• Cover met dank aan Aragog


    WASHINGTON 23 September 2020.
    De wereld bevolking word te groot hebben de onderzoekers verkondigd, de brandstof en voedselbronnen raken uitgeput en met het drinkbare water staat het ook niet best. Amerika heeft besloten om de wereld bevolking met 1/3e uit te gaan roeien en doet dit op een agressieve manier. Hun troepen volgen hen tot over de hele wereld en stortte zich op de dicht bevolkte landen.
    De lichamen van de afgeslachte mensen worden gebruikt om een fossiele brandstof en voedingsbodems voor de boeren van te maken.
    Massa moord is aan de orde van de dag en niemand lijkt veilig te zijn tenzij je genoeg geld en aanzien hebt. De normale burger word uit hun huizen gesleept en in koele bloede vermoord, slecht een groepje mensen weet te ontsnappen en beginnen aan hun trek door europa. Ze hopen veiligheid te vinden, maar de weg is lang en zwaar. Verschillende landen hebben zich bij Amerika gevoegd wat hun weg alleen maar moeilijker maakt.

    gebaseert op dit artikel

    Topic's:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 18:03 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Osaki schreef:
    (...)
    Hahahhaa, nee. Of nou ja, eigenlijk wel. Maar ik dacht daar opeens aan! Als ik hier een personage aan ga maken, laat ik mijn personage expres dat dansje/liedje voor hem doen! Hahaha. :'D

    Oh god! Hahahah
    *Mickey hoort het liedje. Mickey facepalmt. Mickey pakt pistool en richt op persoon* Als je nu je smoel niet houd schiet ik je kop van je romp. *Mickey knalrood van schaamte*

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 22:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Oh god! Hahahah

    Wat zou die dan gaan doen? *.*
    En ik zit erover na te denken of ik een vrouw of een man aan moet maken. Hmm..

    Edit: Hahahahahaha. /ligt plat. Dan gaat diegene júist door, alleen maar om hem te plagen. [a']

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 22:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Wat zou die dan gaan doen? *.*
    En ik zit erover na te denken of ik een vrouw of een man aan moet maken. Hmm..

    Edit: Hahahahahaha. /ligt plat. Dan gaat diegene júist door, alleen maar om hem te plagen. [a']

    Mickey prefers men :p

    *Mickey vind persoon irritant en laad pistool* Ik meen het... *Mickey zucht en rolt ogen. Mickey zet pistool tegen boom/laat vallen en sleurt persoon mee om lekker los te gaan* (A)
    Kwam ook uit het niet hahah. Mickey is losbandig LOL

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 22:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had een cover maar blijkbaar ben ik zo stom geweest om hem niet op te slaan -.-


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het begin van de RPG:
    Het begin van de RPG zal zijn in het schwarzwald in Duitsland. Omdat dit woud behoorlijk dicht bebost is, is de overlevings kans veel groter. Natuurlijk kunnen ze vanaf dit punt verder trekken.


    Zo zal de rpg beginnen ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Chekhov schreef:
    Ik had een cover maar blijkbaar ben ik zo stom geweest om hem niet op te slaan -.-
    aaaah zonde!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ga zo slapen en morgen stage dus reageer in de avond pas


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Mickey prefers men :p

    *Mickey vind persoon irritant en laad pistool* Ik meen het... *Mickey zucht en rolt ogen. Mickey zet pistool tegen boom en sleurt persoon mee om lekker los te gaan* (A)
    Kwam ook uit het niet hahah. Mickey is losbandig LOL

    Haha, oké, dan maak ik wel een man aan. :') Lol. De laatste tijd speel ik toch alleen maar mannen, vrouwen zijn voor mij echt zeldzaam geworden ghehe.
    Oh god. Zo opeens? Hij weet ook niet wat 'ie wil. :') En hoe bedoelt hij lekker losgaan? /wbw. Als in 'losgaan' of 'losgaan'? *_*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is nog geen commentaar, maar letten we er wel op dat we niet alvast af gaan spreken dat welke karakters met welke gaan enzo. anders is de spontaniteit van de rpg er al snel af ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ga je de RPG echt zo snel al beginnen?
    Want er zijn nog nauwelijks rollen en mensen doen niet snel mee met een RPG die al begonnenis....


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Smoak schreef:
    Ga je de RPG echt zo snel al beginnen?
    Want er zijn nog nauwelijks rollen en mensen doen niet snel mee met een RPG die al begonnenis....
    oeh nee nee, dat begreep je verkeert. maar het leek me handig dat ik alvast kenbaar maakte waar en hoe het zou starten ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Osaki schreef:
    (...)
    Haha, oké, dan maak ik wel een man aan. :') Lol. De laatste tijd speel ik toch alleen maar mannen, vrouwen zijn voor mij echt zeldzaam geworden ghehe.
    Oh god. Zo opeens? Hij weet ook niet wat 'ie wil. :') En hoe bedoelt hij lekker losgaan? /wbw. Als in 'losgaan' of 'losgaan'? *_*

    Hehehehe jaaaah wbw. Losgaan als in losgaan als in losgaan. Snap je? (nerd)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RavensMoon schreef:
    Dit is nog geen commentaar, maar letten we er wel op dat we niet alvast af gaan spreken dat welke karakters met welke gaan enzo. anders is de spontaniteit van de rpg er al snel af ;)

    Doen we ook niet denk ik? Is gwn fantaseren hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Hehehehe jaaaah wbw. Losgaan als in losgaan als in losgaan. Snap je? (nerd)

    Hahaha. Jij bent echt ge-ni-aal. Hahaha. Jaaá, ik snap 'ie! :') We mogen niet van te voren afspreken van hoe of wat, maar dan ben ik wel benieuwd hoe onze personages elkaar dan gaan ontmoeten. Lol. Zouden ze een haat-liefde relatie hebben? De ene keer ken je zonder 'm en de andere keer niet. :"D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Doen we ook niet denk ik? Is gwn fantaseren hahah
    daarom zeg ik het alleen, gewoon bijvoorbaad zodat ik later niet de bitch hoef uit te hangen lol :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.