• Hallo,
    in de RPG van The House in the Mountains zijn we op zoek naar nieuwe spelers.
    *er moeten vijf plaatsen maximaal bezet worden. (Drie jongens en twee meisjes)
    *dit het liefst door één of twee users die blijven reageren.
    *je hoeft niet vaak te reageren, als het maar blijvend is. We respecteren toetsweken etc, maar je moet niet na twee weken afhaken.

    Wij geven je;
    *een hartelijk welkom en een goede sfeer.
    *hulp met inspringen.

    Waar gaat het over?
    Twintig jongeren die een break van het leven nodig hebben om terug op de rails te komen of van hun psychose af te komen zoeken hun toevlucht in het huis bij Anna Sharp en Gregory McEwan. De jongeren worden ingedeeld in groepen, maar krijgen ook tijd met z'n allen.
    Het is dus zo dat je personage een probleem heeft, maar dat hoeft niet ernstig te zijn. Er zijn personages die ernstig verlegen zijn, die woedeproblemen hebben of andere trauma's hebben opgelopen.



    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.

    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.


    Invullen:
    Geslacht:
    Naam:
    Leeftijd:
    -Iedereen is tussen de 16 en de 20. Vandaar de term 'jongeren'.
    Uiterlijk (evt met foto):
    -bij iedere post link je deze foto in je naam, zeker in het eerste topics, dit is handiger.
    Innerlijk:
    -noem een paar karakterpunten en ligt deze kort toe. Het is geen bedoeling dat het een lange essay wordt en in de RPG ontwikkel je toch.
    Historie (evt.):
    Extra:

    Nogmaals, als je je nu opgeeft, blijf je ook mee doen. Er zijn al genoeg mensen afgevallen.
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    >Link naar het topic.

    Drie jongens;
    -Sam Davis - Emiko.
    -Gereserveerd voor Lavore.
    -vrij - evt voor KLAINEISBACK

    Twee meisjes;
    -Yune van Therme - Enface.
    -vrij - evt voor KLAINEISBACK

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 20:57 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik twijfel...


    El Diablo.

    Ik deed hier eerst ook aan mee maar ben toen gestopt, want ik had te druk (remember?). Ik zou ook wel mee willen doen en iets creatiefs met mijn oude personage verzinnen die weer terug komt. Als je dat wil.

    Geslacht: Man
    Naam: Sam Davis
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (evt met foto):


    Sam is ongeveer 1.75 en hij heeft bruine ogen met een groen/grijsachtige gloed. Hij heeft een normaal postuur. Meestal heeft hij zijn armen bedekt, omdat die helemaal onder de littekens zitten. Ook heeft hij op zijn rechterbeen een grote brandwond.
    Innerlijk
    Sam heeft een heel laag zelfbeeld en sindsdat hij weet dat hij op jongens valt, is dat nog erger. Hij is het liefst alleen, maar hij heeft een paar vriendinnen met wie hij best goed op kan schieten. Het liefst zou hij ook wat mannelijke vrienden hebben die hem accepteren zoals hij is. Hij is stil maar totaal niet verlegen, hij is eerder bang om iets verkeerds te zeggen. Sam kan heel goed luisteren en dat doet hij ook het liefste, omdat hij zelf nooit weet wat hij moet antwoorden. Hij is heel aardig en kan eigenlijk met de meeste mensen goed opschieten, zolang ze hem maar normaal behandelen.
    Historie
    Op zijn vijftiende is Sam uit de kast gekomen, en sindsdien is hij gepest. Hij is al drie keer van school veranderd, maar het is nooit beter geworden. Zijn ouders zeggen dat ze hebben geaccepteerd dat hij op jongens valt, maar vaak krijgt hij er toch commentaar op zoals 'waarom ben jij niet zoals je broer?'. Thuis kijkt er niemand naar hem om, dat hebben ze nooit gedaan, vanwege zijn broer die dé perfecte leerling, zanger en versierder is. Zijn broer kijkt ook enorm op Sam neer.
    Hij wordt al heel lang gepest, maar dat is nu alleen maar erger geworden. Hij is vaak genoeg in elkaar geslagen en als anderen hem geen pijn deden, dan deed hij dat zelf wel.
    Voorkeur voor kamer?: Het liefst bij een meisje.
    Extra: Sam wordt bijna nooit boos, maar als hij zijn woede te lang opgekropt heeft kan hij zomaar uitbarsten.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 20:05 ]

    Emiko schreef:
    Ik deed hier eerst ook aan mee maar ben toen gestopt, want ik had te druk (remember?). Ik zou ook wel mee willen doen en iets creatiefs met mijn oude personage verzinnen die weer terug komt. Als je dat wil.

    Geslacht: Man
    Naam: Sam Davis
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (evt met foto):


    Sam is ongeveer 1.75 en hij heeft bruine ogen met een groen/grijsachtige gloed. Hij heeft een normaal postuur. Meestal heeft hij zijn armen bedekt, omdat die helemaal onder de littekens zitten. Ook heeft hij op zijn rechterbeen een grote brandwond.
    Innerlijk
    Sam heeft een heel laag zelfbeeld en sindsdat hij weet dat hij op jongens valt, is dat nog erger. Hij is het liefst alleen, maar hij heeft een paar vriendinnen met wie hij best goed op kan schieten. Het liefst zou hij ook wat mannelijke vrienden hebben die hem accepteren zoals hij is. Hij is stil maar totaal niet verlegen, hij is eerder bang om iets verkeerds te zeggen. Sam kan heel goed luisteren en dat doet hij ook het liefste, omdat hij zelf nooit weet wat hij moet antwoorden. Hij is heel aardig en kan eigenlijk met de meeste mensen goed opschieten, zolang ze hem maar normaal behandelen.
    Historie
    Op zijn vijftiende is Sam uit de kast gekomen, en sindsdien is hij gepest. Hij is al drie keer van school veranderd, maar het is nooit beter geworden. Zijn ouders zeggen dat ze hebben geaccepteerd dat hij op jongens valt, maar vaak krijgt hij er toch commentaar op zoals 'waarom ben jij niet zoals je broer?'. Thuis kijkt er niemand naar hem om, dat hebben ze nooit gedaan, vanwege zijn broer die dé perfecte leerling, zanger en versierder is. Zijn broer kijkt ook enorm op Sam neer.
    Hij wordt al heel lang gepest, maar dat is nu alleen maar erger geworden. Hij is vaak genoeg in elkaar geslagen en als anderen hem geen pijn deden, dan deed hij dat zelf wel.
    Voorkeur voor kamer?: Het liefst bij een meisje.
    Extra: Sam wordt bijna nooit boos, maar als hij zijn woede te lang opgekropt heeft kan hij zomaar uitbarsten.


    Dat lijkt mij echt super leuk!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    lijkt me wel leuk, ik zou best willen.


    Seduce my mind and you can have my body, find my soul and I'm yours forever

    Ik wil wel een tweeling maar ik kan pas over vier weken weer


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dat lijkt mij echt super leuk!


    Awesome :3 Kan ik meteen beginnen?

    Emiko schreef:
    (...)

    Awesome :3 Kan ik meteen beginnen?


    Ja. Kijk maar waar je kunt inspringen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    @Lavore, vul maar het lijstje in.
    @KLAINEISBACK, Jaaa! Gezellig. Kun je af en toe niet eventjes reageren met een korte oneliner?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    top, ik denk dat ik vanavond nog een jongen invul en anders morgen.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 20:25 ]


    Seduce my mind and you can have my body, find my soul and I'm yours forever

    Dan is nog één jongen en twee meisjes over!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik graag een meisje willen?

    Leukk zoveel nieuwe enthausiaste mensjes erbyy ;D


    Little do you know

    Misschien een domme vraag maar waar moet ik mijn personage neerzetten, en is het uberhaud oké als ik mee speel? (:

    Enface schreef:
    Misschien een domme vraag maar waar moet ik mijn personage neerzetten, en is het uberhaud oké als ik mee speel? (:


    Hier graag, en natuurlijk is het goed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Geslacht: Vrouw
    Naam: Yune van Therme
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Ze heeft van zichzelf vrij lang blond haar wat in losse slagen valt. Verder heeft ze bruine ogen en is ze niet erg groot van stuk.
    Haar lengte ligt zo ongeveer rond de 1.67.
    Innerlijk: Yune is oorspronkelijk niet echt een mensen-mens, ze is vrij terughoudend en angstig naar mensen toe en zal liever eerst de situatie en tijdje aankijken voor ze zich erin mengt. Dit betekent echter niet dat ze op haar mond gevallen is, in tegendeel zelfs. Op haar gemak is Yune best begripvol en enthousiast en doet ze haar best om zo vrolijk mogelijk te zijn. Toch heeft ze na een dag echt haar rust nodig om tot haar zelf te komen. Verder kan Yune niet heel goed omgaan met nieuwe situaties omdat ze zich daar niet op heeft kunnen voorbereiden. Op dat moment kan ze heel geïrriteerd en nors reageren. Ze heeft de neiging om te veel na te denken waardoor ze behoorlijk chaotisch en vergeetachtig is.
    Historie (evt.): Yune is vooral toen ze wat jonger was mishandeld door haar stiefvader, de moeder van Yune durft zich er niet over uit te spreken en laat het maar gebeuren. Tegenwoordig weet Yune beter wanneer ze haar mond moet houden en is de situatie wat rustiger. Toch heeft ze hierdoor haar vertrouwen in mensen verloren, en schrikt ze van aanrakingen soms heeft ze dat zelf niet eens door maar spant ze zich alleen aan. De band met haar vader is echter wel goed, ondanks dat hij er niets van af weet.
    Extra: Ze kan zich moeilijk ontspannen waardoor ze niet stil kan stil zitten.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 21:18 ]