• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Ugh, ik irriteer iedereen echt vandaag. Weet je wat? Ik zal jullie wel met rust laten.


    •*• Lululu •*•

    OH THE FEELS


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Meh, ik wil echt niet. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Met alleen foto's van jezelf kun je moeilijk fotograaf worden ><


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Op de spoedeisende hulp na een ambulance ritje. Weer uitval verschijnselen. Het houd maar niet op.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb het schrijven gemist!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Genius schreef:
    Ach man, die anime bestaat uit maar 20 afleveringen ofzo. Mensen hebben dat in 1 dag bekeken :') Zo'n dikke spoiler is dat ook weer niet. Maar fineeee

    En cool. Mijn vriend houdt van die anime, hij kan niet stoppen met kijken :')

    True, maar het is iets wat je niet zo snel zou verwachten. Ik was namelijk helemaal verbaasd toen ik erachter kwam. Als het al weet dan heb je dat gevoel niet meer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meh, volgens mij ben ik verdoemd met mijn aanwezigheid... toch maar even uitrekenen. :'D

    Juist. Het hele jaar ben ik aanwezig en gebeurt er helemaal niks bijzonders. Een klein dagje ziek, gebeuren er de leukste dingen. Why God, why?


    Some people are art and do art at the same time

    RavensMoon schreef:
    Op de spoedeisende hulp na een ambulance ritje. Weer uitval verschijnselen. Het houd maar niet op.

    Hoezo? ;O

    OT: Ma, stop met zeuren. Ik hoef die spuuglelijke roze rokjes en knalgroene t-shirts écht niet. En zeg nou niet dat ik een verwend nest ben, want dat ben ik niet.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh ja hoor ik wil een episode kijken.. Mensen gaan praten...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dood, veel te lange dag.


    Stenenlikker

    Ja, altijd leuk om te horen dat er een vrouw vermoord is niet ver van waar je thuis is. Ook vloog er net laag een vliegtuig over. Als hij verkeerd vloog kon hij ons gebouw zo raken, damn.

    What the fuck hebben ze hier? Er gebeurd anders nooit iets. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    VERSLA DIE BITCHES! Stomme 'babe' geneuzel.


    "I shut my eyes in order to see.'