• Cover met dank aan Aragog


    WASHINGTON 23 September 2020.
    De wereld bevolking word te groot hebben de onderzoekers verkondigd, de brandstof en voedselbronnen raken uitgeput en met het drinkbare water staat het ook niet best. Amerika heeft besloten om de wereld bevolking met 1/3e uit te gaan roeien en doet dit op een agressieve manier. Hun troepen volgen hen tot over de hele wereld en stortte zich op de dicht bevolkte landen.
    De lichamen van de afgeslachte mensen worden gebruikt om een fossiele brandstof en voedingsbodems voor de boeren van te maken.
    Massa moord is aan de orde van de dag en niemand lijkt veilig te zijn tenzij je genoeg geld en aanzien hebt. De normale burger word uit hun huizen gesleept en in koele bloede vermoord, slecht een groepje mensen weet te ontsnappen en beginnen aan hun trek door europa. Ze hopen veiligheid te vinden, maar de weg is lang en zwaar. Verschillende landen hebben zich bij Amerika gevoegd wat hun weg alleen maar moeilijker maakt.

    gebaseert op dit artikel

    Topic's:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 18:03 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mijn topics.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Mijn topics.


    Queer zijn is gewoon alles

    Mijn topics


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Topics alá moi
    Omg, zo falend o.ô


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Topics alá moi
    Omg, zo falend o.ô
    wat is falend?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    "Topics alá moi"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    "Topics alá moi"
    ahaa ik vond het wel awesome klinken xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)ahaa ik vond het wel awesome klinken xD


    Hahah... nope xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb trouwens een cover topic geopend, ik zet voor de winnaar een creatie naar keuze in de spotlight. Dus voor de creatievelingen onder onsKlik.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik kan geen covers maken xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik maak mijn rol morgen af, ik ben nu niet echt in de stemming.

    PS ik kan ook geen covers maken.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 21:55 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Ik maak mijn rol morgen af, ik ben nu niet echt in de stemming.
    thats ok ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Vraagje: is het uitmoorden van mensen al een tijdje bezig in de RPG, of is het pas net begonnen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Smoak schreef:
    Vraagje: is het uitmoorden van mensen al een tijdje bezig in de RPG, of is het pas net begonnen?
    Een tijdje begonnen. de rpg start in het schwarzwald Duitsland. Dat is namelijk een oerbos waar de overlevende elkaar kunnen meeten. Daar kun je wat gemakkelijker overleven.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 22:37 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Vlahos schreef:
    (...)
    You GOT to be kidding me... WHAHAH

    Hahahhaa, nee. Of nou ja, eigenlijk wel. Maar ik dacht daar opeens aan! Als ik hier een personage aan ga maken, laat ik mijn personage expres dat dansje/liedje voor hem doen! Hahaha. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.