• Ik wil mijn haren weer eens verven ^^ Dat ben ik al lang aan het zeggen, maar steeds weet ik niet wat voor kleur, wil ik mijn haar helemaal verven of maar een gedeelte etc.. Onnatuurlijke haarkleuren vind ik trouwens echt vet (lees: paars/lila, roze, blauw/turquaze), maar dan moet je t zo vaak bijverven en dat vind ik dan weer een minpunt.. ;/

    Nou zag ik vandaag deze foto, dat vind ik ook wel echt vet ^^ C:



    Maar zou me dat staan?
    Mijn haar ziet er nu zo uit (ik ben de rechtse met t streepjes shirt (; )



    En hebben jullie misschien nog ideeën wat ik met mn haar kan doen? Of hoe hebben jullie je haar?


    Inspiration can hit you any time

    Je kunt ook een dipdye of ombre doen? Dan krijg je geen last van uitgroei. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk dat het je wel leuk zou staan :]


    El Diablo.

    Casiramos schreef:
    Ik denk dat het je wel leuk zou staan :]


    16 - 09 - '17

    Met krullen is overgang minder goed zichtbaar waardoor het vaak beter uit ziet dan bij stijl haar dus ik denk dat het je zeker zal staan en je door je krullen minder risico loopt dat de overgang er niet uitziet.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Met krullen is overgang minder goed zichtbaar waardoor het vaak beter uit ziet dan bij stijl haar dus ik denk dat het je zeker zal staan en je door je krullen minder risico loopt dat de overgang er niet uitziet.=)


    Some people are art and do art at the same time

    Punt is, krullend haar is droog. Het verven en bijhouden maakt het extreem droog. Truth.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Casiramos schreef:
    Ik denk dat het je wel leuk zou staan :]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik denk dat het je wel leuk zal staan, maar je hebt krullen. Dat zorgt al dat de overgang van de kleuren minder mooi/zichtbaar is.
    Maar de keuze is geheel aan jezelf, ik denk overigens dat de kapper precies hetzelfde gaat zeggen als het gaat over die overgang.

    Ik zou het niet doen. Je hebt een hele mooie, natuurlijk blonde kleur. Rood kan echt de doorslag van verpest haar geven, vind ik dan. Als je het wilt doen, zou ik maar een deel ervan verven, want het zou zonde zijn als je eigen mooie kleurtje daaronder lijdt.


    Searching heavens for another earth

    Deilia schreef:
    Punt is, krullend haar is droog. Het verven en bijhouden maakt het extreem droog. Truth.


    Hier heeft ze gelijk in, een vriendin van mij smeert puur vet in d'r krullen om ze mooi te houden. Rood haar vervaagd super snel, ik moest om de 4 tot 6 weken wel echt verven want het was toen zo flink vervaagd dat het lelijk werd.
    Maar aan de andere kant; als je het een iets natuurlijkere kleur (of ombre) doet, dan heb je dus een stuk lagere gehalte van waterstofperoxide nodig en is het dus minder belastend voor je haar!


    To infinity and beyond •

    Deilia schreef:
    Punt is, krullend haar is droog. Het verven en bijhouden maakt het extreem droog. Truth.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Deilia schreef:
    Punt is, krullend haar is droog. Het verven en bijhouden maakt het extreem droog. Truth.

    Ik denk eerlijk gezegd van niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik vind rood haar vaak heel leuk bij mensen met krullen staan. Maar misschien is dit nogal heftig om in één keer te doen, aangezien je van jezelf best wel een lichte haarkleur hebt. Ik zou dan beginnen met roodbruin of koperbruin ofzo, kijken of dat staat.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik vind zelf de meer natuurlijke haarkleuren mooier en dan vooral donkerrood en roodbruin.
    Wel denk ik dat het bij blond haar erg snel vervaagd en het er dan niet mooier op wordt...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa