• Cover met dank aan Aragog


    WASHINGTON 23 September 2020.
    De wereld bevolking word te groot hebben de onderzoekers verkondigd, de brandstof en voedselbronnen raken uitgeput en met het drinkbare water staat het ook niet best. Amerika heeft besloten om de wereld bevolking met 1/3e uit te gaan roeien en doet dit op een agressieve manier. Hun troepen volgen hen tot over de hele wereld en stortte zich op de dicht bevolkte landen.
    De lichamen van de afgeslachte mensen worden gebruikt om een fossiele brandstof en voedingsbodems voor de boeren van te maken.
    Massa moord is aan de orde van de dag en niemand lijkt veilig te zijn tenzij je genoeg geld en aanzien hebt. De normale burger word uit hun huizen gesleept en in koele bloede vermoord, slecht een groepje mensen weet te ontsnappen en beginnen aan hun trek door europa. Ze hopen veiligheid te vinden, maar de weg is lang en zwaar. Verschillende landen hebben zich bij Amerika gevoegd wat hun weg alleen maar moeilijker maakt.

    gebaseert op dit artikel

    Topic's:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 18:03 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Allemaal even stemmen
    klik
    het gaat om de cover voor deze RPG


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Heyhey :)

    Ik zou graag mee willen doen, maar hoe werkt dit precies? Heb wel op andere sites RPG's gespeeld maar weet niet hoe het hier zit. Moet ik gewoon mijn lijstje in het RPG-Topic dumpen en mee beginnen te praten of wat? :P


    Never run faster than your guardian angel can fly

    LadyJilly schreef:
    Heyhey :)

    Ik zou graag mee willen doen, maar hoe werkt dit precies? Heb wel op andere sites RPG's gespeeld maar weet niet hoe het hier zit. Moet ik gewoon mijn lijstje in het RPG-Topic dumpen en mee beginnen te praten of wat? :P
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=156942 in dit topic maak je een personage aan. Door het volgende lijstje in te vullen:
    Naam:
    Leeftijd: [boven de 20]
    Uiterlijk: [Met foto}
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Expert in:
    Extra:
    Doe dit volledig en uitgebreid, gebruik duidelijke foto's.

    Je neemt de regels van de rpg in acht. die staan bovenin het rollentopic.
    Houd in gedachte dat je dus alle regels moet opvullen, als je weet dat je maar 1 keer in de 2 weken kan reageren kan je beter niet mee doen.

    zodra je, je rol hebt ingestuurd kijk ik of ik deze goedkeur, zo niet geef ik je tips of zeg ik wat er beter moet.
    als ik vind dat er genoeg deelnemers zijn dan open ik het rpg-topic en kun je gaan schrijven.
    dat betekend dat je alleen je eigen personage schrijft en dat je een post moet vullen met 300 woorden. wees uitgebreid, denk aan geuren/kleuren/gevoelens/ect. kijkt anders even bij wat speel topics van andere rpg's.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wat denken jullie?
    Ik ben van plan vandaag het speeltopic open te gooien en gewoon te beginnen. De aanmeldingen stagneren een beetje en mensen kunnen altijd nog mee doen in deze verhaallijn/


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik vind het goed, al zijn er wel mensen nu in hun toetsweek.


    Your make-up is terrible

    Kun je het dan later vanmiddag doen? Wil me aanmelden :) En ken de basic regels wel. Wist alleen niet wat er anders was op Quizlet dan daar. Ik vul het lijstje in :)


    Never run faster than your guardian angel can fly

    LadyJilly schreef:
    Kun je het dan later vanmiddag doen? Wil me aanmelden :) En ken de basic regels wel. Wist alleen niet wat er anders was op Quizlet dan daar. Ik vul het lijstje in :)
    elke rpg heeft zijn eigen regels, de basis regels geleden natuurlijk ook maar goed. ik snap nu niet helemaal wat je wilt?
    je mag je aanmelden in het rollentopic. wanneer je het doet maar mij weinig uit. zelfs als de rpg start kan je later nog mee doen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb morgen nog een SE, dus dan zal ik vandaag in elk geval nog niet reageren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb me aangemeld :) Is hij zo goed of heb je extra info nodig?


    Never run faster than your guardian angel can fly

    LadyJilly schreef:
    Ik heb me aangemeld :) Is hij zo goed of heb je extra info nodig?
    ik vind hem toch wat kort het innerlijk mag wat meer omschreven worden.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik vind persoonlijk dat ze goed is in te veel dingen. Vechten én vuurwapens én pijl en boog + mes, waardoor ze ook gewoon zelf eten kan verzamelen.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 13:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hmm. Je hebt gelijk! Ik pas het aan :)


    Never run faster than your guardian angel can fly

    Smoak schreef:
    Ik vind persoonlijk dat ze goed is in te veel dingen. Vechten én vuurwapens én pijl en boog + mes, waardoor ze ook gewoon zelf eten kan verzamelen.
    hier ben ik het eigenlijk wel mee eens...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Valt dat niet onder 'perfecte personages' ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aangepast :)


    Never run faster than your guardian angel can fly