• Hey iedereen!
    Jullie hadden het misschien wel een beetje gemerkt dat ik wat minder pessimistisch overkwam op het forum. Dat komt omdat ik beter in m'n vel zit sinds een tijdje. Met mijn oma gaat het nog steeds niet goed, maar er is nu eindelijk een plek gevonden waar ze rust heeft en goed verzorgd wordt. Ze is er erg tevreden over. Met mijn opleiding gaat het ook prima. Ik heb het echter wel uitgemaakt met m'n vriendje afgelopen zondag. Ik merkte gewoon dat de relatie op niks uitliep en het vrat me op. Nu het uit is voel ik me een stuk beter en ben ik optimistischer geworden. Ik heb ook het idee dat ik meer mezelf begin te worden.

    Dus, hebben jullie ook nog goed nieuws om te delen?


    26 - 02 - '16

    Ahw, da's super om te horen!
    ik hoop echt dat het enkel nog beter voor je wordt (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dat is echt heel goed. ;3 Je hoeft ook geen vriendje te hebben om je goed te voelen, zeker niet na alles wat er al gebeurd is bij jou. Ik ben echt heel blij voor je!
    Ik voel me ook een stuk beter sinds ik aan de medicijnen ben, ik merk dat het echt werkt en dat is heel fijn.


    Your make-up is terrible

    Dankjulliewel! Ik voel me de laatste tijd echt super gelukkig (:


    26 - 02 - '16

    Tolstoy schreef:
    Ahw, da's super om te horen!
    ik hoop echt dat het enkel nog beter voor je wordt (:


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat is leuk om te horen!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Echt fijn om te horen dat het beter gaat! Ik voel me over het algemeen echt heel goed de laatste tijd, al was vandaag wel een uitzondering. :') Heb echt goede vrienden en mijn hobby maakt me ook enorm gelukkig. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yay! Fijn om te horen (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dat is echt super om te horen. Ik voel me de laatste tijd ook echt veel beter in mijn vel. Sommige dingen vreten wel nog steeds aan me, maar met een beetje geluk kan ik deze in de loop van de maand achter me laten. Ik heb gewoon alles beter een plaatje kunnen geven en door er open over te zijn met mensen, kan ik gewoon weer beter van bepaalde dingen genieten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Goed in je vel zitten en je fijn voelen is heel veel waard en ik ben blij voor jou dat je het hebt gevonden. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wat fijn voor je! Zorg dat je vanaf nu alleen maar vooruit gaat! _O_ Dat wens ik je toe.