• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn oom vind dat ik mooie foto's kan maken (profielfoto, staat op profiel zelf ook) Misschien kan ik fotograferen als hobby maken? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jij bent ook echt zo'n ego mongool he!


    Some people are art and do art at the same time

    Waarom mag ze niet met jullie meelopen? Ik moet nablijven. En jullie moeten aardig doen tegen mijn beste vriendin! D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat moment dat je over echt alles gaat twijfelen. Meh.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ugh. Ik voel me er nog steeds kut om.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    aaah leuk weekend in het verschiet ˆˆ zaterdag naar lazarus voor een metal optreden en zondag in utrecht eerste les zwaardvechten!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Stiekem voelt het echt geweldig als je van alle kanten voor één keertje complimenten krijgt om wat je hebt kunnen maken. Zelfs jij, die me altijd negeert, hebt heel kort gezegd dat het mooi was. Dat je daarna me je rug toekeerde en een rotopmerking maakte, kan me even niets meer schelen. (:


    :)

    Buh, ik word gek. Ik stress hem nu al om de toetsweek want ik moet echt enkele vakken omhoog halen. Ondanks dat het pas het begin van het jaar is, het zijn waarschijnlijk vakken die ik ga kiezen volgend jaar.... D:

    Het is weer eens zover. Ik fangirl helemaal over een fictief personage en verwacht ergens ver weg ook nog dat mijn dagdromen uitkomen. Seriously?!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb echt medelijden met je.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben echt blij dat ik zulke goede vrienden heb :3

    Ik ben blij dat het weer werkt. Was al geschrokken. Nu moet jij mijn laptop niet afpakken!


    Some people are art and do art at the same time

    Met wat geluk heb ik vanavond 105 euro verdiend :Y) I love doing this.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heb nu gewoon meer afgetekend dan vorig project.
    I'm so happy ;D This alleen niet genoeg.. Fck.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet niet of ik dit echt kan hebben... Eerst hoor je dat een van je beste vriend de ziekte van Hodgkin heeft (lymfeklierkanker), dan hoor je dat je favoriete docent hartproblemen heeft, en dan hoor je dat ook je tante kanker heeft in haar darmen... :'( Nu wil ik echt niet naar handboogschieten, de vorige keer huilde ik dus om mijn beste vriend en ik heb vrijwel niets gedaan omdat ik toen ook tegen mijn arm aan geschoten heb en het de halve les moest koelen...

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 19:06 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.