin negatief de nieuws in voorkomt omdat hij daaraan bakken geld zou verdienen. Als Justin in de nieuws komt, betekend dat "bakken geld" verdienen -.-'


    Hier geloof ik persoonlijk niks van, mensen gaan haten en dan verdient hij niks meer aan hetgeen wat eigenlijk zijn taak was.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Hier geloof ik persoonlijk niks van, mensen gaan haten en dan verdient hij niks meer aan hetgeen wat eigenlijk zijn taak was.


    + Waar je het ook hebt gelezen, het zijn allemaal stomme haatroddels. Allemaal niks van waar. Dat kan ik je alvast zeggen.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 18:20 ]


    Some people are art and do art at the same time

    nerveus schreef:
    Ook alleen maar om in een goed blaadje te komen. Zorg voor publiciteit en verdoezelt zijn foute daden. Hij is zo doorzichtig...


    Well, good for him. 'T is nog steeds een goede daad, dus ja.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.