• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:32 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Please, oncologie. Please, please, please.

    D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    O dearie, jij was eerst. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    O dearie, jij was eerst. :Y)

    Ofcourse. Als ik het doe, doe ik het goed. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pas woensdag weer naar school. Dat geeft een goed gevoel. Jammer dat ik zoveel moet leren. DDD:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vesel noc carovnic.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:19 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zet hem dan ook niet in het verkeerde subforum, Nynkje. Ik kijk altijd in het subforum voordat ik er eentje aanmaak, dus ik zag hem niet. Zo goed deed je het dus niet. [a]
    Trouwens Gestalt, het is wel handig als je er dan ook een link van maakt ;p

    EDIT: Ik blijf het maar aanpassen, maar ik kan het niet minder gemeen laten klinken. Weet dat ik het niet zo bedoel.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fuck. Hoofdstuk bijna af, vereijder ik het


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rosarum schreef:
    Vesel noc carovnic.

    Ik kan niet anders dan het hiermee eens zijn!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Zulke grapjes zijn niet leuk. Hou ze voor je eikel. Je snapt er ook helemaal niets van.
    I'm not gonna cry about some stupid guy, a guy who thinks he's all that :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Minilalaoopsy. Juist.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Catilina schreef:
    (...)
    Ik kan niet anders dan het hiermee eens zijn!

    Inderdaad. :Y)

    Ugh, wat een irritant kind ben je toch. Je bent elf, hebt een knipperlichtrelatie, het is Halloween, morgen is het november, je hebt een nieuwe foto, je hebt een nieuwe foto, je mist je oude school, je hebt een nieuwe foto, je maakt je zorgen omdat je 'vriendje' niet online komt, je houdt van je beste vriendin, je bent ziek, je hebt een smartphone, je hebt een nieuwe foto, ... dat hoef ik allemaal niet te weten. En zeker niet als je dat alles drie uur geleden hebt gepost op Facebook. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Philippe Geubels praat zo ontzettend grappig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil slapen. Zo ontzettend graag.. maar ik wil expeditie robinson zien :C


    -

    Genius schreef:
    Ik wil slapen. Zo ontzettend graag.. maar ik wil expeditie robinson zien :C

    Kun je dat niet opnemen of terugkijken op internet?

    OT: Oké, alles even op een rijtje zetten. Wat moet ik nog allemaal doen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog een paar keer zo'n opmerkingen en je krijgt een slag in je smoelwerk meid!

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.