• ~ Candy ~


    Wat als je door één stomme fout in een andere wereld terecht komt?
    Een wereld waar alles bestaat uit eten, snoep. Waar de wolken van suikerspin zijn, huizen van koek, nougat of chocolade. De bomen van lolly's of zuurstokken, stenen van spekjes, zand van suiker, het water van verschillende smaken limonade en ga zo maar verder.
    Tien jong volwassenen van achttien tot tweeëntwintig jaar, vijf vrienden en vijf vriendinnen komen door één stomme, onbekende fout in die wereld terecht. Maar wat als je allemaal op een verschillende plek terecht komt? Met een totaal onbekend iemand, misschien wel iemand die je totaal niet kan uitstaan vanaf de eerste keer dat je naar hem/haar keek. Of misschien iemand waar je wel erg goed mee bevriend word of iemand waar je stiekem gevoelens voor krijgt.
    Samen, met zijn tweeën moeten ze opzoek naar de rest van beide vrienden kringen, maar niets is zo makkelijk als het lijkt. Het wereld vol met snoep is veel groter dan ze zullen denken en ze zullen veel obstakels tegen komen tijdens hun trip. En het helpt al helemaal niet als ze geen hints krijgen waar de anderen zijn en per duo op een andere plek zijn terecht gekomen. De één in een raar huisje, de ander boven op een gigantische muffin of misschien zelfs in een beekje van melk chocolade. Binnen een bepaalde tijd moeten ze elkaar terug vinden. Als dat niet lukt? Dan is het voorgoed over.

    ~


    De Rollen:
    Niall James Horan - Phyre
    Harry Edward Styles - Dobreva
    Louis William Tomlinson - Spooklinson
    Liam James Payne - Regbo
    Zayn Javadd Malik - Schuld

    Alexis Danielle Smith - Aquari
    Melantha Ami Danatt - Arratay
    Alexandria Valentina Shayk - Casiramos
    Lulu Elizabeth Robbins - xMeCrazyMofo
    Meisje 5 - Gereserveerd - Raccoon

    Nymilia Arevin - Phyre
    Dorpsbewoner 2 Jongen -
    Dorpsbewoner 3 Meisje -
    Dorpsbewoner 4 Jongen -
    Hier kunnen eventueel nog rollen bij komen, maar houd de meiden en jongens gelijk.

    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Evt. voorkeur:
    Extra:

    De regels:
    - Minimaal 150 woorden per post.
    - Geen perfecte personages.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Aquari.
    - Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    - Als je offtopic gaat, doe dit tussen haakjes; ( ), [ ], | |, { }.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het kan volgen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 22:23 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Is goed!


    To love is to destroy.

    Ik ga haar meteen invullen (:

    Rol:
    Bewoonster.
    Volledige naam:
    Nymilia Arevin.
    Leeftijd:
    Nymilia is achttien.
    Nationaliteit:
    Nymilia’s familie woont al eeuwen in het land van suiker en snoepgoed.
    Innerlijk:
    Nymilia is een fantasievol meisje. Ze is erg liefhebbend en ze is dan ook het liefst bij haar familie. Ze heeft vier broertjes van elf; een vierling waar ze erg goed mee overweg kan. Nymilia is erg spontaan en houd ervan om buiten te zijn. Ze is aardig tegen iedereen en doet haar best om je op je gemak te stellen, toch kan ze ook een enorme bitch zijn. Nymilia is vaak sarcastisch en heeft een goed gevoel voor humor. Ze houdt ervan om discussies te houden, vooral omdat ze goede comebacks heeft. Ze staat niet snel met haar mond vol tanden en heeft altijd wel wat te zeggen, ze wil dan ook altijd het laatste woord hebben. Nymilia is iemand die alles onthoud en alles in zich opneemt. Ze ziet elk detail en vaak merkt ze het ook op als je ineens anders tegen haar doet. Ze is een goede vriendin, maar kan soms kwetsend uit de hoek komen.
    Uiterlijk:


    Evt. voorkeur:
    x
    Extra:
    Nymilia verft haar haren vaak.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 17:06 ]

    Ik breid haar innerlijk zo uit, op wie wachten we nog?

    Phyre schreef:
    Ik breid haar innerlijk zo uit, op wie wachten we nog?


    Op Schuld en Cambiare. En sommige moeten nog een innerlijk of iets anders voor hun personage, maar als dat te lang duurt zal ik het door de vingers zien.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rol: Bandlid
    Volledige naam: Zayn Jawaad Malik.
    Leeftijd: 20 jaar.
    Nationaliteit: Brits/Pakistaans.
    Innerlijk: Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. Hij rookt en is een stoere jongen, maar tegelijk is het een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen en geniet van het leven. Zayn is een jongen die vaak serieus is, al kan hij bij zijn vrienden wel meer lachen. Als je Zayn echter leert kennen, is het een héél stille jongen die zich zo veel mogelijk probeert af te sluiten van iedereen, en liever op zichzelf ergens is. Zayn houdt niet van mensen die anderen pesten of kleineren. Zayn kan nogal snel aggresief worden , al probeert hij zich onder controle te houden.
    Uiterlijk:


    Evt. voorkeur: Maakt niet uit.
    Extra: Zayn rookt al een aantal jaar. Hij is hevig verslaafd.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 18:41 ]

    (OMG ik heb er zin in! Hoelang nog?)


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    xMeCrazyMofo schreef:
    (OMG ik heb er zin in! Hoelang nog?)


    Geduld ^^ Sommige mensen hebben hun rol nog nieteens af. :3

    Sorry, ik schrijf me uit.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    ZiallLilo schreef:
    Sorry, ik schrijf me uit.


    Jammer en het maakt niks uit.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik wil Niall wel overnemen? Maar is het dan goed dat ik twee rollen heb?

    Phyre schreef:
    Ik wil Niall wel overnemen? Maar is het dan goed dat ik twee rollen heb?


    Natuurlijk, graag zelfs (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    ( Spooklinson -> Beanies)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Volledige naam:
    Niall James Horan.
    Leeftijd:
    Niall is twintig.
    Nationaliteit:
    Iers.
    Innerlijk:
    Niall is een vrolijke, hyperactieve jongen die graag met zijn vrienden is. Hij is niet graag alleen, waardoor hij soms wat opdringerig overkomt. Toch is Niall een goede en betrouwbare vriend. Hij is erg sociaal en maakt gauw nieuwe vrienden. Niall heeft een eigen mening en is dan ook koppig. Als hij een mening heeft over iets zal die niet snel aanpassen. Niall is erg onzeker, hij trekt zich aan wat mensen van hem denken. Hij weet dat hij dat beter niet kan doen maar hij kan het niet helpen. Hij heeft een broer, Greg, waar hij een goede band mee heeft. Niall heeft twee grote passies; zingen en gitaar spelen, dat is zo ongeveer het enige wat hij niet deelt met zijn vrienden. Hij is bang voor kritiek, ookal heeft hij een gouden keeltje.
    Uiterlijk:


    Evt. voorkeur:
    Melantha Ami Danatt.
    Extra:
    x

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 17:08 ]

    Zijn Niall en Nymilia zo goed?