• Out of Sight, Out of Mind
    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompeAn en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.


    Rollentopics: 1 II 2 II 3 II 4
    Speeltopics: 1







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,10) Alexa Elizabeth Turner - 20/100 - 3e rang - Florentina
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (4,1) Victoria Emilia Helene Bennith - 25/67 - 4e rang
    Muninn
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina (Was mens)

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - Onbeperkt!


    Gaan dood:
    Felice (V, mens) Dood door Alice
    - (1,9) Elizabeth (V mens) Dood door Mitch
    - (2,1) Katharina (V, vampier) Dood door Idwallon
    - {1,7) Lucas Nilsson (M, mens) Dood door Cedric
    - (1) Oliver William Dust (M, vampier) Dood door Silias


    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 19:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mitchell kiest alleen maar zijn eigen kant (zip)
    ~Thinking about what to write with Alexa

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 22:59 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat klinkt alsof ze de kant kiest van degene aan de winnende kant, "iedereen".


    Ik bedoelde het meer als in dat ze iedereen wilt helpen en de vrede wilt bewaren enzo. Alleen is ze nogal een sukkel en enorme kluns, that's why I love her.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)
    Ik bedoelde het meer als in dat ze iedereen wilt helpen en de vrede wilt bewaren enzo. Alleen is ze nogal een sukkel en enorme kluns, that's why I love her.

    Yea. Het is een goed iets, maar als er een drukkende sfeer is weet ik niet zeker of dat gaat helpen.

    @ Florentina; Haha, Mitchell, koppig jochie. :3.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wauw, ik ben echt een drol, Bash (lahey op de lijst) heeft zich uitgeschreven. Felice valt dus weg.

    En oooh, dat brengt me op een idee, dat wordt Alice haar slachtoffer (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahaha, ja, zo kan je het wel gebruiken inderdaad. Hé! Dan heeft Alice het in elk geval wel geprobeerd!
    Als ze dan terugkomt en ze heeft met Silas een gesprek dan... Ohwait, ik houd mijn mond wel.
    Hij moet ook nog eens de zang van Rae horen!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Guinness -> Muninn


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Morticia schreef:
    Hahaha, ja, zo kan je het wel gebruiken inderdaad. Hé! Dan heeft Alice het in elk geval wel geprobeerd!
    Als ze dan terugkomt en ze heeft met Silas een gesprek dan... Ohwait, ik houd mijn mond wel.
    Hij moet ook nog eens de zang van Rae horen!


    Ik denk niet dat hij genade zal kennen, aangezien het één groot bloedbad gaat worden. Waarschijnlijk de eerste bloedlustige post ooit die ik ga schrijven, eens kijken of dat wat wordt dus (cat)



    Muninn schreef:
    Guinness -> Muninn

    Ik heb dit zo verslonst, je staat niet eens op de lijst. Enig idee waar je personage staat? Dan gooi ik je er bij.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)
    Ik heb dit zo verslonst, je staat niet eens op de lijst. Enig idee waar je personage staat? Dan gooi ik je er bij.
    ehh geen idee eigenlijk xD
    edit: pagina 2 van dit topic

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 19:29 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zo, lijst even opgeschoond.

    Ik vind, dat voor zo'n lang bestaande RPG, we het aardig goed doen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    En die van Karev dan? Ze is nog steeds niet terug.

    Ik heb niet gezegd dat Silas genade zal tonen? Lol. Je zal wel zien wat hij van plan is wanneer hij erachter is gekomen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, ik heb weer even rondgevraagd aan mensen die al langere poos stil zijn. Als ze niet reageren hebben we weer personages die dood kunnen.
    En nu ben ik érg benieuwd. Als ik hem was had ik haar allang de clan uitgetrapt, haha. Poor girl wouldn't survive a day on her own.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, I am not saying anything. :x
    Je merkt het vanzelf wel hehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Berichtje voor herinnering om weer terug op de lijst te komen c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LetUsBurn schreef:
    Berichtje voor herinnering om weer terug op de lijst te komen c:

    Wie was jij eerst? Ik herken je niet lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Das exorcism (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.