• Out of Sight, Out of Mind
    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompeAn en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.


    Rollentopics: 1 II 2 II 3 II 4
    Speeltopics: 1







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,10) Alexa Elizabeth Turner - 20/100 - 3e rang - Florentina
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (4,1) Victoria Emilia Helene Bennith - 25/67 - 4e rang
    Muninn
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina (Was mens)

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - Onbeperkt!


    Gaan dood:
    Felice (V, mens) Dood door Alice
    - (1,9) Elizabeth (V mens) Dood door Mitch
    - (2,1) Katharina (V, vampier) Dood door Idwallon
    - {1,7) Lucas Nilsson (M, mens) Dood door Cedric
    - (1) Oliver William Dust (M, vampier) Dood door Silias


    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 19:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zo, met Alexa gepost. Hoop dat je er wat mee kunt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lucrezia wanneer heb jij tijd om weer eens eens stukje te posten?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    Lucrezia wanneer heb jij tijd om weer eens eens stukje te posten?

    Als ik tijd heb, zie je het wel verschijnen.
    Ik was er al aan begonnen, maar het is nog niet af en ik kan je ook niet zeggen wanneer het af zal zijn aangezien ik nu bezig ben met andere zaken die voorrang krijgen op alles omtrent Quizlet.
    Ik ben je heus niet vergeten hoor. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Florentina schreef:
    (...)

    Vandaag :)

    Nice! :D En het maakt niet uit hoor, ik snap wel dat je het wat drukt hebt of geen zin hebt, maar ik vroeg het mezelf af omdat je met die andere gepost had :x. Ik lees 'm zo! Ben nu een film aan het kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lucrezia schreef:
    (...)
    Als ik tijd heb, zie je het wel verschijnen.
    Ik was er al aan begonnen, maar het is nog niet af en ik kan je ook niet zeggen wanneer het af zal zijn aangezien ik nu bezig ben met andere zaken die voorrang krijgen op alles omtrent Quizlet.
    Ik ben je heus niet vergeten hoor. ^^
    Ik bedoelde het ook helemaal niet opdringerig hoor? Ik wilde het gewoon even vragen mocht je het wel zijn vergeten.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Marshall schreef:
    (...)
    Nice! :D En het maakt niet uit hoor, ik snap wel dat je het wat drukt hebt of geen zin hebt, maar ik vroeg het mezelf af omdat je met die andere gepost had :x. Ik lees 'm zo! Ben nu een film aan het kijken.


    Ja, klopt, ik wilde toen eigenlijk ook met Alexa posten maar toen kwamen er weer dingen tussen. En toen zat er virus weet-ik-veel-wat shit op mn pc en dat moet ik er nu nog afhalen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Mhihi, Alexa.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Florentina schreef:
    (...)

    Ja, klopt, ik wilde toen eigenlijk ook met Alexa posten maar toen kwamen er weer dingen tussen. En toen zat er virus weet-ik-veel-wat shit op mn pc en dat moet ik er nu nog afhalen.

    Ghihi, oké, ik ga 'm nu meteen lezen! ^^ Ik ben benieuwd. Eigenlijk wil ik dan meteen terugschrijven, aangezien ik zie hoe Maia erop reageert, maar ik moet eerst een andere terugschrijven :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cedric gaat haar dus geen warm welkom geven poor girl xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Haha damn! Wat moet ik nou met Alice? :'D ideeën zijn meer dan welkom.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Guinness schreef:
    Cedric gaat haar dus geen warm welkom geven poor girl xD

    Arm kindke. Vooral niet als ze hen nu gaan storen :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Arm kindke. Vooral niet als ze hen nu gaan storen :'D.
    evil grin :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)evil grin :P

    Hehehe, I know, I know.
    Probeer het maar. De consequenties zijn voor je karaktertje. ;]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hehehe, I know, I know.
    Probeer het maar. De consequenties zijn voor je karaktertje. ;]
    aahw 0.o nu twijfel ik...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)aahw 0.o nu twijfel ik...

    Hahaha, heb ik dat effect op mensen? Nice. Nee, maar, probeer maar. Dan weet je het meteen :]. Maar goed, ze moeten hen toch eerst zoeken. Zou een beetje onrealistisch zijn als ze meteen wisten waar hij was. En zeker omdat de een net nieuw is, dus nog niet alle gangen weet, en jouw personage pas net aankomt.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 23:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.