• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ey, quote dat niet. :') Ik maakte gewoon een associatie in mijn eigen verbeelding.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben het een soort van met je eens. Ik snap ook nou niet precies wat ik wel en niet in dat topic zou mogen zeggen.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind het ook niet altijd even duidelijk, als ik eerlijk ben.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik vind het ook niet altijd even duidelijk, als ik eerlijk ben.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Parachutes schreef:
    Ik vind het ook niet altijd even duidelijk, als ik eerlijk ben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I don't understand it either. The boundaries have dissapeared D:
    Nee, maar het zou wel fijn zijn als daar inderdaad duidelijkheid over zou zijn.


    Tijd voor koffie.

    Mullingford schreef:
    Ik ben het een soort van met je eens. Ik snap ook nou niet precies wat ik wel en niet in dat topic zou mogen zeggen.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Nou, ik ben benieuwd waar dit naartoe gaat :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het sowieso raar dat er zulke restricties opgelegd worden, al snap ik wel dat je geen gesprekken moet gaan voeren daar.


    Your make-up is terrible

    Voor mij geldt: alles wat ik kwijt wil.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Michonne schreef:
    Ik vind het sowieso raar dat er zulke restricties opgelegd worden, al snap ik wel dat je geen gesprekken moet gaan voeren daar.

    Ik vind het mededelen dat je koekjes op zijn wel een soort van oppervlakkig luchten van je hart. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Ik vind het mededelen dat je koekjes op zijn wel een soort van oppervlakkig luchten van je hart. :Y)


    Ja, maar wat als je daar eigenlijk gewoon gemarteld wordt omdat je ontzettende trek hebt in koekjes, maar geen koekjes hebt en ze niet random kan kopen 'cuz of reasons? Dan is het niet meer zo oppervlakkig. o-o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Ja, maar wat als je daar eigenlijk gewoon gemarteld wordt omdat je ontzettende trek hebt in koekjes, maar geen koekjes hebt en ze niet random kan kopen 'cuz of reasons? Dan is het niet meer zo oppervlakkig. o-o

    Da's vreselijk. D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Nee maar ik snap 't echt niet XD. Ik wou een pb sturen maar je was offline dus ik dacht: kay kan beter een topic openen.

    Ja, sorry. Dat was een vaag antwoord. :') Ik floep sommige dingen er te snel uit.


    "I shut my eyes in order to see.'