• Is het zo voor de zomervakantie misschien hét moment om dat te doen! (:

    Over twee weken komt het tweede deel uit, Gruwelen des Verraads en voor iedereen die het boek voorbesteld heb ik een bonusverhaal geschreven: Knoepts eerste avontuur - De banneling van het Zevengesternte. Een babytrol op zijn eerste avontuur. Ik ben haast net zo veel van dit verhaaltje (38 pagina's) gaan houden als van het gewone verhaal. ^^

    Als je zowel deel 1 & 2 bij mij bestelt, kun je meteen doorlezen na de enorme cliffhanger uit deel 1 en je hoeft maar één keer verzendkosten te betalen. (:
    Natuurlijk signeer ik de boeken voor je. Is dat geen mooie deal? ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb al besteldd!! Vraagje: wanneer ga je verzenden? Want 5 Juli ga ik op vakantie en ik wil hem eigenlijk best wel mee om te lezen ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hoeveel zouden de kosten zijn, Natasha? En is het hardcover of niet?


    •

    Laleah schreef:
    Ik heb al besteldd!! Vraagje: wanneer ga je verzenden? Want 5 Juli ga ik op vakantie en ik wil hem eigenlijk best wel mee om te lezen ^^


    ^precies dit, haha


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Saetre schreef:
    Hoeveel zouden de kosten zijn, Natasha? En is het hardcover of niet?

    Het is softcover! Ze kosten €22,95 en de verzendkosten zijn met Kiala €3,95.
    De eerste is 433 pagina's en de tweede een paar bladzijdes minder. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Laleah schreef:
    Ik heb al besteldd!! Vraagje: wanneer ga je verzenden? Want 5 Juli ga ik op vakantie en ik wil hem eigenlijk best wel mee om te lezen ^^

    Ik krijg ze waarschijnlijk 7 juli of 11 juli, dus dat gaat te laat zijn. :c


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Ik krijg ze waarschijnlijk 7 juli of 11 juli, dus dat gaat te laat zijn. :c


    Ah nooo! Bummer... Je kan hem zeker niet naar Portugal sturen hahaha, naja, dan heb ik wat leuks voor als ik terug ben xD

    EDIT: Omg ik kom er net achter dat ik de 13 pas vertrek!!! *O*

    [ bericht aangepast op 24 juni 2017 - 13:59 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ah nooo! Bummer... Je kan hem zeker niet naar Portugal sturen hahaha, naja, dan heb ik wat leuks voor als ik terug ben xD

    EDIT: Omg ik kom er net achter dat ik de 13 pas vertrek!!! *O*


    Hé, ik ga ook naar Portugal! Ik vertrek wel nog steeds de vijfde, haha.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Oh, ik wil ze nog wel hebben, hmm...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dit topic wordt gesloten.
    => - Er mogen in beperkte mate* spullen verkocht worden via Quizlet.nl.
    * Wat verstaan we onder 'beperkte mate'?
    We willen geen fulltime webshops op de site waar grote winsten uit worden gehaald. Wat kan wel? Je mag bijvoorbeeld oude fanspulletjes weggeven waar je niets meer mee doet. Je mag ook wat dingetjes verkopen die je zelf hebt gemaakt en waar je best wel trots op bent. Met "zelf" bedoelen we dus "met de hand". Het is niet de bedoeling dat je een ontwerp maakt en dat je er vervolgens honderd in een fabriek laat produceren en deze oplage hier komt verkopen.


    Queer zijn is gewoon alles