• Een paar jaar geleden ontmoette ik een meisje op de site gosupermodel.nl. Ik weet nog perfect hoe we aan de praat raakte, we zouden gaan rpg'en met elkaar. Door tussendoor nog met elkaar te praten werden we na een tijd gewoon de beste vrienden. Op die momenten had ik het net wat moeilijker aangezien ik niet echt iemand had en toen was zij er. Ik was blij dat ik eindelijk iemand zoals haar had ontmoet, eindelijk iemand waar ik dingen bij kwijt kon, iemand waar ik steun bij kon zoeken, iemand die er voor me was, iemand waar ik dag en nacht plezier mee kon hebben en over de domste dingen mee kon praten. Elke dag hadden we echt uren contact en onze gesprekken waren altijd leuk, soms ook wel serieus natuurlijk.

    Nu meer dan 3 jaar verder is er veel veranderd. Ik wist sowieso dat alles zou veranderen aangezien men ouder wordt, je zet je meer in om school te halen, je hebt ook andere vrienden enz, maar onze vriendschap lijkt langzaam weg te gaan. Sinds een tijdje heeft ze zo'n manier van 'wegsteken' voor mij. Soms komt ze gewoon online op facebook en hebben we weer de leukste gesprekken, dan lijkt het weer alsof het was zoals vroeger. Maar bij momenten zet ze zichzelf gewoon offline en doet alsof ze er niet is, ze praat niet tegen me, negeert mijn gesprekken, we sms'en niet meer. Maar het erge van al is dan dat ik haar gewoon actief zie reageren met statussen, zie ik haar foto's posten, enz. Dan vraag ik mij af waarom ze mij negeert en offline voor me staat. Ik heb in mijn ogen nooit wat mis gedaan, af en toe hadden we wel is een ruzie, maar die heeft iedereen wel is en die hebben we nu niet. Waarom doet ze dan zo? Onze vriendschap is op deze manier heel erg achteruit aan het gaan doordat het contact soms gewoon voor een lange tijd weg is en dat vind ik best jammer. Ik weet zelf echt niet meer wat doen. Als ik haar hierover zou aanspreken weet ik dat er een discussie van gaat komen wat uiteindelijk een ruzie zal worden. Misschien heeft ze er een reden voor, maar dan vind ik dat ze me die op zen minst even kan vertellen, ook al zegt ze dat het om privé redenen is, dan kan ik eindelijk begrijpen waarom en niet denken dat ze mij beu is en onze vriendschap niks meer vindt.

    Hebben jullie tips of ooit al zoiets meegemaakt?


    16 - 09 - '17

    Ik zou een tijdje geen contact meer met haar zoeken, als ze nog geïnteresseerd is in jullie vriendschap dan moet ze dat maar laten zien.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Misschien heeft ze soms ff geen zin in jou omdat je blijkbaar te veel met haar wilt praten? :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Dubbel

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 18:50 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Rivaille schreef:
    Misschien heeft ze soms ff geen zin in jou omdat je blijkbaar te veel met haar wilt praten? :')


    Het is niet dat ik haar om de vijf minuten lastig val, ik weet dat iedereen zelf ook ruimte nodig heeft. Soms praat ik een hele dag niet met haar, dus ik weet of het daar aan zou liggen ..


    16 - 09 - '17

    Rivaille schreef:
    Misschien heeft ze soms ff geen zin in jou omdat je blijkbaar te veel met haar wilt praten? :')

    Okay dafuq? Waar slaat dat nu weer op?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 18:54 ]


    -

    Nightray schreef:
    Ik zou een tijdje geen contact meer met haar zoeken, als ze nog geïnteresseerd is in jullie vriendschap dan moet ze dat maar laten zien.


    Dit.
    Ik heb zelf ook een goede vriendin via internet gevonden, toen waren we allebei 14 en nu zijn we allebei 20, en nu hebben we nog steeds veel contact.

    Ik denk dat je het even moet afwachten?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gylvie schreef:
    (...)
    Okay dafuq?
    Wat?
    Als iemand 24/7 tegen mij zou praten, zou ik er ook gek van worden en negeren.
    (Maar dat is niet het geval, want ze zei net dat ze niet veel tegen haar praat.)


    I live for the applause, you will die for it.

    Soms groeien mensen gewoon uit elkaar, dat is niet leuk maar die dingen gebeuren.
    Ik zou het even met rust laten en als blijkt dat zij ook geen contact meer zoekt; laat het gaan. Wie weet komen jullie elkaar weer tegen in de toekomst.


    Life is hard and then we die

    Naahw meid, wat erg voor je . :c Hebben jullie ook al ooit gemeet? Het klinkt namelijk als een erg hechte vriendschap, als ze je nummer heeft en zo. Dat maakt het alleen maar erger.
    Ik snap haar echter wel een klein beetje. Jij had in die tijd weinig vrienden en zag haar ook meteen als een echte, heel goede vriendin. Zij heeft buiten die site ook een leven en verwaarloost haar internetcontacten.
    Ik wil ook even zeggen: als ik even geen zin heb in praten, schakel ik de chat op Facebook ook uit. Als ze echter wél heel actief statussen en reacties plaatst, is er toch iets mis, of heeft ze inderdaad gewoon even geen zin en wilt ze met haar real life-vrienden praten. Dat is hard, maar het is gewoon zo. Ik zou gewoon wél met haar praten - er is niks mis met discussiëren, meid - en haar vragen of ze eens heel eerlijk wilt zeggen wat haar probleem is.
    In ieder geval heel veel succes en ik hoop dat alles goed komt!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Naahw meid, wat erg voor je . :c Hebben jullie ook al ooit gemeet? Het klinkt namelijk als een erg hechte vriendschap, als ze je nummer heeft en zo. Dat maakt het alleen maar erger.
    Ik snap haar echter wel een klein beetje. Jij had in die tijd weinig vrienden en zag haar ook meteen als een echte, heel goede vriendin. Zij heeft buiten die site ook een leven en verwaarloost haar internetcontacten.
    Ik wil ook even zeggen: als ik even geen zin heb in praten, schakel ik de chat op Facebook ook uit. Als ze echter wél heel actief statussen en reacties plaatst, is er toch iets mis, of heeft ze inderdaad gewoon even geen zin en wilt ze met haar real life-vrienden praten. Dat is hard, maar het is gewoon zo. Ik zou gewoon wél met haar praten - er is niks mis met discussiëren, meid - en haar vragen of ze eens heel eerlijk wilt zeggen wat haar probleem is.
    In ieder geval heel veel succes en ik hoop dat alles goed komt!


    Het is niet dat ik geen andere vrienden had toen ik op dat moment gewoon even alleen was, maar gewoon niet zo'n goede vriendinnen als ik haar zag. En soms schakel ik mijn chat ook wel is uit als ik geen zin heb, maar bij haar valt het gewoon wat erg op en er is dan nooit een reden of een rare reden.

    Bedankt


    16 - 09 - '17

    Nightray schreef:
    Ik zou een tijdje geen contact meer met haar zoeken, als ze nog geïnteresseerd is in jullie vriendschap dan moet ze dat maar laten zien.


    This. En mensen veranderen vaak met de jaren, dus ook vriendschappen veranderen. Dat is niet altijd leuk, maar je kunt er weinig aan doen.


    You are beautiful, you are love.

    Nightray schreef:
    Ik zou een tijdje geen contact meer met haar zoeken, als ze nog geïnteresseerd is in jullie vriendschap dan moet ze dat maar laten zien.


    En als ze niet reageert en jou niet leuk vindt, of wat dan ook. Dan is ze het ook niet waard om jou vriendin te zijn.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Misschien zoek je voor haar gevoel teveel contact?


    ars moriendi

    VitaIncoluma schreef:
    Nightray schreef:
    Ik zou een tijdje geen contact meer met haar zoeken, als ze nog geïnteresseerd is in jullie vriendschap dan moet ze dat maar laten zien.

    En als ze niet reageert en jou niet leuk vindt, of wat dan ook. Dan is ze het ook niet waard om jou vriendin te zijn.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Symmetry schreef:
    (...)

    This. En mensen veranderen vaak met de jaren, dus ook vriendschappen veranderen. Dat is niet altijd leuk, maar je kunt er weinig aan doen.


    •*• Lululu •*•