• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:32 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Osaki schreef:
    (...)
    Kun je dat niet opnemen of terugkijken op internet?

    OT: Oké, alles even op een rijtje zetten. Wat moet ik nog allemaal doen?

    Dat kan ja. Maar ik kijk het altijd samen met een vriend van me en ik verwaarloos hem al een beetje de laatste tijd :'D


    -

    Ik mis je.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Genius schreef:
    (...)
    Dat kan ja. Maar ik kijk het altijd samen met een vriend van me en ik verwaarloos hem al een beetje de laatste tijd :'D

    Heel veel koffie nemen dan? Al weet ik niet of je dat lekker vind. Dan energy of zo. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik begin toch steeds meer te denken dat ik geen geweten heb. I have done so many wrong things and I just don't care. Ik heb 7 van de 10 geboden gebroken en nummer 8 zal ook wel komen. I just care so less.
    Ja er zijn dingen die ik niet vind kunnen, maar dat zijn morals en waarden. Het heeft niks met mijn geweten te maken. Ik betwijfel dat ik me schuldig zou voelen als ik iets niet doe terwijl ik het wel zou moeten doen.

    Ik ben echt fucked up :'D

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 20:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké duidelijk. Is mij totaal negeren en dan met 3 meiden waarmee ik altijd mee omga, omgaan en vervolgens mij laten schrikken en daarna weer helemaal vriendjes zijn (cat) Snap je niet dat je nu best wel verwarend zijn. Ach morgen kan ik die 45 minuten toch nog goed gebruiken.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Yesyesyess, ik ben zo blij! Dit gaat echt geweldig worden!


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Is het vreemd als je ernstig zit te fangirlen om een van je eigen personages die je net getekend hebt?
    Maar hij komt er zo mooi uit op die tekening!


    Stenenlikker

    I hate today

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 20:26 ]


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    O Lord, I should get a life. Één seizoen SPN op één dag kan niet gezond zijn.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Zeggen dat je niet weet of je wilt en vervolgens met iemand nemen..
    Zeg dan gelijk dat je me niet moet.. Komt ook minder hard aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Grappig, als je veel mensen over zichzelf hoort praten, lijkt het vaak wel of ze het over een totaal ander persoon hebben.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Er is een reden waarom de muziek af gaat als opa of oma naar boven komt; de zieke teksten die er gezongen worden *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo moe..


    26 - 02 - '16

    M&O, you are really killing me. Ik ben al de hele dag bezig en nog steeds heb ik het idee dat ik het niet snap. I HATE YOU D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Frustrerend. Stressvol. Vermoeiend. Uitputtend.