• Excuses. Broer was bezig.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 17:57 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Hmm


    -

    Scorpia schreef:
    (...)

    Ja. Mijn broer. Want ik zou niet zoiets aandachtgeilersachtig doen. En als je het niet gelooft, hoeft het ook niet. Maar omdat ''mijn broer heerft dat getypt'' een beroemd smoesje is, betekent niet dat je niemand moet geloven die dat zegt. Jouw keus natuurlijk, maar ik blijf erbij dat het gewoon mijn broer is geweest. (;

    Ik denk dat het eerder ongeloofwaardig is, omdat je al eerder (niet zo kort geleden) gehackt bent.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Want jouw broer snapt helemaal hoe je een topic aanmaakt? Daar had ik voor de eerste keer aardige moeite mee namelijk, maar oké.


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    Want jouw broer snapt helemaal hoe je een topic aanmaakt? Daar had ik voor de eerste keer aardige moeite mee namelijk, maar oké.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Ik blijf het grappig vinden dat jij die andere persoon die laatst aangaf gehackt te zijn niet wilde geloven, zeker nu wij voor de tweede keer in korte tijd klakkeloos moeten aannemen dat jij zelf het slachtoffer bent van iemand die op je account ingebroken is. :')
    Het is mogelijk, maar ik hoop dat je beseft dat je geloofwaardigheid op deze manier snel krimpt. En misschien is het slim om een erg moeilijk wachtwoord te nemen en niet ingelogd te blijven op computers waar andere mensen vrije toegang toe hebben? Hoe kwam jouw broertje überhaupt op jouw account?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat stond er eerst dan?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mullingford schreef:
    Want jouw broer snapt helemaal hoe je een topic aanmaakt? Daar had ik voor de eerste keer aardige moeite mee namelijk, maar oké.

    Agree.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wunjo schreef:
    Wat stond er eerst dan?

    Dat ze gehacked was en allemaal uitroeptekens en shit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Dat ze gehacked was en allemaal uitroeptekens en shit.


    Aha.
    Ik geloof er ook niet veel van, i'm sorry. Het duurde maanden voor dat ik wist hoe ik een topic aan moest maken, zoiets weet je niet meteen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Square schreef:
    Ik blijf het grappig vinden dat jij die andere persoon die laatst aangaf gehackt te zijn niet wilde geloven, zeker nu wij voor de tweede keer in korte tijd klakkeloos moeten aannemen dat jij zelf het slachtoffer bent van iemand die op je account ingebroken is. :')
    Het is mogelijk, maar ik hoop dat je beseft dat je geloofwaardigheid op deze manier snel krimpt. En misschien is het slim om een erg moeilijk wachtwoord te nemen en niet ingelogd te blijven op computers waar andere mensen vrije toegang toe hebben? Hoe kwam jouw broertje überhaupt op jouw account?


    Mijn account stond open. En mijn broer wist hoe je een topic maakt omdat hij zelf ook op fora zit en het subforum 'Stamcafe' stond ook open en dat knopje is niet moeilijk te vinden daar, isn't?


    Some people are art and do art at the same time

    Mullingford schreef:
    Want jouw broer snapt helemaal hoe je een topic aanmaakt? Daar had ik voor de eerste keer aardige moeite mee namelijk, maar oké.

    Wat is er moeilijk aan om op de knop 'Nieuw topic' te klikken? Maar goed, het zal aan mij liggen dat ik het vreemd vind dat mensen niet weten hoe je een topic moet aanmaken.

    OT: Ik kan niet zien of het nu werkelijk je broertje was of niet, dus ik kan er ook niks over zeggen.


    Take me to wonderland

    Ohara schreef:
    (...)
    Wat is er moeilijk aan om op de knop 'Nieuw topic' te klikken? Maar goed, het zal aan mij liggen dat ik het vreemd vind dat mensen niet weten hoe je een topic moet aanmaken.

    OT: Ik kan niet zien of het nu werkelijk je broertje was of niet, dus ik kan er ook niks over zeggen.


    Waar staat ''nieuw topic'' dan? Ik had er op het begin wel moeite mee, dus tja. Mensen verschillen.


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    (...)

    Waar staat ''nieuw topic'' dan? Ik had er op het begin wel moeite mee, dus tja. Mensen verschillen.

    Links bovenaan als je in een subforum gaat. Het is een veelvoorkomende plaats op een forum om zo'n knop te zetten. Misschien dat het wat moeilijker te vinden is voor iemand die nog nooit op een forum heeft gezeten, maar toch. Dus het kan heel goed zijn dat haar broertje veel op fora zit en dus logisch nadacht om hier een topic te kunnen aanmaken.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 18:25 ]


    Take me to wonderland

    Square schreef:
    Ik blijf het grappig vinden dat jij die andere persoon die laatst aangaf gehackt te zijn niet wilde geloven, zeker nu wij voor de tweede keer in korte tijd klakkeloos moeten aannemen dat jij zelf het slachtoffer bent van iemand die op je account ingebroken is. :')
    Het is mogelijk, maar ik hoop dat je beseft dat je geloofwaardigheid op deze manier snel krimpt. En misschien is het slim om een erg moeilijk wachtwoord te nemen en niet ingelogd te blijven op computers waar andere mensen vrije toegang toe hebben? Hoe kwam jouw broertje überhaupt op jouw account?


    Dit. Maar ik hou me er maar buiten.


    Tijd voor koffie.

    Square schreef:
    Ik blijf het grappig vinden dat jij die andere persoon die laatst aangaf gehackt te zijn niet wilde geloven, zeker nu wij voor de tweede keer in korte tijd klakkeloos moeten aannemen dat jij zelf het slachtoffer bent van iemand die op je account ingebroken is. :')
    Het is mogelijk, maar ik hoop dat je beseft dat je geloofwaardigheid op deze manier snel krimpt. En misschien is het slim om een erg moeilijk wachtwoord te nemen en niet ingelogd te blijven op computers waar andere mensen vrije toegang toe hebben? Hoe kwam jouw broertje überhaupt op jouw account?
    dit dus =')


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.