• Beste users,

    De forum indeling heeft een aantal veranderingen doorgemaakt. Hieronder zal worden opgesomd wat deze veranderingen zijn.

    Verwijderde subfora:
    > Het subforum Nieuw Design is verwijderd, omdat dit een tijdelijk subforum was en er inmiddels geen vragen meer zijn over het nieuwe design. Wie nu nog een vraag heeft over het Nieuwe Design, kan deze plaatsen onder 'Vragen'.

    Nieuwe subfora:
    > Er is een nieuw subforum, genaamd Co-Writers, omdat er veel van dit soort topics zijn sinds je samen kan werken met iemand aan één story. Er was echter nog geen subforum waar dit goed in thuishoorde. Hier kun je voortaan een topic openen als je een Co-Writer zoekt.

    Aanpassing of uitbreiding van de beschrijving:
    > De beschrijving van het subforum Stamcafé is uitgebreid, van Hier kun je over alles praten! naar Hier kun je over alles praten dat niet in de andere subfora hoort., om duidelijk te maken dat niet alle topics hier in mogen.

    > De beschrijving van het subforum Lifestyle is veranderd van Alles over je uiterlijk en fashion! naar Hier praat je over alles dat te maken heeft met levensstijl; van uiterlijk, tot kleding en gewoontes., voor meer duidelijkheid over wat er in dit topic thuishoort.

    > De beschrijving van het subforum Creativiteit is uitgebreid van Hier kun je al je versjes, gedichten en andere creatieve dingen kwijt naar Hier kun je al je versjes, gedichten en andere creatieve dingen kwijt die je nog geen plekje hebt gegeven. Hier kun je dus al je creaties kwijt die je nog niet gepromoot hebt in het subforum promoten en waarschijnlijk ook nog niet in een creatievorm staan op je profiel.

    > De beschrijving van het subforum Polls promoten is veranderd van Hier kun je je polls promoten naar Promoot de polls die je hebt gemaakt!, zodat het net zo verwoord wordt als bij soortgelijke subfora.

    > De beschrijving van het subforum Stories promoten is veranderd van Hier kun je stories promoten naar Promoot de stories die je hebt gemaakt , zodat het net zo verwoord wordt als bij soortgelijke subfora.

    > De beschrijving van het subforum Overige promoten is uitgebreid met de zin Ook username veranderingen mogen hier medegedeeld worden., zodat er voor deze topics ook een duidelijke plaats is.

    > De beschrijving van het subforum Multimedia is veranderd van Praat hier over alles wat met tv, radio, games, enz. heeft te maken naar Zaken en vragen over radio, games, favoriete series, sites en allerlei elektronica kan je hier kwijt. , voor meer duidelijkheid.

    Edit 1:

    Update::
    Er zijn nog een aantal dingen veranderd.
    > Het RPG subforum is verwijderd.
    Voor het RPG subforum zijn de volgende subforums in de plaats gekomen:
    > RPG rollentopics
    Maak hier de rollen voor het rollenspel!
    > RPG spel
    Speel hier een rollenspel met andere leden! Doe dit met de rollen die je in het RPG rollentopics subforum hebt gemaakt.
    > RPG praattopics
    Hier staan de praat- en overlegtopics van een RPG.

    Opmerking 1: Alle topics uit het RPG subforum staan nu in het subforum RPG Het spel. De komende dagen worden de topics die thuis horen in de andere twee subforums, verplaatst.
    Opmerking 2: We willen een nieuwe categorie maken voor de RPGs. Op dit moment is dat helaas niet mogelijk. Nu staan de subforums onderaan de categorie 'Algemeen', wanneer de nieuwe categorie er is, zullen de subforums daar heen verplaatst worden en zullen zij veranderen in 'Rollentopics, Het spel en Praattopics' zonder RPG ervoor.

    Tot slot is er een besluit genomen over de vraag waar Cover-gezocht topics nu thuis horen.
    > Er is nu een nieuw subforum genaamd 'Covers en Trailers' onder Promoten. Beschrijving: Laat hier weten dat je covers of trailers maakt of zoek iemand die dit voor jou wilt maken. Hier horen de Cover-gezocht topics vanaf nu.


    Edit 2:
    Update 2:
    > De woordenteller is weer terug.
    > De categorie Role Play Games (RPG) is aangemaakt
    > De subfora's zijn verplaatst naar die categorie en heten nu 'Rollentopics', 'Speeltopics' en 'Praattopics'. We zagen dat op het forum vaak al de term speeltopics gebruikt werd, vandaar dat we de titel van het subforum veranderd hebben van Het spel naar speeltopics.


    Edit 3 op 4 februari 2014:
    Het subforum multimedia is uitgesplitst in verschillende categorrieen. Voortaan kan je topics specifiek over internet, games of tv/radio in een apart subforum kwijt. De rest hoort bij multimedia.
    Dit was het:
    Multimedia
    Zaken en vragen over radio, games, favoriete series, sites en allerlei elektronica kan je hier kwijt.


    Dit dit is het nu geworden:
    Internet
    Praat hier over alles wat met het internet te maken heeft: van webwinkels tot leuke sites!


    Games
    Praat hier over alles wat met games te maken heeft.


    TV/Radio
    Praat hier over leuke programma's op je televisie of radio.


    Multimedia
    Praat hier over multimedia die niet in bovenstaande categorieën past.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 10:44 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 feb 2014 - 16:36 ]

    Update::
    Er zijn nog een aantal dingen veranderd.
    > Het RPG subforum is verwijderd.
    Voor het RPG subforum zijn de volgende subforums in de plaats gekomen:
    > RPG rollentopics
    Maak hier de rollen voor het rollenspel!
    > RPG spel
    Speel hier een rollenspel met andere leden! Doe dit met de rollen die je in het RPG rollentopics subforum hebt gemaakt.
    > RPG praattopics
    Hier staan de praat- en overlegtopics van een RPG.

    Opmerking 1: Alle topics uit het RPG subforum staan nu in het subforum RPG Het spel. De komende dagen worden de topics die thuis horen in de andere twee subforums, verplaatst.
    Opmerking 2: We willen een nieuwe categorie maken voor de RPGs. Op dit moment is dat helaas niet mogelijk. Nu staan de subforums onderaan de categorie 'Algemeen', wanneer de nieuwe categorie er is, zullen de subforums daar heen verplaatst worden en zullen zij veranderen in 'Rollentopics, Het spel en Praattopics' zonder RPG ervoor.

    Tot slot is er een besluit genomen over de vraag waar Cover-gezocht topics nu thuis horen.
    > Er is nu een nieuw subforum genaamd 'Covers en Trailers' onder Promoten. Beschrijving: Laat hier weten dat je covers of trailers maakt of zoek iemand die dit voor jou wilt maken. Hier horen de Cover-gezocht topics vanaf nu.

    Ah, ik vroeg me al af waarom mijn actieve topics opeens volstond met RPG's. Ik heb het nu opnieuw afgevinkt. :'D


    Edit: Alle RPG's lijken nu weer uit mijn actieve topics te zijn verdwenen, behalve deze: [RPG] H2O Just Add Water Mermaid's _ Rollentopic.
    Er staat ook niet dat hij in een subforum zit, alleen "Home > Forum > > [RPG] H2O Just Add Water Mermaid's _ Rollentopic". Kan dit worden opgelost door dat topic in het juiste subforum te zetten? Of ligt dat ingewikkelder?

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 17:30 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah, bedankt, Krull. Dat is handig ^^. Nu vraag ik me wel af of praattopics waar echt heel veel offtopic wordt gegaan toch naar het offtopic-subforum moeten?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Handig!


    16 - 09 - '17

    Ik vroeg me al af waarom opeens RPG weer in mijn actieve topics stonden...
    Gelijk maar weer uitgezet :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Square schreef:
    Ah, ik vroeg me al af waarom mijn actieve topics opeens volstond met RPG's. Ik heb het nu opnieuw afgevinkt. :'D


    Edit: Alle RPG's lijken nu weer uit mijn actieve topics te zijn verdwenen, behalve deze: [RPG] H2O Just Add Water Mermaid's _ Rollentopic.
    Er staat ook niet dat hij in een subforum zit, alleen "Home > Forum > > [RPG] H2O Just Add Water Mermaid's _ Rollentopic". Kan dit worden opgelost door dat topic in het juiste subforum te zetten? Of ligt dat ingewikkelder?


    Dat viel mij ook al op. Heel raar. Als je dan in "Forum" kijkt, zie je hem niet staan.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Square schreef:
    Ah, ik vroeg me al af waarom mijn actieve topics opeens volstond met RPG's. Ik heb het nu opnieuw afgevinkt. :'D


    Edit: Alle RPG's lijken nu weer uit mijn actieve topics te zijn verdwenen, behalve deze: [RPG] H2O Just Add Water Mermaid's _ Rollentopic.
    Er staat ook niet dat hij in een subforum zit, alleen "Home > Forum > > [RPG] H2O Just Add Water Mermaid's _ Rollentopic". Kan dit worden opgelost door dat topic in het juiste subforum te zetten? Of ligt dat ingewikkelder?

    Dan is dat topic precies geopend nadat alle topics verplaatst zijn en het RPG subforum verwijderd werd. Het is nu inieder geval in een subforum geplaatst dat jij hebt uitgevinkt, dus je zal het nu niet meer zien. Goed opgemerkt!

    @Rosarum: Daarover overleggen we nog ^^

    Krull schreef:
    (...)
    Dan is dat topic precies geopend nadat alle topics verplaatst zijn en het RPG subforum verwijderd werd. Het is nu inieder geval in een subforum geplaatst dat jij hebt uitgevinkt, dus je zal het nu niet meer zien. Goed opgemerkt!

    @Rosarum: Daarover overleggen we nog ^^


    Ah, zo. Hij is nu inderdaad weer weg. Dankje. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, dat is echt heel goed bedacht, vind ik.


    Your make-up is terrible

    Ik kan de woordenteller niet meer vinden bij de RPG? :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Omg. Yay! :')


    Some people are art and do art at the same time

    Goede update! Alles zat zo door elkaar, hopen dat dat nu minder is.


    Queer zijn is gewoon alles

    Jullie doen er aan door. Altijd bevredigend als er zichtbare resultaten zijn. (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Daddario schreef:
    Ik kan de woordenteller niet meer vinden bij de RPG? :')

    Ojee, probleem. We gaan proberen het terug te krijgen.

    Oh. Duidelijk! Is het in het geval van de Stories en Polls. Nu niet net alsof je alleen je eigen verhalen etc. kunt promoten en niet, voor als je dat graag zou willen, die van een ander?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes