• NaNoWriMo 2013



    Het is weer zo ver! NaNoWrimo (National Novel Writing Month) staat volgende maand al voor de deur! Mensen over de hele wereld storten zich weer op het plotten van een verhaal, uitwerken van personages en het NaNo forum om die 50.000 woorden bij elkaar te krijgen voor 30 november, 23:59h. De officiële website is opgefrist (nu ook veel beter voor op mobiele apparaten!) en het is tijd om koffie, thee, chocolademelk, chocolade, en andere zoete en energie wekkende etenswaren op te sparen om de maand door te komen!

    Voor degenen die niet weten wat NaNoWriMo is:
    NaNoWriMo of ook wel National Novel Writing Month is een project voor iedereen die een boek wil schrijven. In de maand november schrijf je 50.000 woorden (1.667 woorden gemiddeld per dag) waar het dus meer om de kwantiteit gaat dan kwaliteit en om een boek af te krijgen! Er doen mensen mee over heel de wereld en als je meer informatie wilt, klik hier voor de website!

    Als je van plan bent om mee te doen, laat dan even je username, titel van je verhaal (+ eventuele link) en (eventueel) je username van NaNoWriMo zelf achter! Je wordcount hoef je alleen door te geven als je geen account hebt op de website van nanowrimo. Als je van username veranderd, meld dat ook dan even! [:


    Deelnemers:
    [Q. Username | Naam | NaNoWrimo Username | Titel verhaal | Wordcount]
    - Plenilunium | ElfCitadel | The Art of Longing | 5.874 words |
    - Square | Squares | Untitled | 10.594 words |
    - Draculea | Silverlance |
    - LacieChan | SoulKey | The Mutant Chronicles | 12.426 words |
    - Festus | Tara | Taraluis | 14.090 words |
    - Eledhel | Oppugno | 12.124 words |
    - Arratay |
    - Reid | JanaAusten | Flatline | 16.535 words |
    - Royals |
    - Empyrean | Meteorsea | Stray Bird | 15.053 words |
    - Mulford | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen | 7.000 words |
    - Merrow | Justine | xMerrow |
    - Ezreal | Hylla | The Agent Diaries |
    - FlyingMinds | Lotte | FlyingMinds | 4.329 words |
    - Disparato | bonfire |
    - Knetterdisco | Kelly | KC Warro | Can't Remember | 2.886 words |
    - Stapper | Natasja | Strongbow | An Unexpected Turn | 15.125 words |
    - ST0RMY | NadineV | De Perfecte Ontsnapping | 3.508 words |
    - 220912 | Sushita | The Ereption | 3.499 words |
    - Escritura | Escritura | Equilibrium | 20.017 words |
    - Finley | Zytrateanatamy | Rebirth | 21.264 words |
    - Chekhov | Stephanie | Peyrac | Winter Heat | 44.777 words |
    - Scavo | Linphea | Eleanor Richards |
    - Requille | Vailtille | The Thorns of the Unreal | 9.391 words |
    - Irvine | Jaimy | Jaimmmy | Het Verkeerde Oord | 7.235 words |
    - Phyre | Amber | Yerawizardamber | Obseratum | 2.701 words |
    - Nym | Jaqen | Fast Asleep | 1.013 words |
    - Bravosi | flawedheart | Residue | 2.029 words |
    - Yayde | Marijke | Yadinn | De Mist | 11.479 words |
    - Tragically | Karin | Tragically | Duivelse Belofte | 35.000 words |
    - Aion | 10.000 Dagen in Stilte | 3.810 words |
    - xAlways | Mad Men |
    - Cashby | Cashby | 4.018 words |
    - Thackery | Nathalie | Rowena | A Different Kind of Crazy | 16.250 words |

    Next wordwar: -
    Een wordwar of wordsprint betekent dat je zoveel mogelijk schrijft binnen een bepaalde tijd tegen anderen.


    "The world needs your novel!"
    Tips and tricks by LacieChan
    November 8th: 13.333 words
    Voorgaande topics; 1, 2, 3

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 19:38 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Oyeah, who hit 15K? This guuuurl! :9~


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Empyrean schreef:
    Oyeah, who hit 15K? This guuuurl! :9~


    Congratz! ;D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb nu weer een aantal woorden neergetypt, maar ik moet echt verder met mijn Duits boek lezen, dus ik moet waarschijnlijk mijn laptop af gaan sluiten, omdat ik het anders nooit lees *deep sigh*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Empyrean schreef:
    (...)

    Als je heel veel tijd hebt in het weekend kun je behoorlijk wat woorden inhalen, mocht je opnieuw beginnen :Y) Zo niet, dan zal het wel lastig worden, maar je kunt het altijd proberen! Niet geschoten is altijd mis.


    Ik denk dat ik het toch ga proberen. Heb een verlengt weekend en morgen is het woensdag dus dan kan ik ook wel een heleboel inahalen.
    Als het niet optijd afraakt, raakt het niet optijd af


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Ik ben echt ontzettend verkouden en heb vandaag helemaal niet zo lang geschreven, maar om een of andere reden gaat het wel vrij snel. Ik liep ook nog een klein beetje voor, dus ik heb het doel voor vandaag gelukkig al. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga vandaag echt ontzettend traag. Naja, maakt eigenlijk ook niet zo uit voor het woorden aantal, maar ik vind het zelf wel vervelend omdat ik wél al ideeën heb voor hoe ik verder wil gaan met dit verhaal. (Het verhaal gaat gewoon door in mijn hoofd, ook al willen mijn vingers niet snel genoeg meewerken, haha).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Een dagje ziek thuis heeft me redelijk wat woorden opgeleverd.




    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Chekhov schreef:
    Een dagje ziek thuis heeft me redelijk wat woorden opgeleverd.





    Ik zou willen dat ik ziek thuis kon blijven, maar ik heb morgen en overmorgen steeds twee toetsen. Mijn hoofdpijn lijkt alleen maar erger te worden. D:

    Maar yay voor de woorden. ^^ Het valt me echt op dat er al heel veel mensen boven de 10k (of nog veel hoger) zitten. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik zou willen dat ik ziek thuis kon blijven, maar ik heb morgen en overmorgen steeds twee toetsen. Mijn hoofdpijn lijkt alleen maar erger te worden. D:

    Maar yay voor de woorden. ^^ Het valt me echt op dat er al heel veel mensen boven de 10k (of nog veel hoger) zitten. *O*


    Nou het was een beetje toevallig. Ik heb ondertussen al een aantal jaar een vermoeidheidsprobleem en vandaag had ik maar twee uur les door een sportactiveit waar ik toch niet aan kon meedoen en dan hadden we voor die blijkbaar ook studie omdat die leraren de activiteit moesten mee begeleiden dus had ik opeens 7 uur studie en dacht mam dat ik die beter kon gebruiken om te rusten sinds ik al een tijdje op mijn einde loop door slaapproblemen die er dan nog zijn bijgekomen en toen ging ik schrijven want slapen lukt me toch niet. En dat was echt een vage, warrige uitleg, sorry.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 21:35 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het gaat echt vreselijk met schrijven vandaag, en net zo vreselijk gaat het met mijn leren van de Wiskunde toets die ik morgen heb en waar ik nog maar weinig van snap. Ik denk zomaar dat het vanavond heel laat gaat worden om te schrijven, en morgen heel vroeg om te leren.
    Waarom moeten leraren dan ook zo stom zijn om de proefwerkweek, een boekverslag en mijn spreekbeurt allemaal in November te plannen? En bovendien gaat mijn boek ook nog eens over pratende mieren maar heb ik geen tijd meer voor een ander boek omdat ik hem maandag moet inleveren en vandaag pas ben begonnen. Misschien moet ik echt gaan leren hoe te plannen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    En ik stop er mee voor vandaag met 30,000 woorden, precies.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik stop voor vandaag met 9149 woorden. Ik zou nog wel door willen gaan voor de 10.000, maar ik ben echt heel erg toe aan slaap. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb vandaag niks geschreven. ):


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik heb gisteren nog precies 1667 woorden geschreven waardoor ik nu bijna op 12,5 K zit. En nu moet ik echt gaan leren voor wiskunde want ik snap er nog steeds echt niks van


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Alles wat ik gisteren geschreven heb is verdwenen.(no_chears)
    Laat maar het is ochtend en ik keek op de verkeerde plek ik had het blijkbaar ergens anders opgeschreven. Ugh ik kreeg al een halve hartaanval hier.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 6:36 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."