• Heej, promoot je story maar wil je miss ook een kijkje nemen in me story?? Ik lees alle berichten en bekijk alle stories.
    - Geen paranormale dingen zoals geesten of levende skeletjes You know
    - Geen bromances van 1D, JB oid
    - WEL THG<33
    - WEL OP

    Zonder Regels.

    Do you know what to do without rules?
    No leader and no rules. That's it.
    Do what you want.
    If you hate someone, you may kill him.
    Maybe your to soft, then you'll stay home.
    Maybe your strong, then you'll fight back.
    Choose your role.


    M'n nieuwe story xd
    Die vorige is nogal saaii geloof ik...
    Lees dit ajb xd -
    Nederlands gesproken -
    Nederlands geschreven -
    Geen plaatjes, use your fantasy -
    Deze maak ik wel af ( denk ik ) -
    Ik maak er een echt boek van, dus denk het wel ;D -
    Sorry ben hyper -
    Begonnen 2'12'13 -
    Reacties zijn welkom, graag zelfs -

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 17:35 ]


    'Be yourself, cause everyone else is already taken.'

    Magic Bodies


    - Door DolgaaiFan en xVixncxiex
    - Onbekende personen
    - Fantasy
    - Actie
    - Misdaad
    - Eerste deel van een reeks verhalen.

    2104.
    Het dealen van organen is steeds en steeds populairder geworden.
    Mensen worden ontvoerd, van hun organen ontdaan en meer dood dan levend achtergelaten.
    De regering weet ervan, maar kan er niets aan doen, de dealers zijn en blijven verstopt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    sci fi story

    Het is het jaar 2150, de mensen worden door een buitenaardse bevolking onder de grond gejaagd.Als Sam Whinter achtien wordt, word hij gekozen om mee te doen aan een experiment om het leven boven de grond te verkennen, maar niemand heeft het ooit na kunnen vertellen. Hij weet niet dat hij degene is die zonder moeite de taal van de bevolking kan verstaan en spreken. Niet alleen hij maar ook andere kennen de taal. Zij waarvan ze dachten dat ze dood waren.Hun leven veranderd totaal door deze wezens en keert zich de rug om naar de mensen om deze wezens te helpen.*Sci-Fi story*beschrijving is slecht, gaat om verhaal*Onbekende personen*Reacties zijn welkom.


    Vampire + Servant = Servamp


    - Gemaakt door Inflamarae

    De grond trilt, het publiek gaat uit hun dak en twee paarden met hun ruiters galopperen op elkaar af.
    De lansen zakken naar beneden en ze houd gespannen haar adem in, het steekspel was altijd spannend een sport waar leven en dood, plezier en drama zo dicht bij elkaar lagen.
    Een van de twee ridders in harnas word uit het zadel stoten en klapt tegen de grond, het publiek joelt wanneer hij het zand laat op stuiven.
    De zege van de sport is voor de man die nog in het zadel zit, hij rijd langs haar tribune en neemt de zakdoek van een van de dames aan en gaf haar een knipoog.
    Een rode blos trekt over haar gezicht en giechelt zacht nadat ze hem een handkusje had toe geworpen.
    De sfeer is geweldig tot de volgende deelnemer, dan word duidelijk dat dit niet het echte steekspel was.



    - Er zal 16+ in voor komen maar ik zal die hoofdstukjes zo schrijven dat het niet gelezen hoeft te worden en in de titel vermelden.
    - Is een onbekende personen verhaal
    - Het doel is elke week minstens 1x te schrijven
    - ABN
    - Speelt in de middeleeuwen af


    Trailer

    - Door Britsanity


    © door Iris Huis in 't Veld
    Dit verhaal is geschreven door Iris huis in 't Veld en mag op geen enkele manier worden gekopieerd of deels aangepast worden zonder toestemming.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.





    ,,Blijf bij me!'' riep hij. De stem klonk hees en de echo was duidelijk te horen in de grot.
    ,,Waar ben je?'' had ik uitgeroepen. Een antwoord had ik echter niet gekregen.



    ,,Follow me,'' las ik binnensmonds.
    De vlinders begonnen opeens heel opvallend te bewegen, wat mijn aandacht trok. In de lucht hadden ze alweer letters gemaakt.
    ,,Your father.''



    ,,Je hebt het gevonden,'' grijnsde hij.
    Ik fronste. ,,Wat?''
    In plaats daarop antwoord te geven, had hij het over iets anders. ,,De vlinders hebben goed hun werk gedaan,'' zei hij alleen maar.
    Wat had dit te betekenen?








    Ze was een nogal rustig type; de zestienjarige Jeannette Aria Butterfly. Jeannette woonde alleen met haar moeder thuis, omdat haar vader
    overleden was. Ze had het superfijn, totdat ze verhuisde naar een nieuwe wijk. Een wijk die ze niet geheel vertrouwde. De opvang waar ze heen ging, zat vol kinderen die nogal ervan hielden om Jeannette continu te stressen en te pesten.
    Na school moest ze naar een opvang omdat haar moeder de buurt te gevaarlijk vond. Eerst snapte ze dit niet, maar toen ze te maken kreeg met de zeventienjarige Chall McJohn - vanwege een rare internet-ontmoeting -, een nogal charmante flirt, leek het alsof haar leven ondersteboven werd gezet.
    Ze begon een ondergrondse grot, vol schedels van mensen die echt hadden geleefd, leren kennen.
    Jeannette kreeg te maken met de schedel van haar vader en ontdekte daarna wie Chall pas echt was.



    Some people are art and do art at the same time

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 17:35 ]


    'Be yourself, cause everyone else is already taken.'