• Rollentopic

    Personages
    Huffelpuf:
    Sasha von Beieren – vijfdejaars [Natas]

    Alexandra Cassidy – zevendejaars [Rosanne]
    Cameron Dupont – zevendejaars [Rosanne]
    Yvan Joseph – zevendejaars [Marjanne]

    Griffoendor:
    Austyn Peterson – zesdejaars [Natas]
    Renee Morton – zesdejaars [Marjanne]

    Roald Charles Harris-Grant – zevendejaars [Margot]
    Nemesis Seraphspawn – zevendejaars [Alicia]

    Ravenklauw:
    Pippa Victoria Montrose – vijfdejaars [Margot]
    Mathieus Isaac McCloud – vijfdejaars [Yorick]
    Kelly O'Pry – vijfdejaars [Yorick]
    Syd – vijfdejaars [Anna]
    Resa – vijfdejaars [Anna]
    Yalou Didem - vijfdejaars [Marjanne]

    April Campbell - zesdejaars [Natas]
    Ramses – zesdejaars [Alicia]

    Zwadderich:
    Maria Amelie Cassidy – vijfdejaars [Natas]
    Holly Blackstar – vijfdejaars [Yorick]

    Debby Nickson – zesdejaars [Maartje]
    Lord James Alan of Welltons – zesdejaars [Maartje]
    Jonathan Nicholas Montrose – zesdejaars [Margot]
    Van Carlton Madden – zesdejaars [Alicia]
    Clive Pritchard – zesdejaars [Natas]
    Illidus – zesdejaars [Jeffrey]

    Geen afdeling:
    Gabriel Stone [Alicia]
    Ophelia Salome Vanca "Banshee" von Ruden-Erimar [Alicia]


    Laten we maar beginnen de dag na het feest? Pippa, Amelie en Debby zullen dan wel in de ziekenzaal liggen.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 11:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Mijn topics]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik ga me wel eerst nog even inlezen voor ik begin, hoor. Sus dat duurt nog wel even.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    April had geen oog dicht gedaan. Er waren gisteren verschrikkelijke dingen gebeurd en ze durfde haast haar slaapkamer niet meer te verlaten. Zou Clive hebben gemerkt dat ze hem had vervloekt? Ze wist zeker dat hij dan wraak zou komen nemen. Ze klampte zich vast aan het idee dat hij van school gestuurd kon worden. Ouders zouden wel gaan klagen als Pippa bekend maakte dat ze was aangevallen door een weerwolf. Het kon niet anders dan dat hij werd verbannen en voor de rest van zijn leven werd opgesloten. Zijn verdiende loon.
    Ze schoof de gordijnen open en staarde naar buiten, waar alles er bedrieglijk rustig uit zag, alsof drie mensen vannacht helemaal niet voor hun leven hadden gevochten. Ze kende geen van allen erg goed, maar Pippa zat wel in haar afdeling en was nooit onaardig tegen haar geweest.
    Bijtend op haar nagels deed ze de gordijnen weer toe terwijl ze naar haar twee kamergenootjes keek die nog lagen te slapen. Blijkbaar werden zij niet door nachtmerries uit hun slaap gehouden…


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ligt Pippa nu in St. Holisto's of op de ziekenzaal of iets dergelijks? En hoe erg is ze aangetast door de aanval?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    margotanne schreef:
    Ligt Pippa nu in St. Holisto's of op de ziekenzaal of iets dergelijks? En hoe erg is ze aangetast door de aanval?


    Nou, je moet dan wel naar het St. Holisto, want het is duistere magie, dat kan Madame Plijster niet handelen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik schrijf later mijnnstukje


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Debby wou gillen en schreeuwen maar er kwam niets uit haar mond, haar hele lichaam deed pijn. Ze probeerde haar ogen te openen maar dat lukte niet omdat er verband om heen zat. Naar haar gevoel was ze van boven tot beneden ingewikkeld in het verband. Ze hoorde mensen wat zeggen en voelde dat haar linkerarm werd opgetild. Ze balde haar linkervuist samen, krijste het daarna uit van de pijn en hoorde iemand wat woorden fluisteren daarna viel ze weer in slaap.

    -

    Lord werd wakker in een stoeltje en voelde dat zijn hele lichaam helemaal stijf was. Hij draaide met zijn hoofd even een rondje en hoorde alles kraken.
    'Lekker dit,' toen hij een van de helers zag ging hij er direct naar toe. 'Hoe gaat het met Debby?' De heler keek hem aan, schudde zijn hoofd en liep door. Lord voelde zijn kaak verslappen, waarom gaven ze gewoon geen antwoord op zo een normale vraag als die. Hij begon met rondjes lopen door de hal heen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 13:47 ]

    Duistere magie? Ik denk dat ze alleen wat klauwwonden of bijtwonden heeft. Jij mag weten hoe erg. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Duistere magie? Ik denk dat ze alleen wat klauwwonden of bijtwonden heeft. Jij mag weten hoe erg. :'p


    Whut... Was het niet met Duivelsvuur? Wanneer was dat dan?
    Ik heb het nog niet helemaal terug gelezen. XD


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ze had haar spullen in één grote koffer weten te stoppen. Renee haalde haar hand door haar haren en merkte dat ze toch wel een beetje zenuwachtig was. Goede zenuwen, dat wel. Ze hield van nieuwe dingen, maar het nieuws deed snel de ronde en ze vond het toch wel wat spannend om naar een school te gaan waar zoveel gebeurd was. Ze wist niet precies wat er gebeurd was, maar ze had dingen gehoord over zwaargewonde meisjes, dus het moest er vast wild aan toe zijn gegaan. Toch was er niemand gestorven - als dat gebeurd was, had ze dat zeker gehoord - en de veiligheidsmaatregelen zouden vast wel zijn toegenomen, dus het zou goed zijn. Bovendien gingen vrijwel alle tovenaarskinderen in Engeland naar Zweinstein. Dit soort dingen konden op de beste scholen gebeuren. Er hoefde maar één duistere tovenaar tussen te zitten, die het voor iedereen kon verpesten. Renee ging er vanuit dat die duistere tovenaar inmiddels wel gepakt zou zijn.

    En.. ik ga later verder.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Whut... Was het niet met Duivelsvuur? Wanneer was dat dan?
    Ik heb het nog niet helemaal terug gelezen. XD

    Dat waren Amelie en Debby. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Van staarde naar het groene licht in de leerlingenkamer. Banshee was opnieuw weg, maar daar maakte hij zich nu minder zorgen over. Hij wilde graag weten waar Clive was en wat hem had bezield om als een half beest Debby en Amélie te vervloeken met Duivelsvuur.
    Hij was niet op het feest geweest, maar had alles gehoord en sindsdien had hij in de leerlingenkamer gezeten en geluisterd naar nieuws van leerlingen die langzaam weer het kasteel weer binnenkwamen. Sommigen hadden strafwerk, anderen waren ongezien weggeglipt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    O ja, ik weet het weer! Hehe. Ik heb het verhaal zo goed als gelezen (: Ik ben echt blij dat we verdergaan!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Nemesis staarde naar het haardvuur.
    'Ik vind dit echt helemaal niks meer,' mompelde ze. 'Wat is er in Merlijnsnaam met Clive aan de hand?'
    Ze keek naar Roald, die in een oorfauteuil naast de hare zat.
    De stemming in de leerlingenkamer van Griffoendor was behoorlijk teneergeslagen door wat er gisteren was gebeurd. Er deden al een heleboel verhalen de ronde over de reden waarom Clive - als het Clive al echt was - Amelie en Debby in brand had gestoken en een medeleerling had gedood. Nemesis had wel gehoord dat Amelie en Clive een stel waren - wat ze zich eerlijk gezegd niet zo goed kon voorstellen - en kon wel begrijpen dat hij het niet leuk vond dat zijn vriendin nu met een ander zoende, maar hoe wist hij hoe hij Duivelsvuur moest oproepen? Ze huiverde er van, ondanks de warmte van het vuur.
    'Ik wil dit toernooi niet meer doen...'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Clive staarde naar de grauwe muren om hem heen. Het was de tweede keer dat hij de wikenweegschaar bezocht in een korte tijd en het was maar de vraag of hij er wederom met veel geluk vanaf kwam. Hij hoopte dat hij alle blaam op Nathan kon schuiven, die hem bevrijd had uit zijn kooi. Als hij zich nergens mee bemoeid had, waren er geen slachtoffers gevallen. Dan had hij hoogstens zichzelf open gekrabd.
    Misschien dat Nathan nu van het schoolterrein verbannen, want het was de tweede keer dat hij een leerling in gevaar had gebracht en hij had geen enkele reden gehad om de beukwilg te betreden. Clive zou gewoon beweren dat hij zich niets kon herinneren, zou opperen dat dit Nathans nieuwste streek wel eens zou kunnen zijn geweest en hopelijk stonken ze daarin.
    Anders zou hij zelf van het schoolterrein verbannen worden en hij had eerlijk gezegd geen flauw idee waar hij dan naartoe moest. Zijn ouders waren immers dood en hij had niet de behoefte om andere familieleden te zien.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 0:00 ]


    Every villain is a hero in his own mind.