• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Ghost
    -Matthew Lewin Irwin - LyraPhoenix

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon
    -Gabriël Austin Rodrigues - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Aeternitatem
    -Cat Jay Mannering - Faisean


    *Regels
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan
    -Als je zonder reden langer dan een week afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander

    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic
    -Als je met meer dan twee mensen op dezelfde plek rpg't hou dan rekening met elkaar en post op volgorde, eerst de één, dan de ander, en dan weer een ander, en niet als één iemand gepost heeft meteen een reactie erbij gooien. Ook al is de ander offline. Het is wel zo netjes om op elkaar te wachten.

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine, Aurélie
    O4 Damon, Stefan
    O5 Finnian
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 14:44 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mine Topieecs c:


    Little do you know

    nee rowena

    mein toppieks :'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (Mon topics :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ het vorige topic moet nog wel even vol he :)]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    Denise Meredith Jones || Human
    "Ik weet het.. maar als je hier wilt blijven moet je leraar in ieder geval weten wie ik ben. Denk je dat je het nog 1 dag uit kan houden daar? Ik beloof je dat ik je daar weg haal." zegt Damon na na-gedacht te hebben. Hij kijkt me aan en glimlacht "en dan hoef je je geen zorgen meer te maken over wat mensen oordelen" zegt hij dan.
    Ik glimlach naar hem "Oké, ik ga wel terug" zeg ik zacht tegen hem "als je me zo graag hier weg wil" vervolg ik grinnikend waarna ik mijn tong naar hem uit steek "Maar wat moet ik tegen mijn leraar zeggen dan? 'Heuj, ik ga bij een vriend van me wonen die hier een vakantiehuisje heb, toedeloe'?" vraag ik hem grinnikend "Zullen me ouders leuk vinden om te horen dat ik niet meer thuis kom. Ik weet zeker dat ze dan het leger hierheen sturen om me te zoeken.." vervolg ik hoofdschuddend.

    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Human
    Na dat Athene zei dat Denise en Lily vast gewoon ergens aan het rondlopen zijn vraagt ze me waar ik heen wil. Hierbij haal ik mijn schouders op.
    "Ik zou het niet weten, ik kom hier pas voor het eerst en weet niks van de omgeving.. alles lijkt hier zowieso anders als een stuk eerder in het bos" mompel ik zuchtend.


    Zo, m'n laatste reacties :')
    Btw, ik doe zo wel gewoon weer een stukje met Aish, heb geen zin om een week moeten wachten.. Ze heeft het zelf veroorzaakt :l

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 14:57 ]


    Little do you know

    laatste reactie :)

    Lily Stone
    "Ergens wil ik het graag weten ,maar..." en het was even stil. "Ze zouden me nooit de waarheid vertellen, ik ben razend ervoor ,maar het is nu eenmaal zo." Ik knik instemmend, dat was wel waar inderdaad. Niemand zou hem gaan vertellen dat hij of zij zijn vader vermoord had en hem veranderd. "Hoe is jou tweeling zus ,nou ehm.. Heengegaan?" Bam, en ik kijk hem aan."Als je het me niet wilt vertellen is dat niet erg hoor."zijn stem is zacht en ik ga weer rechtop zitten.
    " Mijn zusje was ziek. Ze is een soort van gestikt..." Mama had me toen ik ouder was precies uitgelegd wat er nou met Suzan aan de hand was geweest. Bijna niks eigenlijk maar het had zo veel schade veroorzaakt, het had me mijn zusje af genomen.
    Mijn tanden zet ik kort in mijn lip waarna ik aan mijn armbandje frummel. Aan het zilveren armbandje hing een bedeltje,en in dat bedeltje zat een klein beetje as van Suzan. Ik had het erin mogen stoppen van mama. In het kleine bedeltje paste niet heel veel, maar het was wel iets.


    Alison Fields
    Matthew knikt op mijn vraag 'Jep, jullie zitten hier vast en ik weet niet hoe jullie terug kunnen, misschien is doodgaan een optie?' zegt hij met een lach waarna hij opstaat en door de bank heen loopt. Toch zag het er maar vreemd uit.
    'Ik ga maar weer eens, zie je vanavond. En niks zeggen' zei hij waarna hij weg was. En toen was ik weer alleen.
    Misschien is doodgaan een optie. Lekker helpvol hoor spook. Ik nam nog een hap van mijn broodje waarna ik de rest weggooi. Honger had ik niet meer inmiddels en het smaakte me ook niet meer.



    -iemand voor Alison/ Stefan / Daniel?-

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 15:04 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (Is goed ^^' en Appelboompje ,volgens mij is dat de voorlaatste van Lily ... Ik zal zo schrijven met Finn )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ oeps zal ff aanpassen]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    "Het is niets, jullie zijn als mijn kinderen.." mompelde hij glimlachend. Ergens wilde ik meer zijn dan dat ,maar ik besloot mijn mond dicht te houden.
    "Kom, ik breng je naar je tent. Dan kun je daar even bij komen en slapen als je wilt"zei hij dan en tilde me weer op. Ik voelde me veilig bij hem ,en ik wilde me veilig blijven voelen. Hij liep ,met mij in zijn armen naar de tent en ritste die open en legde me vervolgens neer op mijn luchtmatras en deed de dekens over me heen."Je hebt een hoop bloed verloren" zei hij dan zacht tegen me en ik kijk hem even aan. "Ik laat je maar slapen, ik kom zo wel weer even bij je kijken" zei hij dan met een glimlach en ik nam zijn hand vast. "Ik wil niet alleen zijn."zeg ik zacht tegen hem. Ik wilde dat hij bij me bleef om me te beschermen.

    Gabriël Austin Rodrigues || Bad werewolf

    Katherine knikte 'Begrijpelijk, al iemand op het oog?' vroeg ze en ik schudde mijn hoofd. Het liefst nam ik een meisje ,die gillen en janken het hardst Ik keek even het kamp rond ,maar vele vond ik niet interessant genoeg. Ik keek zoekend het kamp rond net als Kath die blijkbaar ook iemand zocht.
    Ik haalde een hand door mijn haar. "Misschien moeten we gewoon maar op iemand af rennen."stel ik voor aan haar.

    Michael Alexander Rodrigues || Good werewolf


    ''Maar waarom willen niet-vampiers op mensen jagen? Hun leven toch niet op mensen?'' vroeg Cat en ik haalde mijn schouders op. Iedereen had vast wel een reden... "Ze vinden het leuk de angst van hun gezicht af te lezen. Daarbij, de vampiers leven ook niet persé op mensenbloed. Daarbij snap ik niet dat ze altijd moeten doden. Ze weten allemaal net zo goed dat er heel lang geen mensen meer zullen komen aangezien hier weer een groep vermist zal raken"zei Aihlinn dan. Het zou best kunnen ,maar toch... ''En als jullie ze willen beschermen moet je maar dicht bij dat kamp gaan liggen je weet maar nooit of ze nu met een aanval bezig zijn'' zei Cat en knikte dan naar de richting waarvan ze daarnet kwam. ''Waar is dat kamp dan ga ik even kijken?''' vroeg Cat en ik keek even naar Aishlinn "Daar zo" zei ze wat droogjes en wees de richting uit. "Misschien moeten we ook vlug naar het kamp ,als Katherine samen met Gabe is ,dan kan het niet veel goeds voorspellen."zei ik dan.



    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    Lily knikte instemmend en toen ik over haar zusje vroeg keek ze me aan en ging wat rechtop zitten. " Mijn zusje was ziek. Ze is een soort van gestikt..."zei ze en beet haar lip. Ik keek haar even meelevend aan.Het was vast een ramp toen haar zusje stierf. Stikken zag me er ook niet de fijnste dood uit....
    Ik keek even naar het armbandje waaraan ze zat te prutsen ,het was van zilver en er gingen bedeltjes aan. "Is dat een aandenken van haar?"vroeg ik haar dan. Het was meer een gokje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn tropica


    Vampire + Servant = Servamp

    Lily Stone
    "Is dat een aandenken van haar?" Ik kijk op. "Ja.. soort van. Er zit as in"
    Ik vertelde het bijna niemand. Veel mensen keken me vreemd aan als ik ze vertelde dat ik as van mijn zusje bij me droeg. O mijn god, hoe kun je dat doen! Ik kon toch mijn zusje wel bij me dragen? We waren 7 jaar lang dag in dag uit bij elkaar geweest.
    Ik keek Finnian weer aan. "Gaan we iets doen? Ik verveel me" Het was aan de ene kant inderdaad omdat ik me verveelde en aan de andere kant zou ik zo ook het onderwerp Suzan weg laten.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Done :')

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 16:20 ]


    Little do you know

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Misschien moeten we ook vlug naar het kamp ,als Katherine samen met Gabe is ,dan kan het niet veel goeds voorspellen." zegt Michael waarop ik knik.
    "Klopt, misschien moeten we maar zorgen dat al die mensen Vervain binnen zullen krijgen" zeg ik waarna ik mijn wijsvinger op mijn lippen leg en denk..
    "Maar hoe gaan we dat voorelkaar krijgen? Vast houden en naar binnen drukken is zo agressief.." mompel ik vervolgens met een diepe zucht. Ik pak Michael bij zijn hand en trek hem richting het kamp, wat Cat doet maakt me even niets uit. Daarbij heb ik geen zin in bemoeials en ook heb ik er geen zin in dat ze Michael bij me weg trekt of wat dan ook. Hij is buiten Larv de enige vriend die ik hier heb tot zover.. Aurelie en ik botsen nogal aangezien we hetzelfde karakter hebben dus een hechte vriendschap zal dat ook nooit worden.. achja..


    Zo, even gezorgt dat ze vrij zijn :')


    Little do you know

    Wie voor matt of larv


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Wie voor matt of larv


    Ik heb niemand meer behalve Mikaelson over :l


    Little do you know