• De Butterfly project, bijna iedereen kent het wel ken je het niet dan is hier de uitleg.

    1. when you feel like you want to cut, take a marker or pen and draw a butterfly wherever the self-harm occurs.
    2. name the butterfly after a loved one, or someone that really wants you to get better.
    3. NO scrubbing the butterfly off.
    4. if you cut before the butterfly is gone, it dies. if you don't cut, it lives.
    5. another person may draw them on you. these butterflies are extra special. take good care of them.
    6. even if you don’t cut, feel free to draw a butterfly anyways, to show your support.

    Hier kan je praten over jou 'butterfly project', je mening erover geven, jou arm met vlinders delen (etc).

    Hier is de mijne :


    samantha, family, Liam, Cindy, Harry, Louis, Ruth, Zayn, Niall and Julian.




    Your skin isn't paper,
    don't cut it.
    #Butterflyproject.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 21:22 ]


    True friends stab you in the front.

    Ik heb een aantal keer vlinders getekend, hierom. Maar ik zou het echt vaker moeten doen. ik vidn het ene mooi idee (: Larissa, Wouke, Emy, Gaia en nog een paaar andere namen


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sorry, maar ik ken het niet en snap het ook niet echt.:')


    Queer zijn is gewoon alles


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ken het niet maar ik vind het wel een mooi initiatief.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik vind het een heel mooi project!


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik ken niemand die het doet en zelf doe ik het ook niet, maar ik vind het een mooi gebaar. Als ik iemand zou kennen (waarvan ik wist dat) die het deed, zou ik blij zijn met dit project, omdat ik dan het gevoel heb iemand ermee te helpen en voorstellen het samen te doen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ik heb het wel gedaan en ik vind het idee erachter ook echt heel mooi.
    vooral als je er namen bijzet anders is het net alsof je diegene pijn doet..
    maar uiteindelijk heeft het mij maar voor een paar daagjes geholpen, daarna niet meer ;/


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind het een mooi project en het was voor mij dan ook wel bekend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dooddoenervo schreef:
    Sorry, maar ik ken het niet en snap het ook niet echt.:')


    Ik ken het ook niet maar volgens mij bedoelen ze dat als je jezelf wilt snijden/beschadigen op een plek, moet je op die plek vlinders tekenen en ze namen geven (hoeft niet per se denk ik) zodat je van gedachten veranderd. Denk ik.


    Ik heb nooit self-harm-gedachten gehad (eigenlijk wel, maar ik deed het nooit). Maar een mooi project verder.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 21:31 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het een erg mooi idee en soms helpt het ook echt.


    Because I love him, do I need another reason?

    Scorpia schreef:
    (...)

    Ik ken het ook niet maar volgens mij bedoelen ze dat als je jezelf wilt snijden/beschadigen op een plek, moet je op die plek vlinders tekenen en ze namen geven (hoeft niet per se denk ik) zodat je van gedachten veranderd. Denk ik.


    Ik heb nooit self-harm-gedachten gehad (eigenlijk wel, maar ik deed het nooit). Maar een mooi project verder.


    Dan is het een zeer mooi project!
    Maar ik beschadig me zelf niet (en heb het nog nooit gedaan) expres.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Dan is het een zeer mooi project!
    Maar ik beschadig me zelf niet (en heb het nog nooit gedaan) expres.


    Je hoeft jezelf ook niet te beschadigen, misschien ken je iemand die het doet en voor die gene kan je dan een vlinder tekenen,
    je kan dit project ook steunen door als nog een vlinder op je hand of arm te tekenen en laten zien dat je het steunt.

    De bedoeling is inderdaad dat zodra jij jezelf wilt snijden, je op die plek een vlinder tekent met de naam van iemand die je heel dierbaar is,
    door naar die vlinder te kijken kan je beseffen dat je dit niet moet doen, omdat je degene niet wil pijn doen (die vlinder dus).


    True friends stab you in the front.

    Waarom eigenlijk een vlinder? Niet dat ik iets tegen vlinders heb, maar deze vraag kwam in me op :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    1913 schreef:
    Waarom eigenlijk een vlinder? Niet dat ik iets tegen vlinders heb, maar deze vraag kwam in me op :)


    Omdat als je jezelf niet heb gesneden, en de vlinder van je arm/hand verdwijnt.
    hij in je gedachtes dan is weggevlogen en dus verder leeft.
    daarom een vlinder denk ik. (:


    True friends stab you in the front.

    Ik heb altijd dubbele gedachten bij dit soort dingen. Het is fijn als het helpt, maar stel dat de persoon weggaat uit je leven, je ruzie krijgt met diegene? Dan staat de vlinder die hij/zij vertegenwoordigt, nog wel een paar dagen op je pols. En de andere plekken waar je het kunt doen? Je hebt ook nog benen, een buik, je bovenarmen... Ik vind oprecht fijn voor de mensen bij wie het helpt, maar het heeft zo z'n beperkingen. Het is toch iets dat je zelf moet oplossen, en niet door middel van anderen.

    Het is trouwens niet de bedoeling dat ik je hiermee op een plek wil wijzen of zo, want ik vind het toch iets naars op zich, automutilatie. En als het je helpt, ga er dan vooral mee door. Ik wil je niet in de weg zitten.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 21:55 ]


    Searching heavens for another earth