• NaNoWriMo 2013



    Het is weer zo ver! NaNoWrimo (National Novel Writing Month) staat volgende maand al voor de deur! Mensen over de hele wereld storten zich weer op het plotten van een verhaal, uitwerken van personages en het NaNo forum om die 50.000 woorden bij elkaar te krijgen voor 30 november, 23:59h. De officiële website is opgefrist (nu ook veel beter voor op mobiele apparaten!) en het is tijd om koffie, thee, chocolademelk, chocolade, en andere zoete en energie wekkende etenswaren op te sparen om de maand door te komen!

    Voor degenen die niet weten wat NaNoWriMo is:
    NaNoWriMo of ook wel National Novel Writing Month is een project voor iedereen die een boek wil schrijven. In de maand november schrijf je 50.000 woorden (1.667 woorden gemiddeld per dag) waar het dus meer om de kwantiteit gaat dan kwaliteit en om een boek af te krijgen! Er doen mensen mee over heel de wereld en als je meer informatie wilt, klik hier voor de website!

    Als je van plan bent om mee te doen, laat dan even je username, titel van je verhaal (+ eventuele link) en (eventueel) je username van NaNoWriMo zelf achter! Je wordcount hoef je alleen door te geven als je geen account hebt op de website van nanowrimo. Als je van username veranderd, meld dat ook dan even! [:


    Deelnemers:
    [Q. Username | Naam | NaNoWrimo Username | Titel verhaal | Wordcount]
    - Plenilunium | ElfCitadel | The Art of Longing | 5.874 words |
    - Square | Squares | Untitled | 10.594 words |
    - Draculea | Silverlance |
    - LacieChan | SoulKey | The Mutant Chronicles | 12.426 words |
    - Festus | Tara | Taraluis | 14.090 words |
    - Eledhel | Oppugno | 12.124 words |
    - Arratay |
    - Reid | JanaAusten | Flatline | 16.535 words |
    - Royals |
    - Empyrean | Meteorsea | Stray Bird | 15.053 words |
    - Mulford | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen | 7.000 words |
    - Merrow | Justine | xMerrow |
    - Ezreal | Hylla | The Agent Diaries |
    - FlyingMinds | Lotte | FlyingMinds | 4.329 words |
    - Disparato | bonfire |
    - Knetterdisco | Kelly | KC Warro | Can't Remember | 2.886 words |
    - Stapper | Natasja | Strongbow | An Unexpected Turn | 15.125 words |
    - ST0RMY | NadineV | De Perfecte Ontsnapping | 3.508 words |
    - 220912 | Sushita | The Ereption | 3.499 words |
    - Escritura | Escritura | Equilibrium | 20.017 words |
    - Finley | Zytrateanatamy | Rebirth | 21.264 words |
    - Chekhov | Stephanie | Peyrac | Winter Heat | 44.777 words |
    - Scavo | Linphea | Eleanor Richards |
    - Requille | Vailtille | The Thorns of the Unreal | 9.391 words |
    - Irvine | Jaimy | Jaimmmy | Het Verkeerde Oord | 7.235 words |
    - Phyre | Amber | Yerawizardamber | Obseratum | 2.701 words |
    - Nym | Jaqen | Fast Asleep | 1.013 words |
    - Bravosi | flawedheart | Residue | 2.029 words |
    - Yayde | Marijke | Yadinn | De Mist | 11.479 words |
    - Tragically | Karin | Tragically | Duivelse Belofte | 35.000 words |
    - Aion | 10.000 Dagen in Stilte | 3.810 words |
    - xAlways | Mad Men |
    - Cashby | Cashby | 4.018 words |
    - Thackery | Nathalie | Rowena | A Different Kind of Crazy | 16.250 words |

    Next wordwar: -
    Een wordwar of wordsprint betekent dat je zoveel mogelijk schrijft binnen een bepaalde tijd tegen anderen.


    "The world needs your novel!"
    Tips and tricks by LacieChan
    November 8th: 13.333 words
    Voorgaande topics; 1, 2, 3

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 19:38 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    11085!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik doe ook mee (: Mijn gegevens komen later nog.


    Credendo Vides

    Ik denk dat ik net mijn eerste onvoldoende in drie jaar bovenbouw heb gehaald. :W En dat nog wel terwijl ik gisteren geen enkel woord heb geschreven en daarom nu 2,5k achterloop op wat ik vandaag zou moeten hebben. Maar ik heb om half twee nog mijn laatste toets, dus dan probeer ik het daarna wel in te halen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zit nu op 10.937 woorden! Ik heb even een inhaalslag gemaakt en vanavond wil ik nog meer schrijven.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:14 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Maar 'ns ff kijken of ik vanavond ga schrijven.. Ga nu ff tekenen & om half negen Expeditie Robinson. Of zijn er nog Word-wars? :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Het is het einde van de eerste week en het wordt steeds stiller hier haha :')
    Maar goed, na de eerste week wordt het ook lastiger qua schrijven ._. Dat merk ik nu althans. Moet mezelf er echt toe zetten. Nog steeds. Heb eerst maar twee afleveringen van the Walking Dead gekeken om weer bij te zijn (iemand anders die het kijkt?).
    Ik zal de lijst even gaan updaten trouwens!


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Empyrean schreef:
    Het is het einde van de eerste week en het wordt steeds stiller hier haha :')
    Maar goed, na de eerste week wordt het ook lastiger qua schrijven ._. Dat merk ik nu althans. Moet mezelf er echt toe zetten. Nog steeds. Heb eerst maar twee afleveringen van the Walking Dead gekeken om weer bij te zijn (iemand anders die het kijkt?).
    Ik zal de lijst even gaan updaten trouwens!


    Ik denk ook dat het komt doordat het geen weekend is. (:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 19:17 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik zit op dit moment op: 8214 woorden, mijn internet doet echt vreselijk lastig de afgelopen dagen, helft van de tijd kan ik amper op mijn homepage komen, dus ik kan ook niet bij de muziek die ik luister tijdens het schrijven, aangezien het op YouTube staat, en dus heb ik amper geschreven, tot nu toe. :c
    Ik moet me nu ook echt forceren, door met andere muziek te gaan schrijven, maar ik merk dat het minder vlot gaat..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Yayde schreef:
    Ik denk ook dat het komt doordat het geen weekend is. (:


    Haha, daar heb je een punt! Is ook zo :Y)


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Okay, ik zit ondertussen nu op 8861 woorden, ik ga over een paar uurtjes weer verder. Ik heb er nu 2188 woorden bijgeschreven en dat vind ik nu wel even genoeg. xd

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 20:11 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik loop zo ver achter. Maar morgen heb ik tussen uur en dan trek ik me terug in de mediatheek om verder te schrijven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iemand zin in een word-war?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Iemand zin een wordwar? ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik trek me terug, aangezien het me niet lukt regelmatig te schrijven. Ik ben iemand die eerder aan een stuk door schrijft en dan een tijd niks, maar zelfs daar heb ik te weinig tijd voor.
    Afijn, iedereen succes! (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Donaghy schreef:
    Ik trek me terug, aangezien het me niet lukt regelmatig te schrijven. Ik ben iemand die eerder aan een stuk door schrijft en dan een tijd niks, maar zelfs daar heb ik te weinig tijd voor.
    Afijn, iedereen succes! (:


    Jammer, maar er is altijd nog volgend jaar om een poging te wagen :Y)


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."