• Regels en uitleg:

    Ik zoek 2 tot 10 users die mee willen doen met deze quiz wedstrijd.Iedereen maakt een quiz (volgens de opdracht die komt als ik genoeg users heb.)Ik ben zelf de jury.Iedereen die zich aanmeld voor deze wedstrijd komt bij het lijstje te staan.

    Als je je wilt aanmelden vul dit in :
    Mijn user name =
    Stuur dit met je user name er bij in een privé bericht met de titel ik wil me aanmelden voor je quiz wedstrijd.

    Geef wel door als je je username verandert.
    Let op! : voor de opdracht moet je een link naar me sturen (in een privé bericht).

    Uitstel :

    Als je uitstel wilt vragen dat mag .Je kan maximaal 2 dagen uitstel vragen .(doe dit wel 1dag van tevoren met een reden erbij) Als je uitstel wilt vragen mag je ook in dit topic reageren.

    Rondes :

    1ronde duurt 1week.

    Oja bijna vergeten : als je je wilt aanmelden mag je ook in dit topic reageren.

    Je word beoordeeld op leuk heid , netjes heid en of je je aan de opdracht houd.


    Deelnemers lijst :zit VOL!
    Gylvie
    KlausDamon

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 17:59 ]


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Ik wil!


    -

    Niet lullig bedoelt, maar je promoot het een beetje heel slecht en volgens mij krijg je zo ook niet veel deelnemers. Misschien kun je je tekst een beetje beter schikken en wat meer info geven over hoe je quoteert enzo. Gewoon alles een beetje beter inkleden.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 9:25 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Nu lullig bedoelt, maar je promoot het een beetje heel slecht en volgens mij krijg je zo ook niet veel deelnemers. Misschien kun je je tekst een beetje beter schikken en wat meer info geven over hoe je quoteert enzo. Gewoon alles een beetje beter inkleden.

    Ik zal meedoen want ik heb gewoon zin in quizzen maken, maar je mag idd wat beter promoten.


    -

    Ik zou wel mee willen doen mijn username is KlausDamon


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Let op!!de deadline is vandaag om 20:00.


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    jio43 schreef:
    Let op!!de deadline is vandaag om 20:00.


    Er is nog geen eens een opdracht..


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Er is nog geen eens een opdracht..

    Er is wel een opdracht hoor maar die krijg je aleen binnen als je meedoet (via een privé bericht). Na afloop komt de opdracht op het forum.


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    jio43 schreef:
    (...)
    Er is wel een opdracht hoor maar die krijg je aleen binnen als je meedoet (via een privé bericht). Na afloop komt de opdracht op het forum.

    Nou, dat is handig. Nu weten niet of de Q'ers de opdracht wel aanstaat. Er komen sneller deelnemers als je de opdracht gewoon in het openbaar vertelt, maar het is jouw keus natuurlijk.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik schrij me uit de opdracht bevalt me niet...


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    KlausDamon schreef:
    Ik schrij me uit de opdracht bevalt me niet...

    Als je geen quiz maakt en een link stuurt dan krijg je geen punten.


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Ik doe ook niet meer mee.


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.