• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:32 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eerst iedereen paniekerig meedelen dat ze vermist is, maar daarna lopen zeiken dat wij toch niks kunnen doen en jij haar beste vriendin bent? Vuil hypocriet kutwijf.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Fucking hell. Eindelijk klaar met m'n wedstrijd shit. Pfft. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sommige mensen hoeven maar met hun vingers te knippen, terwijl ik eerst een friggin' billboard op mijn hoofd moet zetten en dan nog hopen dat er een goede slogan op staat en de verlichting het doet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Shut up shut up shut up.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    En toen kreeg ik inspiratie, weer om elf uur 's avonds..

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 23:26 ]


    Stenenlikker

    Serieus, een open einde!? Fuu UtD! Nu word ik gedwongen om seizoen twee te gaan volgen wanneer deze uitkomt!
    Alsof ik dat zo erg vind


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I really hate her


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eigenlijk ben ik moe en wil ik gewoon mijn serie verder kijken, maar ik heb nog een post te schrijven. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lavi schreef:
    I really hate her him


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tired. I'm too exhausted.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Tired. I'm too exhausted.

    I'm really worried about you.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Delahaye schreef:
    En toen kreeg ik inspiratie, weer om elf kwart voor één uur 's avondsnachts..


    Queer zijn is gewoon alles

    ugh. hoe mensen wel niet zeuren.


    -

    Vandaag de laatste dag vakantie.(huil)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Queer zijn is gewoon alles