• Vampiers en jagers. Iedereen kent het fenomeen, maar ook de eeuwige vete tussen de twee. Wanneer vampiers mensen doden, willen de mensen wraak. Wanneer de mensen – of met andere woorden de jagers – wraak nemen, doen ze het goed. Met andere woorden slaagden ze erin een heel nest uit te moorden. Op een paar vampiers na, en dan nog niet de minste. Hun leider en de twee vampiers die erin geslaagd waren te vluchten, zijn uit op wraak. Het nest moet weer aangedikt worden vooraleer ze hun oorlog kunnen beginnen. Nieuw, vers bloed. Mannen en vrouwen, mensen, uitverkoren om met of tegen hun wil deel uit te maken van deze oorlog.
    De jagers, deze vieren hun overwinnen nog even na. Maar wanneer een vogeltje hen influistert dat het nest weer aan het groeien is, bereiden ze zich maar beter goed voor… Want het staat vast dat er heel wat bloed gaat vloeien.


    Rollen:
    Vampiers: [max. 3]
    ~ Jace Dylan Caine - Cas
    ~ Bethia Livsummer - Guinness
    ~ Grigori Afanas Andrei Rykov~ Delaheye

    Mensen:
    ~ Gereserveerd - Terrific
    ~ Eris Celeste Arellano - Olicity
    ~ Misha Winchester - Sigil
    ~ Lucas Harvey Waters - Bradbury

    Jagers:
    ~ Giza Camille Garber - Hector
    ~ Quinn Avery Montgomery - Cas
    ~ Ruby Tia Withersfield - Bradbury
    ~ Joseph Manhattan - PUKKELx.DING

    Invullijstje:
    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: [Vampiers: echt & uiterlijke - minimum leeftijd: 19]
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis
    Extra's:




    Regels:
    - Minimaal 300 woorden
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Melden als je je nickname veranderd


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 13:10 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yay ^^ ben blij dat ik het kan hihi.
    Nu nog goedkeuring van Mir *O*


    Life is hard and then we die

    Hij's goed. :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Kan ik nog meedoen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja hoor!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Wat heb je meest nodig; mens of jager?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Maakt niet zo uit, ze zijn gelijk nu. Kies maar.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Zijn er nog meisjes/vrouwelijke karakters vrij?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Een mensje dan, een man.
    Is het goed als ik hem tegen het einde van de week invul? Ik spring wel in dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jep.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Lazhar schreef:
    Zijn er nog meisjes/vrouwelijke karakters vrij?

    Eventueel, maar we hebben eigenlijk eerder mannen nodig.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Personage: Mens
    Naam: Birger Erik Olafssøn
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk:



    Innerlijk:
    Speels
    Uiterst zelfstandig
    Intelligent
    Geschiedenis:
    Afkomstig uit Noorwegen, uitwisselingsstudent, lager aan wal geraakt door verkeerde vrienden.
    Extra's:
    Free runner
    Trick artist/illusionist
    Biseksueel, voorkeur voor mannen.


    Ik heb voor mezelf al even een beginnetje neergezet met wat kernwoorden, omdat hij zich al begint te vormen in mijn hoofd en ik het niet wilde vergeten. Ik breid hem zeker nog een héél pak uit.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 14:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Terrific -> Interaction. Het spijt me, mijn toetsen zijn nu eindelijk klaar. Ik zal dan ook meteen beginnen aan mijn reservering!


    • Life is hypocrite and you are just selfish.