• Ik ben zo slim geweest om mijn wenkbrauwen bij te werken met een scheerding/ haartrimmer. Ik schoot uit!. Nu is er een stuk weg dus heb ik de andere ook zo gemaakt. Niet slim want ze zijn verschillend. PLEASE TIPS!.


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Zoals de anderen al zeiden, een wenkbrauwpotlood of een wenkbrauwkit.


    Physics is awesome

    Doet me denken aan thongs angus and perfect snogging.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hahahaha, ben ik de enige die hier om moest lachen?

    Maar inderdaad, bijtekenen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wenkbrauw potlood, ja inderdaad.

    Maar hee, je wenkbrauwen kunnen altijd erger!






    Alleen maar tranen van geluk

    Wachten tot het teruggegroeid is en tot die tijd god danken dat er wenkbrauwpotlood bestaat :')


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Musai schreef:
    Zoals de anderen al zeiden, een wenkbrauwpotlood of een wenkbrauwkit.


    26 - 02 - '16

    Denk er wel aan dat je de goede kleur gebruikt wat betreft het wenkbrauwpotlood of wenkbrauwkit. Matte oogschaduw kan overigens ook, is vaak goedkoper dan een hele kit.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Dat heb ik ook wel eens gehad, ongeveer :') Als ik nerveus ben (of me verveel) ga ik aan mijn wenkbrauwen plukken. Ik was héél nerveus en er zaten hele grote gaten in mijn wenkbrauw. Oops.

    Rosarum schreef:
    Foto? :Y)
    Ik weet het echt niet, een wenkbrauwpotlood? Camoufleren? De plek met je haar bedekken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ik zou eens kijken naar de gekleurde wenkbrauwgel van catrice
    http://www.beautygloss.nl/2013/04/22/budgetproof-catrice-dupe-van-make-up-for-ever-aqua-brow/


    The night is dark and full of terrors.

    Ik heb dit al een keer eerder zoiets gelezen op Q. Sorry maar ik vind het best grappig.

    Maar misschien kun je het bij tekenen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Anastasia heeft hele goede wenkbrauwpoeder.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Start een trend.

    Of spuit testosteron. Binnen de kortste keren groeit je gezichtsbeharing zo hard dat je een fortuin uit moet geven aan scheermesjes :c


    quidquid excusatio prandium pro

    Dankjewel voor dit topic. Het herinnert me aan het feit dat dit voor 99% een meisjes forum is, hoewel dat steeds minder vaak te merken is. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.