• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:32 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb echt een hekel aan mensen als jij.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dus, nu weer een tweede werkplan maken. Ik ben benieuwd.


    Deep inside, I've never felt alive

    ik heb een hekel aan mensen die u alleen kennen als ze u nodig hebben.

    Af en toe begrijp ik niet dat als je zelf weet dat jij niet de baas bent dat je dan wel doet als of het allemaal jou idee was en dat je daarom de baas mag zijn. Ik ben echt klaar met jou weet je.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Okay. Schattige hondenplaatjes wegklikken en verder leren.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 18:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    man man man... toch knap dat je echt over alles kan vallen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    man man man... toch knap dat je echt over alles kan vallen.


    'K gleed eens uit over een blaadje van de bomen xd



    - Zo leuk om mijn twee kleine neefjes weer eens te zien. Love you Djeronimo en Jayden (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahaha, hoe grappig zijn sommige mensen toch. Eerst ben jij hun nieuwe speeltje waar ze vaak mee omgaan en daarna word je afgedankt omdat je niet meer interessant genoeg bent en ze een nieuw speeltje hebben gevonden. Ik haat zulke mensen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    nu kan ik eindelijk eens op de computer, komt mijn broertje mij irriteren =.=


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Doe dan niet zo alsof! Godverdomme, stop hiermee! Ik weet best dat ze niet zoek is. Laat mij gewoon met rust, je wilt gewoon dat hij het van me afpakt. Nou ik ga mooi niet naar beneden hoor.


    Some people are art and do art at the same time

    ILOVEUXXX schreef:
    nu kan ik eindelijk eens op de computer, komt mijn broertje mij irriteren =.=


    Precies mij.


    Some people are art and do art at the same time

    Mensen begrijpen mijn humor echt niet, I just enjoy the show.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik dacht dat ik zou gaan schrijven:/


    Caution first, always.

    Ik wilde je zo graag een ros voor je kop geven, al ken ik je niet eens in real ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nerveus voor volgende week :')


    If a writer falls in love with you, you can never die