• Helloz

    Kunstbende, een nationale wedstrijd waar jongeren hun skills op de gebieden taal, expo, film, muziek, dj, dans, theater of fashion laten zien, zit er weer aan te komen! Het thema van dit jaar is 'to be continued', een lekker ruim en geheimzinnig onderwerp waar ik persoonlijk veel mee kan. Ik ga dan ook weer meedoen met expo Noord-Holland dit jaar, wat 16 maart alweer is (ennn ik moet nog beginnen. halp).

    Dus, nog meer Q'ers die aan Kunstbende meedoen? Vermeld meteen even je provincie, mooie gelegenheid voor een mini meeting :3.

    Noord-Holland:
    Audacity - Sarah - Expo

    Limburg:
    SPECS - Jolijn - Taal

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 18:09 ]


    i put the fun in funeral

    Ik doe net als vorig jaar mee aan taal, provincie Limburg.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik doe net als vorig jaar mee aan taal, provincie Limburg.


    Awesome. Wat is je naam?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Awesome. Wat is je naam?


    Jolijn.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh god, kandidaten van Kunstbende kwamen geloof ik 1 of 2 jaar geleden bij ons op school in de pauze, 'optreden'. Eén grote mislukking. Niemand had aandacht voor ze en terwijl er iemand stond te zingen, luisterde niemand. Best sneu :a Wil jullie net ontmoedigen, maar zal wel aan de flut organisatie van onze school liggen en slechte aankondiging. Het was iig één grote flop.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou graag nog eens meedoen met film, maar ik ken het niet bijzonder goed. Zou iemand uit willen leggen wat je precies doet?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    BastiIIe schreef:
    Oh god, kandidaten van Kunstbende kwamen geloof ik 1 of 2 jaar geleden bij ons op school in de pauze, 'optreden'. Eén grote mislukking. Niemand had aandacht voor ze en terwijl er iemand stond te zingen, luisterde niemand. Best sneu :a Wil jullie net ontmoedigen, maar zal wel aan de flut organisatie van onze school liggen en slechte aankondiging. Het was iig één grote flop.


    Kunstbende is een profesioneel iets en word goed georganiseerd.


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat leuk, had er tot nu toe nog nooit van gehoord.
    Kan je misschien nog iets beter uitleggen wat het precies is?

    SPECS schreef:
    (...)

    Kunstbende is een profesioneel iets en word goed georganiseerd.


    Haha niet toen ze bij ons op school kwamen. Er liep wel een gast met een microfoon, maar hij was niet te verstaan en niemand had oog voor wat er op het podium gebeurde. Dus nee, het wordt niet altijd goed georganiseerd of zoals ik al zei, het lag aan mijn geweldig chaotische school.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Haha niet toen ze bij ons op school kwamen. Er liep wel een gast met een microfoon, maar hij was niet te verstaan en niemand had oog voor wat er op het podium gebeurde. Dus nee, het wordt niet altijd goed georganiseerd of zoals ik al zei, het lag aan mijn geweldig chaotische school.


    Alles wat kunstbende (in Limburg) zelf regelt is een succes voor zo ver ik heb gezien, het kan inderdaad aan de school liggen.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Wanneer is de deadline eigenlijk?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Focus schreef:
    Ik zou graag nog eens meedoen met film, maar ik ken het niet bijzonder goed. Zou iemand uit willen leggen wat je precies doet?


    Ik zou zeggen, kijk even rond op de site ^^. De deadline ligt een beetje aan in welke provincie je woont, volgens mij moet je je officieel een maand voor de voorronde inschrijven, maar daar doen ze geloof ik niet zo lastig over.


    i put the fun in funeral

    Oeh, lucky me. De voorrondes in Friesland zijn nog inschrijfbaar ˆ-ˆ


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niet veel deelnemers op Q dit jaar :c
    Ik ben begonnen hoor. Moet nog even op gang komen, maar ik hoop dat ik er wel wat van kan maken. Misschien post ik vanavond wel een fotootje van het proces.


    i put the fun in funeral

    Friesland, Film :3

    Ik ga me zo inschrijven.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wel erg weinig deelnemers op quizlet in vergelijking met vorig jaar, zelf doe ik dit jaar ook niet mee xD


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.