• hello creatievelingen die gewoon awesome zijn met bewerkingsprogamma's!

    Ik wil een cover voor mijn nieuwe rpg.
    De winnaar (dus de cover die ik kies) mag een creatie naar keuze sturen die ik in de spotlight zal zetten ˆˆ.


    WASHINGTON 23 September 2020.
    De wereld bevolking word te groot hebben de onderzoekers verkondigd, de brandstof en voedselbronnen raken uitgeput en met het drinkbare water staat het ook niet best. Amerika heeft besloten om de wereld bevolking met 1/3e uit te gaan roeien en doet dit op een agressieve manier. Hun troepen volgen hen tot over de hele wereld en stortte zich op de dicht bevolkte landen.
    De lichamen van de afgeslachte mensen worden gebruikt om een fossiele brandstof en voedingsbodems voor de boeren van te maken.
    Massa moord is aan de orde van de dag en niemand lijkt veilig te zijn tenzij je genoeg geld en aanzien hebt. De normale burger word uit hun huizen gesleept en in koele bloede vermoord, slecht een groepje mensen weet te ontsnappen en beginnen aan hun trek door europa. Ze hopen veiligheid te vinden, maar de weg is lang en zwaar. Verschillende landen hebben zich bij Amerika gevoegd wat hun weg alleen maar moeilijker maakt.

    gebaseert op dit artikel

    De RPG zal starten in het zwarte woud duitsland

    Ik laat jullie vrije geesten dan ook helemaal los om iets te maken.
    houd het een beetje duister en paniekerig ˆˆ

    de naam moet er natuurlijk wel bij.
    RPG survival of the fittest

    Deadline:Het liefst voor zaterdag avond

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 21:36 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)hij is awesome!

    Ooh, dankje. Ik ben echt benieuwd naar Michelles cover, zij maakt altijd heel mooie dingen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Ooh, dankje. Ik ben echt benieuwd naar Michelles cover, zij maakt altijd heel mooie dingen.
    ik ook =D vind het sowieso altijd heel leuk om te zien wat mensen maken. vandaar ik nu ook geen eigenplaatjes heb neer gezet ˆˆ ik wilde echt vrijheid geven.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Rosarum schreef:
    (...)
    Ooh, dankje. Ik ben echt benieuwd naar Michelles cover, zij maakt altijd heel mooie dingen.

    Awwwwww dat is zo lief. <3 Dankjewel!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    RavensMoon schreef:
    (...)ik ook =D vind het sowieso altijd heel leuk om te zien wat mensen maken. vandaar ik nu ook geen eigenplaatjes heb neer gezet ˆˆ ik wilde echt vrijheid geven.

    Jaa, ik hou echt van creatieve opdrachten! Als je je eigen plaatjes geeft, is het gewoon niet speciaal meer. Al moet ik je waarschuwen dat ik dan altijd een bos als achtergrond neem, haha.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 20:16 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 13:31 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Jaa, ik hou echt van creative opdrachten! Als je je eigen plaatjes geeft, is het gewoon niet speciaal meer. Al moet ik je waarschuwen dat ik dan altijd een bos als achtergrond neem, haha.
    hihi maar met een bos kan je ook veel. nu begint de rpg ook in een bos dus het maakt niet uit xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hoe doe je die cover hier oploaden? xD Ik weet het nieee...ik doe dit eigenlijk nooit..maar het verhaal sprak me heel erg aan!


    Hello there!

    Sacred90 schreef:
    Hoe doe je die cover hier oploaden? xD Ik weet het nieee...ik doe dit eigenlijk nooit..maar het verhaal sprak me heel erg aan!
    http://tinypic.com


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.


    Hello there!

    zo iets?


    Hello there!

    Sacred90 schreef:
    zo iets?
    eerlijk gezegd is het niet wat ik zoek


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    nog andere mensen ˆˆ?
    anders word de keuze wel heel makkelijk xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    nog andere mensen ˆˆ?
    anders word de keuze wel heel makkelijk xD

    Haha. c: Ik ben benieuwd naar de rest.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Shizzle, geen tijd gehad gisteren. x) Ik ga zo eens naar wat plaatjes zoeken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Shizzle, geen tijd gehad gisteren. x) Ik ga zo eens naar wat plaatjes zoeken.
    het is geloof ik ook en drukke tijd voor iedereen. merk dat iedereen drukke planningen heeft ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.